וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעסוקה מושלמת לגברים שמצטרפים לשופינג של האישה

11.11.2016 / 0:47

הבילוי האהוב על רוב הנשים הוא העונש של רוב הגברים. בשנחאי מצאו פתרון מעוצב ונינוח שיהפוך את מסע הקניות של האישה להנאה צרופה עבור האיש שאיתה

נשים עושות שופינג. ShutterStock
אל תהרסו להן את הכיף/ShutterStock

נשים רבות מכירות את זה. הן מדלגות מחנות לחנות במסע של שופינג מהנה בעוד הגברים שלהן מחמיצים פנים ומחפשים את הכיסא הקרוב לדלת. אך בשורה חדשה יוצאת בימים אלה. מעתה יוכלו הנשים להפקיד את הגבר שלהן במעון לגברים "מוכי שופינג" ולהמשיך לדלג בקלילות בין החנויות מבלי שפרצופו האומלל יעיב על החוויה. היוזמה הברוכה של קניון בשנגחאי מזמינה את הגבר לאוזר הייטקיסטי שעוצב במיוחד עבורו. ספות מעסות, אזור הירגעות ופינת מולטימדיה הופכים את החלל להתגשמות של חלום.

בעוד שמסעות שופינג הם הבילוי האהוב על המין הנשי, עבור רוב הגברים זו חוויה מתישה וארוכה מידי. בזמן שהמין הנשי יכול לאבד את הראש ו"לשרוף" שעות ארוכות בשיטוט בין החנויות השונות, החצי השני ממצא את החוויה המעייפת בתוך זמן קצר. סקר שנערך בבריטניה מצא כי גבר ממוצע משתעמם בתום 26 דקות של קניות, בעוד 80% שונאים לצאת לקניות עם בנות זוגם, ו-45% מהם מחפשים דרך להימנע מהחוויה בכל מחיר. בסין החליטו להרהר בפערים הללו בכובד ראש והגו את הפתרון המושלם: "מעון הבעלים". בדיוק כמו שצצו חדרי התינוקות והילדים בקניונים שמכבדים את עצמם, הוקם לו החדרון שנועד לנטרל את הגבר המציקן שעומד בדרכה של הגברת עם כרטיס האשראי.

מתחם גברים בקניון בשנחאי. צילום מסך, צילום מסך
מתחם מעוצב ומרגיע לגברים שנכנסים לסטרס בזמן השופינג עם האישה/צילום מסך, צילום מסך
מתחם גברים בקניון בשנחאי. צילום מסך, צילום מסך
יש גם ספת עיסוי נוחה/צילום מסך, צילום מסך

מעון הבעלים מאפשר לגברים להישען לאחור וליהנות מחוויה רגועה ורוויה בבטלה, בזמן שהחצי השני מסתער על החנויות. בבואם של הצמד אל הקניון ואנק בשנגחאי, הגברים יוכלו להיפטר מהבעתם האומללה ולהיעלם אל תוך החדר שעוצב במיוחד בשבילם. אז נכון שרוב הקניונים מציעים למבקרים מקומות הירגעות כמו ברים ובתי קפה, אבל במעון הבעלים עומד לרשותם חלל נינוח שלא כרוך בתשלום, ומבטיח שיהיו במחיצתם של אלו שיבינו לליבם.

החדר המבטיח ממוקם בקומה השלישית של הקניון ומעוצב כחלל נעים ומרגיע. עיצובו מזכיר את החללים הציבוריים במשרדי הייטק מושקעים. הוא מצויד בכיסאות נוחים, כורסת עיסוי, מקרר, מגזינים, עיתונים ומסך טלוויזיה רחב. הבשורה העיצובית הזאת מעוררת תגובות רבות בקרב הציבור הסיני. יש כאלה שמברכים על היוזמה ויש שלא צופים לה גדולות, אבל על דבר אחד הגברים הסינים מסכימים- מסע קניות עם האישה זה ההפך הגמור מבילוי.

קניון. יח"צ,
המתחם שמאיים כל כך על המין הגברי/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully