וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלונה פארק של אלטון ג'ון יפיל לכם את הלסת

אוסף מדהים של יצירות אומנות מודרנית, פריטי וינטג', תקרת השתקפות בחדר השינה ובריכת שחייה מפנקת. סר אלטון ג'ון פותח את דלת ביתו שנראה כמו שקית יומולדת משמחת

מערכת וואלה!

למקרה שחשבתם שהגרדרובה שלו משוגעת, חכו שתראו את הבית של אלטון ג'ון. אחד הנכסים שהמוסיקאי ובן זוגו מטפחים יחד - שוכן בבברלי הילס. הוא כולל אוסף מרשים של יצירות אמנות מודרנית. מבט חטוף בסלון ואתם יכולים להבין שמדובר בלונה פארק עיצובי. שטיח מנומר, שולחן קפה בגוון וורוד פוקסיה, צילום של דיוויד לה שאפל ויצירת ניאון של טרייסי אמין. בחדר המגורים מככבת ספה ירוקה ובפינת האוכל יצירות אמנות עצומות שתלויות על קירות שחורים. המטבח במפתיע לבן, הוא עשוי מקוריאן - חומר עמיד ויקר שמקבל חיזוק מהשנדלייר הירוק המתואר לאמצע המאה ה-20. בחדר השינה תקרת השתקפות מעומעמת. ארון הנעליים בבית הזה הוא יצירת אמנות בפני עצמה וחדר הרחצה הצמוד בהחלט עושה חשק לבלות בו שעות נוספות. לאלטון יש אוסף בובות ופשיט לטפטים פסיכדליים שמשלימים את הלוק של קופסת הפתעות.

לאלטון ג'ון יש בהחלט אמירה עיצובית מובהקת ולכן, בדיוק לפני שנה כפי שפרסמנו כאן בוואלה! בית ועיצוב הוא קיבל הצעה ממותג הקריסטלים לליק. ג'ון עיצב פסלוני קריסטל בצורה של מלאכים ענוגים שנושאים עיניהם לשמיים ומנגנים בנבל כשעל אחת מאצבעותיהם הקטנות יש אפילו טבעת זהב. הם נמכרו שבוע האוסקר, לטובת גיוס כספים עבור קרן האיידס של ג'ון שהוקמה ב-1992. פסלון קריסטל החתום בחתימת ידו של הכוכב תומחר 150 אלף דולרים.

עוד בנושא:

אלטון ג'ון מעצב פסלים מקריסטל ללליק. מערכת וואלה!
אלטון מפסל פסלוני מלאכים למותג לליק/מערכת וואלה!
אלטון ג'ון. GettyImages
אלטון ודיוויד מתחזקים זוגיות ארוכה ובית מושלם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully