וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: הכרית שמשגעת את הרשת ומיטה זוגית על השיש במטבח

28.8.2016 / 8:20

המוצרים השווים לפתיחת השבוע נשמעים כמו תעלומות- לכבוד מי עיצבו מיטה זוגית על השיש? איך פיל ורוד יכול לשנות לכם את חווית הכניסה הביתה? ומה יש בכרית שהצליחה לגייס כחצי מליון דולר בפחות משבוע?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המרענן הרשמי של הקיץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

לנגן את הקיץ- הרדיו לבלות איתו
חברת העיצוב האוסטרלית SUNNY LIFE, הפכה לשם נרדף לחיי הקיץ הבלתי נגמרים. מוצריה המשמחים מצליחים להגדיר את כל מה שצריך במדינה כמו שלנו. "RETRO SOUND" הוא רדיו קומפקטי שמעוצב בסגנון רטרו בעל מגבר מובנה וחיבור לסמארטפון ולטאבלאט. הוא פועל על סוללות ועמיד בפני מים- בקיצור כל מה שצריך לקחת ליום בים.
מחיר: 199 שקלים
להשיג ב: רשת סטורי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך אתם שותים את הקפה שלכם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לשתות קפה ממכולה
בשנים האחרונות, נחשפנו לשימושים מרהיבים שנעשים מקונטיינרים זנוחים- מבתי מגורים ועד מלונות. אם גם אתם התאהבתם במכולה, זו ההזדמנות שלכם לשלב אותה בקטן. סט קופסאות איחסון לתה, סוכר וקפה בצורת מכולות צבעוניות יעניק למטבח שלכם טאץ תעשייתי ומקורי.
מחיר: 79.58 שקלים לסט
להשיג: GRACIAS

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המיטה שתשבה את המטבח שלכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנוחת הלוחם- מיטה לספוג
הוא נלחם בכתמים העקשים ושאריות המזון ומבריק עבורינו את הכלים. מותג העיצוב הישראלי - אוטוטו, החליט לעצב עבור ספוג הכלים מקום ראוי למנוחה. המעמד המקורי מבטיח לשמור על הספוג הנאמן ולאפשר לו להתייבש כמו שצריך עד לשטיפה הבאה. "מיטה לספוג" נמכרת כעת במכירה מוקדמת ומגיעה עם ספוג מתנה.
מחיר: 49.90 שקלים
להשיג: רשת חנויות סוהו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זא לרק יפה, זה גם פרקטי במיוחד עם תאורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החיה שתסתדר אתכם- מנורת כניסה למפתחות
רק תבחרו- אייל, פיל או חד קרן? אחד מהם יכול לחכות לכם ממש בכניסה לבית. ברגע שתפתחו את הדלת הוא יאיר לכם את החשכה למשך 20 שניות- כך שתוכלו לנעול את הדלת בקלות ולהמשיך בדרככם. בנוסף, ניתן לתלות עליו את המפתח ולחסוך את חיפוש המפתחות בבוקר למחרת. איך זה עובד? המנורה המקסימה בעלת חיישן תנועה, בעת זיהוי תנועה היא נדלקת למשך 20 שניות.
מחיר: 99 שקלים
להשיג: בחנות שוקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרית הפלא לנוסעים המתמידים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שדרג למחלקת שינה- הכרית שמשגעת את הנוסעים
כל מי שטס ליעד מרוחק במחלקת תיירים מכיר היטב את תחושת האי נוחות שמונעת שינה ארוכה ורציפה. אמנם החלום לטוס במחלקה ראשונה לא ממש קרוב להתגשם, אבל הסיכוי לישון כל הדרך אל היעד בר השגה. ימים ספורים אחרי שנחתה הכרית הפלאית בקייקסטרט- אין כבר ספק שהיא שוברת שיאים עם למעלה מ- 6,500 רוכשים וגיוס של כחצי מליון דולר ( והזרוע נטויה). "FACE CRADLE" נראית כמו כרית צוואר רגילה, אך למעשה היא בעלת 5 מצבים שנותנים מענה לכל צורות השינה בכיסא הנוסעים. הכרית המתכוננת תאפשר לכם לישון בנוחות בזמן שרצועות תומכות יספקו לכם תמיכה אחורית.
מחיר: 39 שקלים ליחידה- 119 שקלים לחבילה משפחתית
להשיג: KICKSTART

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully