וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עריסה מתנדנדת מעצמה וכוס יין ללא מזיגה: 5 גאדג'טים מושלמים לבית

24.10.2016 / 10:54

עיצוב מוצר הפך בשנים האחרונות לאתגר אמיתי שבו מעצבים משלבים טכנולוגיה, שומרים על הלוק המוקפד ומעניקים למשתמש חווייה נוחה ונעימה. הנה כמה מוצרים שווים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלום של הורים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בטוחים שכבר המציאו הכל? בעוד שהעולם שט קדימה עם המצאות טכנולוגיות שנשמעות כמו סרטי מדע בדיוני, רוב המוצרים היום-יומיים שמקיפים אותנו נשארו אותו דבר. אם חשבתם שיש דברים שלא ישתנו לעולם- מעצבים מוכיחים לנו שבעזרת עדכון גרסה למוצרים שכבר שנים נראים אותו דבר, המציאות שלנו תשתנה. איך נראית העריסה החכמה שתרדים את תינוקכם ותאפשר לכם לישון את הלילה? ולאן נעלמו כפיות המדידה? אספנו חמישה מוצרים מוכרים שעברו שידרוג והתאמה מחדש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העריסה מתנדנדת מעצמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היד שמנענעת את העריסה- עריסה רובוטית שמבטיחה לקום במקומך

כל הורה מכיר היטב את הלילות מחוסרי השינה, כשהתינוק הקט והאהוב מעיר אתכם כל שעה עגולה. אם גם אתם תהיתם בשעות הקטנות של הלילה, מתי כבר ימציאו משהו שירגיע אותו מבלי שתצטרכו לקום מהמיטה- תפילותיכם נענו. העריסה הבאה מבטיחה להשאיר את ההורים התשושים במיטה, בזמן שהיא תנענע את התינוק בעדינות בכל פעם שיבכה. מיטת התינק החכמה מצויידת במערכת שמע וחיישנים המזהים רעש ותנודות. ברגע שהתינוק מתחיל לבכות או לזוז באי נוחות מתחילה העריסה לנוע בעדינות עד שהתינוק חוזר לישון. SNOO CRIB נתמכת על ידי אפליקציה שמאפשרת להורים לעקוב אחרי הרגלי השינה של ילדיהם. פנים העריסה מרופד במעטפת כותנה שנועדה להעניק לתינוק תחושת שינה עוטפת שמדמה את התנאים ברחם. מגן מתכת מפריד בין התינוק לבין המערכת הפנימית כדי למנוע חשיפה לקרינה פוטנציאלית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוסיף המון ללוק של הסלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשמוזיקה והטבע נפגשים בסלון- עננים מרקדים

מערכות סטריאו משוכללת מתגאות בחוסר נראותם בחלל- הן בדרך כלל מובנות בתוך הקיר או מעוצבות כרמקולים דקיקים ואלגנטיים שלא תופסים מקום. המעצב, ריצ'ארד קלרקסון, החליט להפגיש בין אהבתו לעננים ולמוזיקה. מערכת השמע שעיצב מציגה ענן מרחף מעל בסיס זכוכית שזז ומהבהב בהתאם למוזיקה שמתנגנת. מערכת הסטריאו שמוסתרת בתוך הענן מדמה ויוצרת " מזג אוויר" ממש בתוך הסלון. הרעיון המקורי מיועד להפוך למוצר שיהיה זמין לקהל הרחב ויפגיש בין מוזיקה לנפלאות הטבע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפות מתקדמות. מתי תל אביב?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפה תלת מימדית – מיני טוקיו על הקיר

אוהבים להסתכל במפות או להשתמש במפות כאביזר דקורטיבי? מלוחות חרס ועד תמונות לווין- טכנולוגיה תמיד עיצבה מחדש את הדרך שבה בני האדם השתמשו במפה. לאור התקדמות בדפוס התלת מימדי, החלה חברה יפנית בשם I JET לייצר מפות תלת מימדיות ומפורטות למדי. המפה בנויה מכ-100 חתיכות שביחד יוצרות העתק מדויק וצבעוני של עיר שלמה. גודלו של כל חלק הינו 10 * 10 ס"מ. המפה הראשונה שיוצאת לדרך היא של טוקיו ומחיר כל חלק מגיע למאה דולרים. כיאה לפיתוח חדש, לנו נותר להמתין עד שהזמן יעשה את שלו ומחירי המפות יוזלו ויקשטו את ביתנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל הכפיות במשטח מתקפל אחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפית המדידה היחידה שתצטרכו- מצרור כפיות למשטח מתקפל

השליכו את כל כפיות המדידה שברשותכם ופנו מקום לעדכון גרסה הכי פשוט וגאוני שנתקלנו בו. כשהכפית לא בשימוש היא נראית כמו סרגל שטוח שלא תופס מקום. אך כפית המדידה מתקפלת בקלות לפי הצורך לכל מידה רצויה, ממש כמו אוריגמי, ומתאימה למדידת מרכיבים יבשים ורטובים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיין מנומס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפקק שיחלץ את הבקבוק המאופק- היין עובר שינוי תדמית

שתיית יין מלווה בהמון גינונים והליכות- יש גביע מיוחד, מזיגה אלגנטית ולגימה מאופקת ומלכותית. למרות שבסתר היינו רוצים לשתות ישר מהבקבוק, בפרהסיה זה לא יתקבל בעין יפה . בזכות השכלול הבא – אולי נשתחרר סוף סוף מתדמיתו המנומסת. Guzzle Buddy פקק היין (שאתם בטח מכירים) מקבל עיצוב מחודש בדמותו של גביע יין, כך תוכלו לשתות ישר מהבקבוק על שולחן חג מלא באורחים ועדיין להיות מנומסים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תתחילו להתרגל למראה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully