וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לה טעם טוב: קנדל ג'נר משקיעה בספה של האחים קמפנה

הדוגמנית המצליחה לבית משפחת קרדשיאן מתחדשת בכורסה של צמד המעצבים הברזילאים האחים קמפנה. 52 אלף דולר וגם אתם יכולים

קנדל ג'נר וג'יג'י חדיד במסיבת פיג'מות של שאנל קוטור/מתוך ערוץ היוטיוב של "ווג"

(בווידאו: קנדל ג'נר והחברה הטובה ג'יג'י חדיד משתובבות)

היא נחשבת לדוגמנית עסוקה במיוחד, פרזנטורית של Forever 21, שגרירת סטייל, אושיית אינסטגרם, פרזנטורית של אסתי לאודר ומלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט. מעבר להיותה בת למשפחת קרדשיאן, קנדל ג'נר הצליחה למקסם את ה"ייחוס" המשפחתי לא רע בכלל. לאחרונה רכשה בית חדש בבוורלי הילס. הוא כולל שלושה מפלסים שבנויים בסגנון מודרני. כל מפלס מוקף בחלונות ויטרינה ענקיים שמשקיפים לנוף הירוק שמסביב. מאחר ומדובר בדיירת צעירה שמתחזקת חוג חברים קבוע ומורחב, יש בבית החדש גם אפשרויות אירוח נוחות. בריכת שחייה, מרפסת דק מרוהטת, בר יין, חדר כושר ועיסויים, חדר קולנוע ושישה חדרי שינה מפנקים, בהחלט יהפכו את הספוט הזה לאחד היעדים האהובים על הסובבים את ג'נר. הכוכבת שכבר מחליפה את השלט על הדלת שילמה 6.5 מיליון דולרים לבעלי הבית - הבמאי ג'ון קרסינסקי והשחקנית אמילי בלאנט, שעשו לה מחיר חברים מיוחד.

כורסה בעיצוב האחים קמפנה שנרכשה על ידי קנדל ג'נר. יח"צ,
הכורסה שמעוצבת כצינורות קטיפה - עכשיו בביתה של ג'נר/יח"צ

אז אחרי בית חדש, הגיע השלב של עיצוב ואבזור. ואכן, ג'נר עושה אז זה כמו שצריך. בשבוע שעבר רכשה הכוכבת ספה ייחודית שעוצבה על ידי האחים אומברטו ופרננדו קמפנה. מדובר באייקון עיצוב מוכר בעולם שהשניים עיצבו לבית העיצוב אדרה - האיטלקית (איתה הם משתפים פעולה 19 שנים). הכורסה היא מעיין מרבץ שבו יכולים להתרווח מספר אנשים ביחד. היא נקראת Boa ועשויה מ-10 מטרים של צינורות קטיפתיים הארוגים זה בזה. המרבץ הייחודי שהפך למעין סימן ההיכר של האחים הברזילאים הוצג בשבועות העיצוב המובילים בעולם. ג'נר שדוגלת בפרטי מעצבים שילמה על הנוחות הזאת 52 אלף דולר. אך אל תתנו לסכום האסטרונומי הזה להטעות אתכם. הפריטים של האחים קמפנה ממש לא מיועדים לכל כיס. והמרבץ שג'נר רכשה לא נמנה בין המוצרים היקרים של האחים. כך לדוגמה, "שטיח קרקס" שעיצבו יחד ב-2010 נמכר שנה לאחר מכן ב-35 אלף דולרים בפריז וכך גם כורסת "Banquete" המורכבת מעשרות בובות ודובונים פרוותיים, נמכרה כפריט אספנות מודרני, בבית המכירות "סותביס'", ב- 66 אלף דולר.

עוד באותו נושא

קנדל ג'נר מתחדשת בבית יפהפה בבוורלי הילס

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסתבר שיש לה טעם משובח - לפחות בעיצוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך 20 שנות פעילות, ביססו האחים קמפנה את שמם בין מיטב המעצבים הבינלאומיים תוך שהם מטמיעים את שפתם הייחודית והאינדיבידואלית בפרטי ריהוט, גופי תאורה, ואובייקטים שונים שזכו להכרה ופרסום. את עבודותיהם ניתן לראות בחברות מובחרות, המובילות את שדה העיצוב העולמי, כגון: אדרה, קפליני, מליסה, חברת התכשיטים היוקרתית ה. שטרן, מוזיאון המומה לאמנות מודרנית בניו יורק, ואף נראו במחוזותינו, בתערוכה שנערכה במוזיאון תל אביב ב- 2002.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כורסת הבובות שעיצבו האחים קמפנה - נמכרה במכירה פומבית ב-66 אלף דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הם גדלו בברזיל וראו את דלות החומר והעוני ובין הפריטים הסופר-יקרים ניתן למצוא מדי פעם מוצרים במחירים סבירים כגון נעלי מליסה שעיצבו ב-2006, שכבשו את השוק עם מחירים זולים במיוחד וזכו להצלחה מסחררת. עבודותיהם מאופיינות כיצירות אמנות של ממש הכוללות בין היתר שימוש בחומרים בלתי שגרתיים, פשוטים, זמינים וממוחזרים, וכאלו הממזגות חומרים טבעיים עם מלאכותיים. "העבודה שלנו" ציינו האחים באחד מראיונותיהם "היא פלרטוט עם החומרים ששואלים: למה אנחנו יכולים לשמש? מאחר והחומרים הם אלה שמכתיבים את הצורה והפונקציה". שיטת עבודתם של האחים מושפעת מתרבות לא מפותחת, שכונות עוני שנבנו מסביב לערים הגדולות, באופן לא חוקי ונראות כטלאים של חתיכות א- סימטריות, אדריכלות מאולתרת צריפים שמשמשים כבתים, וכלה ביצירות של אמנים סוריאליסטיים.

נקודת המוצא של השניים היא ספונטניות, אין דבר שניקרא טעות בעיצוב מבחינתם אלא פתח ליצירה וצורה חדשה. מכאן נוצרים פריטים שאינם משדרים יוקרה מנוכרת, פאר או סוג של הדר המנקרים עיניים, אלא כאלה הקרובים לליבו של כל אחד מכל קצוות האוכלוסייה בעולם. יש בין הפריטים הבעה של הומור המתרחקת מדיוק וקפדנות של צורה ויש ביניהם המתייחסים לטבע. כמו כן, העיסוק בטכניקות מסורתיות שתופס תאוצה בכל עולם העיצוב מקבל אצל קמפנה אינטרפרטציה מודרנית בת זמננו, שבה הם משלבים מגוון טכניקות של קשירה, ליפוף ואריגת שתי בערב היוצרות מראה של קליעה אקראית ולא מחושבת.

בשבוע העיצוב שנערך במילאנו באפריל האחרון, הצליחו האחים קמפנה למגנט אליהם את אלפי המבקרים בתערוכה המסחרית Salone Del Mobile. השניים הציגו שידות בהשראת אקווריומים, המשלבות בצורה יוצאת דופן ניגוד של חומרים. "אנחנו אוהבים ליצור יצורי כלאיים" אמרו המעצבים בתערוכה והוכיחו שוב את חותם ידם הייחודי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הקולקציה החדשה שהוצגה השנה במילאנו. כלאיים של האחים קמפנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך קולקציית המיטות שעיצבו האחים ב-2013/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלון באתונה שעוצב על ידי האחים קמפנה ב-2011/מערכת וואלה!, צילום מסך
האחים הברזילאיים קמפנה משיקים ליין רהיטים בהשראת הבארוק. דזיין, צילום מסך
נעלי מליסה מוזהבות שעשו קאמבק השנה בעיצוב האחים קמפנה/צילום מסך, דזיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully