וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאפה אמיתית: שכורה ומעוצבת בהרצליה

14.9.2016 / 8:47

חדר שינה מרגיע, מטבח מעורר תיאבון ואווירה רומנטית - בשטח של 70 מ"ר. על כל זה משלמים הדיירים 4,100 שקלים לחודש. משתלם, לא?

יותם רונן

לאן הגענו?
רחוב סוקלוב בהרצליה, לדירת 2 חדרים, בגודל 70 מ"ר.

כאן גרים
שני (29) ואיתי (32) נועם, זוג נשוי. השניים הכירו לפני 5 שנים בבר תל אביבי אפלולי, איתי ביקש את מספר הטלפון, שני נענתה בחיוב ובדייט השלישי שניהם כבר ידעו שזה זה. כיום, שני עוסקת כמעצבת גרפית בחברת האופנה "סאקס" ובשאר הזמן עוסקת כפרילנס בפרויקטים של עיצוב חוויית משתמש, כמו גם עיצוב פנים. "מאז ומעולם אהבתי עיצוב ואמנות ואני שמחה על כך שהיום אני יכולה לשלב בין התחומים השונים ולקחת על עצמי כל פעם פרויקט אחר". איתי משמש כמפתח BI בחברת הייטק ובזמנו הפנוי מטפח את אהבתו להכנת קפה ביתי. מלבד קפה, מכינים השניים גם בירה ביתית ונהנים לארח בדירתם לעתים קרובות חברים ומשפחה.

דירה שכורה בהרצליה. יותם רונן
בדייט השלישי כבר ידעו שזה זה. שני ואיתי/יותם רונן

יגעת ומצאת
בסיום לימודיהם האקדמיים, החליטו בני הזוג לעבור להרצליה וגילו להפתעתם שלא פשוט למצוא בעיר הזאת דירה. "ההיסטריה פה על דירות היא כמו בתל אביב וגם המחירים גבוהים". בתום חודשיים של חיפושים בלוחות האינטרנטיים, מצאו את הדירה הנוכחית. החדרים הגדולים, החלל המרווח ומיקומה ברחוב הראשי של הרצליה שבו את הדיירים.

הום סטיילינג
בטרם כניסתם הרשמית לדירה החדשה, ידעה שני שהיא רוצה להפוך אותה לפינה רגועה שנעים לחזור אליה ושתהיה בה אווירה של חופש, כמו בבית קיט. לצורך כך, בחרה בגווני פסטל (כמו אוף ווייט, קרם ותכלת) ושאבה השראה מהסגנון הסקנדינבי. "זו הייתה הפעם הראשונה שלי שאני ממש מרהטת דירה ולכן, זה היה רפרנס טוב להישען עליו". בסלון לדוגמה, נבחרה ספה בגוון קרם מבית הוריו של איתי ושודכו לה כריות שרופדו מחדש בגוונים בהירים, כשבשאר החדר בולטים רהיטים לבנים או רהיטי עץ.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דירה שכורה בהרצליה. יותם רונן
הדיירים ביקשו ליצור בחלל תחושה של בית קיט/יותם רונן

לנוחיותם, סידרו בני הזוג בסלון שתי פינות המשמשות אותם היטב. האחת היא ה"כורסה של איתי", שרופדה באפור ומוקמה על שטיח פרוותי, בה הוא מבלה את זמנו בקריאה. לצידה, ניצבת פינתה של שני, המורכבת משולחן עבודה המקושט בחפצים אהובים ומדף עליו הונחו קופסאות אחסון ומזכרות בעלות ערך סנטימנטלי, כמו כפית כסף שעליה חרטה ציטוט רומנטי והעניקה במתנה לאיתי כשחגגו שנה לזוגיות.
בצדו השני של החדר ניצבת פינת האוכל, המתאפיינת במראה כפרי. שולחן עץ כבד, כיסאות בגוונים רכים ופרחים טריים, תורמים ליצירת אווירה של בית קיט שנעים לבלות בו. מפינת האוכל ניתן לראות מבעד לנישה פתוחה, את המטבח. "אנחנו מבשלים המון ומאוד אוהבים את המטבח. הוא מרווח ועבר שיפוץ לפני שנכנסנו". גם כאן יש את הצד שלו והצד שלה. פינת הקפה משרתת נאמנה את חובב הקפה ובצד שלה, ניצב מערבל מזון שמעיד על אהבתה של הדיירת לקונדיטוריה.

דירה שכורה בהרצליה. יותם רונן
המטבח שופץ לפני כניסת הדיירים/יותם רונן
דירה שכורה בהרצליה. יותם רונן
הצד של שני במטבח, מעיד על אהבתה לעולם הקונדיטוריה/יותם רונן

בחדר השינה בולט השימוש בצבע הלבן. "המצעים תמיד לבנים, הווילונות נבחרו בלבן, זה עושה תחושה נעימה של ניקיון", הם מסבירים. על אחד מקירות החדר תלויה הכתובה שזכתה למסגרת, כמו גם את הנדרים מהחתונה, כשלכל אלה מחמיאה מראה במסגרת מוזהבת. משני צדי המיטה ניצבים סל ושידה מקש התורמים ללוק רומנטי.

מוציאים חוזה
שכ"ד- 4,100 שקלים בחודש. ארנונה- 300 שקלים לחודשיים, חשמל- 600 שקלים לחודשיים.

פאנלים
"איתי אלרגי לאבק אז הוא די רוכב על זה ויש לו יציאות של ש'ייח לפעמים", צוחקת שני. "לכן, אני אחראית על התחום הזה בבית". בכל סוף שבוע, משנסת הדיירת את מתניה ומנקה את הבית ביסודיות. בתמורה, אחראי איתי על הורדת האשפה ועל עריכת קניות המזון השבועיות.

דירה שכורה בהרצליה. יותם רונן
חדר שינה על טהרת הצבע הלבן/יותם רונן

דו"ח מקרר
מכיוון ששני צמחונית, משתדלים בני הזוג לבשל לעצמם ולאכול בעיקר בבית. מי שמנצח על אמנות הבישול הוא איתי, שמכין לדברי זוגתו המבורגרים צמחוניים מופלאים ודלורית ממולאת נדירה. גם שני נוהגת להכין וריאציות צמחוניות של מנות בשריות כמו מקלובה ובולונז. במקרר של השניים יש תמיד חלב סויה, פיתות קטנות ורוטב חריף של איתי.

עתידות
הדיירים מספרים שלאחרונה רכש את הדירה זוג העתיד להתגורר בה ולכן, יהיה עליהם לעזוב בקרוב. "אנחנו עוד לא מתכוונים להשתקע ולהתמסד, יש לנו כמה חוויות לעבור לפני", הם מספרים בחיוך "אז יש מחשבות על חו"ל, או להמשיך לשכור באזור. בכל מקרה, אנחנו מתכננים לרכוש דירה משלנו בעתיד הקרוב, פשוט לא בטוח שנגור בה בינתיים".

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

רוצים להציץ לעוד דירות שכורות? כנסו לכאן

דירה שכורה בהרצליה. יותם רונן
חלב סויה, רוטב חריף של איתי ושלל פירות במקרר/יותם רונן
דירה שכורה בהרצליה. יותם רונן
הבית עוצב בהשראת הסגנון הסקנדינבי- עם רהיטי עץ, גוונים רכים ועציצים/יותם רונן
דירה שכורה בהרצליה. יותם רונן
החלל הרחב מאפשר למקם בו גם פינת אוכל פונקציונאלית ונעימה/יותם רונן
דירה שכורה בהרצליה. יותם רונן
פינת העבודה של שני/יותם רונן
דירה שכורה בהרצליה. יותם רונן
הכתובה והנדרים מהחתונה מוסגרו ונתלו ליד המיטה/יותם רונן
דירה שכורה בהרצליה. יותם רונן
אווירה של חופשה/יותם רונן
דירה שכורה בהרצליה. יותם רונן
נישה פתוחה מחברת בין פינת האוכל והמטבח/יותם רונן
דירה שכורה בהרצליה. יותם רונן
ציור של שני וכפית שנחרט עליה ציטוט רומנטי, מקשטים את המדף/יותם רונן
דירה שכורה בהרצליה. יותם רונן
כוורת משושי עץ, משתלבת היטב בעיצוב הסלון/יותם רונן
דירה שכורה בהרצליה. יותם רונן
מראה עם מסגרת זהב מוסיפה שיק לחדר השינה/יותם רונן
דירה שכורה בהרצליה. יותם רונן
במבואת הכניסה- ספרים אהובים ממלאים את המדפים/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully