וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם דירה להשכיר? הנה טיפים שימגנטו דיירים פוטנציאליים

7.8.2016 / 8:36

בהנחה שהדירה שלכם ראויה ונעימה למגורים - הנה כמה טיפים קטנים שיעשו נעים בעין של הדיירים הפוטנציאליים. לא תאמינו כמה ריח, עציץ או תמונה עשויים לשדרג את הרושם הראשוני

דירה מאויירת. ShutterStock
הדיירים כבר מדמיינים איך תראה הדירה כשיעברו לגור בה/ShutterStock

יש לכם דירה שאתם רוצים להשכיר? ביישובים בהם הביקוש עולה על ההיצע – זאת לא בעיה. גם אם הדירה או הבית לא יהיו מתוקתקים – כנראה שלא תהיה לכם בעיה למצוא שוכרים. בקושי בהשכרת הנכס תיתקלו במקומות בהם ההיצע עולה על הביקוש ואז, יש תחרות מול דירות רבות אחרות או אם הדירה שלכם ממוקמת ביישוב או שכונה פחות אטרקטיביים. אז איך עושים לדירה יחסי ציבור טובים ומעלים את ערכה? יש כמה טריקים פשוטים שיעשו על כל שוכר רושם ראשוני טוב ויגרמו לו לרצות דווקא את הדירה שלכם.

סיוד ותיקוני טיח – מדובר בעניין די בסיסי, אבל לא כל בעלי הבתים טורחים בהכרח לסייד את הקירות ולבצע תיקונים פשוטים כשהם מציגים את הדירה לדיירים פוטנציאליים. הרושם שעושה דירה ריקה שקירותיה מסוידים וחפים מחורים ומפגעים הוא משמעותי ושווה להשקיע בכך, בייחוד כשפעמים רבות כשסוגרים חוזה מסכמים שהדירה תימסר מסוידת ותוחזר כך בעת תום החוזה.

אישה צובעת קיר. shutterstock, ShutterStock
סיידו ותקנו פגמים בקירות למראה חלק ונקי/ShutterStock, shutterstock

קירות לבנים/בהירים – לצבע הלבן יש אפקט של ניקיון והוא גם מגדיל את החלל, כך שלדירות קטנות המוצעות להשכרה (ובכלל) הוא ממש עושה פלאים. אפשר לבחור בגוון קרם או שמנת, אבל מומלץ לא להשתולל עם צבעים ולא נסות לעשות משהו מעוצב ומתוחכם מדי, משום שלכל אחד יש טעם משלו ועדיף שהדירה תהיה כמה שיותר ניטרלית ובעלת מראה נקי.

למקם בדירה כמה פרטי ריהוט – דירה ריקה לחלוטין היא מנוכרת. כשאנשים מחפשים דירה לגור בה הם מעוניינים חיבור ותחושת ביתיות. כדי להעניק את ההרגשה הזאת מקמו בכמה פינות בבית פרטי ריהוט קטנים כמו שולחן צד באחת, שולחן קפה שידת מגירות קטנה, שולחן כתיבה וכדומה. אלה לא דברים שצריך לקנות במיוחד, אלא בדרך כלל פריטים שמאופסנים במחסן, בני משפחה או חברים נפטרים מהם. צריך רק לפקוח עין. אל תמקמו ריהוט ישן ומתקלף שאינו נראה טוב – הוא יעשה את השירות ההפוך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עציץ. ShutterStock
תודו שעציץ ירוק מעניק תחושה של רעננות/ShutterStock

פרטי טקסטיל – שטיח/וילון – שטיחון קטן וצבעוני, וילון בד בהיר על חלון יכולים גם הם להוסיף תחושה מזמינה של בית. הקפידו על צבעים בהירים וצבעוניות נעימה לעין, ותרו על צבעים כהים ודהויים. לא כדאי להניח שטיח גדול, אלא משהו פינתי שמוסיף צבע וחן.

עציץ – מדובר באחד הפריטים הכי משמעותיים שאפשר להניח בדירה ששווה אפילו לקנות במיוחד. עציץ ירוק מוסיף חיים וחיוניות ואפשר להניח אותו על שולחן, על הרצפה, על שרפרף או כיסא. עדיף לבחור בעציץ עם עלים ירוקים ונאים שלא זקוק להרבה השקיה ואור (למקרה שהדירה לא מוארת). אם העציץ נובל – החליפו בחדש ואל תשאירו אותו בדירה. למשקיעים: אפשר גם זר פרחים באגרטל ואם יש בדירה אדניות תלויות, רצוי גם לשתול בהן צמחים.

אישה פותחת חלון. ShutterStock
דירה מאווררת עדיפה על דירה חנוקה ולא משנה כמה היא יפה ומעוצבת/ShutterStock

מבשמי אוויר – תתפלאו איזו עבודה עושה עלינו חוש הריח. ברגע שנכנסים לדירה ויש בה ריחות נעימים ישנה השפעה על הרושם המתקבל. מומלץ לרסס ניחוח יחסית ניטרלי ולא דומיננטי לפני שהדיירים הפוטנציאליים מגיעים, שייהנו מהריח הנעים.

לפתוח תריסים וחלונות – תמיד כדאי לקבל דיירים כשהדירה שטופת אור ומאווררת. אז לפני שאתם פותחים את הדלת למתעניינים כדאי לדאוג לכך לפני.

זוג תולה תמונה. ShutterStock
תלו תמונה אסתטית על הקיר להענקת תחושה ביתית/ShutterStock

תמונה – גם תמונה על הקיר יכולה להוסיף אסתטיות ומשדרת תחושת חמימות ביתית בניגוד לקיר עירום.

להגיע כמה דקות לפני שמראים את הדירה – הקפידו להגיע
לדירה לפני המתעניינים ולאוורר אותה, לפתוח חלונות, להדליק אורות, לעשות סיבוב, לראות שהעציץ ירוק ואין שכבת אבק עבה על השולחן או על אדן החלון ושלא התמקמו בה בינתיים דיירים חלופיים כמו ג'וקים, נמלים וחרקים. הדברים הקטנים האלה, שלא תמיד משמעותיים כל כך למגורים בהמשך, הם אלה שעושים את הרושם הראשוני. בנוסף, אל תשכחו להיות מסבירי פנים וחייכנים כדי לשדר בעלי בית חביבים ונוחים (בתקווה שאתם באמת כאלה). בסופו של דבר דיירים רוצים בעל בית הגון ונחמד ממש כשם שאתם רוצים דיירים כאלה.

כך תשמרו על ההיגיינה בחדר הילדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully