וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: מה קורה לכיסא שנועל מגלשיים?

12.8.2016 / 17:47

השבוע מצאנו עבורכם חמישה מוצרים מלהיבים במיוחד- בקבוק שיחולל קסם של ממש, מכתב שהופך לאגרטל מלבלב, פלייסמט שיכנס את כולם סביב השולחן ובקבוק שהופך לבלנדר

יח"צ - חד פעמי

מכתב מלבלב- המעטפת שהופכת לאגרטל
המעצב ההולנדי Pepe Heykoop פתח את בית המלאכה שלו באחד מאזורי העוני הקשים של מומביי, הודו. הוא עשה זאת בשאיפה ללמד את המקומיים משכונות העוני טכניקות ומיומנויות עבודה. שיתוף פעולה עם עמותת Tiny Miracles הניב קולקציית אגרטלים שיצרה קהילת הנשים באמצעות שימוש בטכניקת האוריגמי היפנית. הפרויקט המקסים הביא ליצירת מעטפת נייר, חד ממדית, עמידה במים אשר באמצעות כוס או בקבוק פשוט הופכת לאגרטל תלת ממדי.
מחיר: החל מ-85 שקלים
להשיג ב: רשת חנויות טולמנ'ס

כלי בית. יח"צ,
אמנות האוריגמי/יח"צ

בקבוק בלתי אפשרי
מותג העיצוב הישראלי פלג דזיין, לא מפסיק להפתיע אותנו במוצריו המקוריים. הבקבוק הדקורטיבי הבא יעזור לכם להציג מגוון אוספים, חפצים, פיצ'פקעס וצעצועים בתוך בקבוק שקוף. הכניסו את המזכרת האהובה עליכם לתוך הבקבוק והציגו אותו בעמידה או בשכיבה- התוצאה תהפוך את המיצג שלכם לקסם של ממש. מתאים לעיטור כל פינה בבית, מהמטבח ועד חדר השינה.
מחיר: 75.90 שקלים
להשיג ב: אתר החברה וחנויות עיצוב מובחרות

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
כלי בית. יח"צ,
דקורציה בבקבוק/יח"צ

אם לכיסא היו מגלשיים- כיסא נדנדה גאוני
תכירו את הכיסא עם הטריק הגאוני שיהפוך אותו בין רגע לכיסא נדנדה. סדרת הכיסאות שעשויה מפוליפרופלין מאפשרת לחבר לכיסא הפשוט מגלשיים שיהפכו את חווית הישיבה לשונה ומרגיעה במיוחד. הכיסאות מגיעים במגוון צבעים כמו: כחול, ירוק וורוד. מבנה הכיסא מאפשר לערום אותם על מנת לחסוך מקום.
מחיר: כיסא- 99.90 שקלים, מגלשיים: 49.90 שקלים
להשיג ב: רשת חנויות ACE

כלי בית. יח"צ,
גם כיסא וגם נדנדה/יח"צ

לא לצאת מהקווים- לצבוע את הבית
טרנד ספרי הצביעה פורץ את הגבולות ויוצא אל מחוץ לחוברת. מותג, OMY, השיק סדרה של מוצרים לצביעה שיספקו פעילות צבעונית לכל המשפחה וישדרגו את הבית. בין המוצרים אפשר למצוא: פוסטרים במגוון גדלים של ערי בירה בעולם, מארזי טושים, כוסות וצלחות חד פעמיות, פלייסמטים והזמנות ליום הולדת.
מחיר: 29.90-124.90 שקלים
להשיג ב: רשת חנויות סוהו

כלי בית. יח"צ,
לצייר על קירות הבית/יח"צ

בלנדר TO GO - הבקבוק שהופך לבלנדר
מה יותר פשוט מזה: מכניסים את המרכיבים למיכל, מפעילים את הבלנדר, סוגרים ומכניסים לתוך התיק. הבלנדר האישי ישנה לכם את כל ההרגלים ויאפשר לכם ליהנות ממשקה מזין במינימום זמן. מיכל הפלסטיק עוצב כבקבוק שתייה אופנתי, כך שניתן לנתק את המכל, לאטמו ולהכניסו לתיק. הפטנט נועד לחסוך לכלוך של כלים מיותרים ולהקל על אימהות שיכולות להכין מזון תינוקות ומיד לצאת לדרך.
מחיר: 149.90 שקלים\ החל מ-18.8 עד סוף אוקטובר במבצע: 99.90 שקלים
להשיג ב: רשת חנויות הום סנטר

כלי בית. יח"צ,
פרקטי במיוחד לאמהות/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully