וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצא הפתרון המושלם לעיצוב דירות קטנות

דירות קטנות לא אמורות להראות כמו מחסן דחוס וצפוף. כיום, יש מגוון פתרונות יצירתיים שיהפכו את סביבת מגורים המצומצמת לפנינה מקורית. הנה דוגמה שעיצב המעצב הקוראני Choi Jogha

צילום מסך

דירות קטנות הן אתגר עצום עבור מעצבי פנים שאמונים על חלוקת החלל. איך יוצרים סביבת מגורים נעימה שמשרתת את כל הפונקציות הנדרשות מבלי להרגיש תחושה של קופסה קטנה ולוחצת? אך בציד זה, משימה נוספת ומורכבת יותר מוטלת על מעצבי מוצר שאחראים לייצר רהיטים עבור דירות קטנות. כאלה שמצד אחד לא יחסמו אזורים הכרחיים לדיירים, מצד שני יהיו יעילים, נוחים ופשוטים לשימוש, ומעל הכל עדיין יראו אסתטיים ואטרקטיביים. על המשוכות האלה בדיוק הצליח לדלג בגאון מעצב המוצר הקוריאני Jogha Choi. לאחרונה, השיק המעצב הצעיר קולקציית רהיטים המיועדת לדירות קטנטנות. בישראל אמנם הבעיה נפוצה, אך במזרח ובמדינות שבהן צפיפות האוכלוסין עולה על גדותיה מדובר בשגרת חיים המלווה את המקומיים מאז ומתמיד. הקולקציה של Choi היא למעשה רהיטים מתכתיים, במראה פשוט עם גרוב תעשייתי אשר בתום השימוש ניתן לקפל אותם. אך הבשורה המרעישה יותר היא הלוק של יצירת אמנות תלת ממדית שהם מקבלים וכך, נתלים על הקיר ובאותה הזדמנות תורמים לעיצוב החלל.

הקושיות שניצבו בפני המעצב בבואו לייצר את הרהיטים האמורים היא מדוע אנחנו לא מתייחסים לתמונות כאמצעי להעתקת חפצים ולמה בעצם תמונה מוכרחה להיות שטוחה? מכאן, כבר היה פשוט יותר להפוך את הרהיטים שהודפסו בתלת ממד לאובייקט של דו ממד. וכך, כשהשרפרפים הייחודיים הללו לא בשימוש לישיבה, הם יכולים עדיין להיות בשימוש כיצירה ולא כמראה של מחסן.

רהיטים שנתלים על הקיר כמו אמנות בעיצוב המעצב הקוריאני Jongha Choi. צילום מסך, צילום מסך
מדו ממד לתל ממד/צילום מסך, צילום מסך
רהיטים שנתלים על הקיר כמו אמנות בעיצוב המעצב הקוריאני Jongha Choi. צילום מסך, צילום מסך
כך השרפרפים הופכים ליצירת אמנות/צילום מסך, צילום מסך
רהיטים שנתלים על הקיר כמו אמנות בעיצוב המעצב הקוריאני Jongha Choi. צילום מסך, צילום מסך
קטנים ויציבים/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully