וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמפרטורות גבוהות: פיליפ סטארק משיק אח גאוני

גם מחמם את הבית, גם מקום אחסון וגם מקום לשבת. הקמין החדש שעיצב מעצב העל אפילו נשלט באמצעות אפליקציה. תודו שמדובר באחד הדברים המחממים של החורף הקרוב

מאיה בן ניסן

(בווידאו: יום הולדת 66 שמח לפיליפ סטארק)

אז אחרי שעיצב כל דבר אפשרי, פיליפ סטארק, המעצב העסוק ביותר בעולם משיק אח לימות החורף הקרים שיבואו עלינו לטובה. מדובר בשיתוף פעולה חדש עם מותג הקמינים הצרפתי Speeta. ומי שמכיר כבר מוצר אחד או שניים של סטארק, יכול לנחש שמדובר ביצרה חדשה עם טוויסט מתחכם ולא רק יפה ויזואלית.

לקמינים על פי רוב יש נוכחות דומיננטית בבית וכדי לנצל את הנוכחות הזאת עד תום, סטארק השכיל להעניק להם עוד תפקידים שאינם תלויים בעונה. מכאן, המוצר החדש של סטארק בנוי מיחידות מודולאריות ובנוסף לגוף החימום הוא כולל גם פונקציות של אחסון ואפילו ישיבה. יחידות האחסון ניתנות למשחק כמותי על פי הצורך, הנוחות והמיקום. זה נע מיחידה אחת ועד שש יחידות, שהופכות את כל הקמין הזה לרהיט אחד גדול ורב שימושי בסלון. כאן, סאטרק מתייחס גם לנושא של דירות קטנות שאינן נהנות מעודף של מטרים רבועים, כאשר גמישות היא שם המשחק בעבודות של סטארק, שהאה לידי ביטוי גם כאן.

מדובר במוצר שיכול לעבוד גם ללא שימוש בחשמל. הוא כולל תנור עצים אטום עם אח עשוי מפלדה, כשגורמים מטעם המותג הצרפתי מדגישים שמדובר במוצר שאיננו צורך אנרגיה מרובה. וכמו כל קמין עצים, גם האמור מגיע אביזרים נלווים, מלקחיים ומברשת, אלא שהקמין של סטארק הוא גם טכנולוגי. הוא מופעל באמצעות אפליקציה השולטת על התאורה, הטמפרטורה, פיזור החום ואפילו מהירות הבעירה.

בישראל כמובן החורפים אינם קשים כמו במדינות שמעבר לים ובכל זאת יבואני הקמינים משגשגים. זה לא נובע מצורך בסיסי של חימום אלא יותר משיקולי עיצוב ואסתטיקה, כשקמין כבר שנים איננו גוף חימום בלבד. העיצובים השונים של הקמינים העכשוויים הופכים את המוצר הזה למעיין סמל סטאטוס. על אחת כמה וכמה שהוא שייך לבית היוצר של סטארק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רהיט לכל דבר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם חימום, גם אחסון, גם מקום לשבץ/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמות היחידות הנלווית לקמין משתנה בהתאם לצורך המשתמש/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשלט באמצעות אפליקציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully