וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייה של שחקנית ישראלית: דירה בשוק לוינסקי

6.10.2016 / 8:45

הדירה הזו ממוקמת בלב השוק וכמוהו גם היא צבעונית ומלאה באנרגיות חיוביות. כך נראים 45 מ"ר בדרום תל אביב, עבורם משלמת הדיירת 4,000 שקלים בחודש

יותם רונן

לאן הגענו?
לרחוב השוק בשוק לוינסקי, לדירת 2 חדרים, בגודל 45 מ"ר.

כאן גרים
נעמה אמית (33), שחקנית. בימים אלה היא מחלקת את זמנה בין מופעים של קבוצת התיאטרון "ציפורלה", בה היא חברה מזה 7 שנים, חזרות להצגה חדשה בבית לסין והשתתפות בסדרות רשת כמו "בקרוב אצלך", דני ודנה", ו"בטפלול". מאז ומתמיד היא ידעה שתהיה שחקנית, "התחלתי כילדת בידור להורים", היא צוחקת "ומשם הדרך הייתה די טבעית. על אף שמצב התיאטרון בארץ לא הכי זוהר, זה מה שאני אוהבת לעשות. בהצגות של ציפורלה, זה נחשב הישג גדול שאף אחד בקהל לא נרדם או מסמס תוך כדי". כשהיא לא על הבמה, נעמה אוהבת לראות טלוויזיה ולכתוב. "אבל למי בכלל יש זמן פנוי?", היא ספק שואלת, ספק מכריזה.

דירה שכורה בשוק לוינסקי. מגד גוזני
תאורה טבעית מוסיפה חמימות לחלל. מבט אל הסלון/מגד גוזני

יגעת ומצאת
מעל עשור התגוררה נעמה במרכז תל אביב ובשלב כלשהו החליטה להדרים ולהתרחק מ"המהומה" המאפיינת את מרכז העיר. דרך חברה שגרה שם קודם לכן היא הגיעה אל הדירה הנוכחית והתלהבה מיד. "זו דירה מנחמת ואחרי שעזבתי בית שגרתי בו 7 שנים, הייתי צריכה מקום נחמד ומערסל".

הום סטיילינג
מה שהיה חשוב לדיירת מבחינת העיצוב הוא להרגיש בבית ולכן בחרה להכניס אל הדירה בעיקר פריטים וחפצים שעושים לה טוב, וביניהם אלמנטים אהובים מעולם המוזיקה ותמונות משפחתיות. "זה מפקס אותי, מזכיר לי מאיפה אני באה ועוזר לי להרגיש טוב", היא מספרת. על הקיר המרכזי בסלון היא תלתה קולאז' צילומים משפחתיים שמסגרה ואת הקיר שממול קישטה בקולאז' תמונות נוסף של קורט קוביין, "אליל נעורים שמחזיר אותי לילדה המטופשת שהייתי", היא צוחקת. כוכבים מוזיקאליים נוספים מופיעים באוסף התקליטים שירשה מאביה, שממשיך את הקו המוזיקלי בבית ומזכיר לדיירת צלילים של ילדות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דירה שכורה בשוק לוינסקי. מגד גוזני
קומפקטי אך יעיל. המטבח/מגד גוזני

בכל הקשור לצבע, נעמה מעידה על עצמה שהנטייה הטבעית שלה היא לבחור בגווני שחור, לבן, אפור ולכן הפעם עשתה החלטה מודעת להכניס גם צבעים אחרים. "את רוב הרהיטים קניתי בדרום תל אביב במחירים שפויים. בגלל שהתייחסתי לדירה הזו כדירת מעבר, בחרתי דברים די בקלות דעת אבל בסוף יצא מגניב". שולחן סלון צהוב, שידת טלוויזיה בתכלת וכסאות מטבח ירקרקים במראה וינטג', עושים את העבודה היטב ומוסיפים הרבה צבע ושמחה לחלל. את הטאץ' האישי משלימים פריטים כמו איורים אהובים עליה שתלתה על הקיר, לצד בד עם כיסים בהדפסי קקטוסים ש"עוזר לי להיות אדם מסודר יותר", היא מסבירה.

בחלל הסלון ממוקם גם המטבח, שקיבל אף הוא נגיעה מעולם המוזיקה בדמות מדבקה של ג'ון לנון על ארון המטבח, בזמן שמדבקות של חברי הלהקה הנוספים, פזורות בחדרים אחרים בבית. לצד המדבקה, תלתה נעמה על הקיר פוסטר של בחורה שקיבלה מחברה. "כבר נהייתה לה אישיות משל עצמה, קוראים לה אמנדה", מספרת הדיירת בחיוך, "הכי עושה אווירה של מוסך. זה מצחיק אותי". בחדר השינה בשונה מהסלון והמטבח, השתדלה לא ליצור תחושה של עומס. מלבד מיטה, ארון קיר לבן ושידת עץ משוק הפשפשים, היא מיעטה בפריטים. "מה שכן, הייתי חייבת לתלות כאן צילום של אמא שלי מימיה בקיבוץ, קוצרת שיבולים. אוהבת אותו מאוד".

דירה שכורה בשוק לוינסקי. מגד גוזני
מרחב מחיה צבעוני ומעניין, משקף את אישיותה של הדיירת/מגד גוזני
דירה שכורה בשוק לוינסקי. מגד גוזני
מאז ומתמיד ידעה שתהיה שחקנית. נעמה אמית/מגד גוזני

מוציאים חוזה
שכ"ד- 4,000 שקלים, כולל ארנונה, מים וחשמל.

פאנלים
נעמה נעזרת מדי פעם במנקה אך משתדלת לנקות בעיקר בעצמה. "מניחה שזה קשור לחינוך מהבית בקיבוץ". מאז שהיא גרה לבד היא מקפידה יותר על הניקיון ואף למדה לחבב את המטלה. "מה שמראה שזה נרכש", היא מעידה.

דירה שכורה בשוק לוינסקי. מגד גוזני
פינת אוכל משנות ה-70, משתלבת היטב בנוף הצבעוני/מגד גוזני

דו"ח מקרר
בשל קריירת המשחק התובענית, היא לא מספיקה לבשל באופן קבוע אך משתדלת לשמור על תזונה מאוזנת ובריאה. "בכל זאת לא נהיית צעירה יותר. למרות שעדיין יש לי יציאות בדירה של קצפת ושוקולד". במקרר שלה יש תמיד פופאייס- חטיפי קרח מתקתקים.

עתידות
"כדירת מעבר, הדירה הזאת מושלמת", מכריזה הדיירת המרוצה. "אבל מאמינה שתוך שנה אמשיך מכאן הלאה". הפנטזיה שלה לדבריה, היא לחיות על קו ישראל- חו"ל, מה שיאפשר לה לשחק גם כאן וגם מעבר לים. "להיות שחקן בארץ זה מאבק יומיומי קשה ולכן אפשרות של לחיות על הקו מעניינת אותי. לא רוצה לעזוב לגמרי, כי בכל זאת כאן זה הבית".


חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

רוצים להציץ לעוד דירות שכורות? כנסו לכאן

דירה שכורה בשוק לוינסקי. מגד גוזני
קצפת וסירופ שוקולד הם החטאים המתוקים של הדיירת/מגד גוזני
דירה שכורה בשוק לוינסקי. מגד גוזני
אוסף תקליטים שהיה שייך לאביה, קיבל מקום של כבוד בסלון/מגד גוזני
דירה שכורה בשוק לוינסקי. מגד גוזני
קולאז' צילומים משפחתיים מזכיר לדיירת מאיפה היא באה/מגד גוזני
דירה שכורה בשוק לוינסקי. מגד גוזני
ביקשה ליצור תחושה נקייה ואוורירית בחדר השינה/מגד גוזני
דירה שכורה בשוק לוינסקי. מגד גוזני
אמנדה" בפוסטר ומדבקת ג'ון לנון על הארון, מכניסים הומור למטבח/מגד גוזני
דירה שכורה בשוק לוינסקי. מגד גוזני
איורים וכובעים אהובים, מקשטים את קיר מבואת הכניסה/מגד גוזני
דירה שכורה בשוק לוינסקי. מגד גוזני
כיסים בהדפסי קקטוסים, עוזרים לנעמה לשמור על הסדר/מגד גוזני
דירה שכורה בשוק לוינסקי. מגד גוזני
האהבה למוזיקה ניכרת בכל פינה בבית/מגד גוזני
דירה שכורה בשוק לוינסקי. מגד גוזני
תמונות של אליל נעוריה של הדיירת, בולטות על קיר הסלון/מגד גוזני
דירה שכורה בשוק לוינסקי. מגד גוזני
צילום אהוב של אמה קוצרת שיבולים, תלוי בחדר השינה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully