וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגרי סמינר הקיבוצים מציגים: רובוט מיוחד לילדים ומחיצות לדירות קטנות

17.7.2016 / 8:42

מי יצליח לשתלב בשוק המקומי ומה ישבה את ליבם של המשקיעים? בוגרי המחלקות לעיצוב מוצר מציגים החודש את פרויקט הגמר. וואלה! בית ועיצוב מסמן את הסטודנטים המבטיחים. כך זה נראה בסמינר הקיבוצים

צילום: עידו שחם; ערירכת וידאו: נועה לוי

עונת תערוכות הבוגרים לעיצוב במוסדות השונים נפתחה. סמינר הקיבוצים נתנו את יריית הפתיחה עם תערוכת הבוגרים של המחלקות לעיצוב ואמנות. תערוכת בוגרי העיצוב מורכבת מ-27 בוגרים/ות המציגים/ות עבודות בתחום עיצוב מוצר, עיצוב תעשייתי, תקשורת חזותית, לבוש ואביזרים.

רון דלבה, ראש המחלקה לעיצוב מספר, "להיות מעצב ומחנך: שילוב תחומים המאפשרים להציע לבני אדם סביבת חיים עשירה ותומכת הנשענת על ערכי תרבות, חירות ושוויון הזדמנויות. פעולת המעצב/מחנך מעלה על סדר היום את הדיון על האופן בו בני אדם מתייחסים זה לזה ולסביבת החיים".

עשרות הבוגרים מהמוסודות השונים ינסו את מזלם בהשתלבות בשוק המקומי ואולי הבינלאומי. עד אז, וואלה! בית ועיצוב מסמן את הבוגרים המבטיחים.

רייטבלט ילנה- Follow me"": Follow me הוא גוף תאורה רובוטי המתקשר עם המשתמש ומלווה אותו באמצעות סימני אור. לגוף התאורה פוטנציאל אינטראקציה עם המשתמש באופן חזותי ובדרך של תקשורת חושים ומגע. Follow me מעוצב כאובייקט בעל אופי חייתי המתאים באופן מיוחד לילדים ולסביבתם היכולים ולהתייחס אליו כאל ייצור ידידותי. האינטראקציה עם הילד נוצרת בתזוזה ובאמצעות שלושה גווני תאורה והבעות פנים.

שטטמאור רוני- "מחיצות": מחיצות הינה סדרה בת שלוש מחיצות המיועדות לסביבות שונות: סביבת עבודה משרדית, סביבה ביתית וסביבה ציבורית. השימוש במחיצות מותאם לחללים שתוכננו בתפיסת "החלל הפתוח" (open-space) המאפשרת גמישות בניצול המרחב. המחיצות עוצבו באופן המאפשר מגוון תפקודים, כגון: הפרדה בין אזורים שונים בחלל, בידוד אקוסטי, הפקת תאורה, כמו גם, יצירת ערכים אסתטיים במרחב.

הרשקוביץ ליהי - "מחבואים": סדרת אובייקטים המשלבים שני חומרים מנוגדים, בטון וטקסטיל. עם הבטון היצוק, הקשה והחזק, המשמש ליצירת מבנים בעלי יציבות ועמידות, מסתרגות ונטמעות פיסות הטקסטיל הרך, העדין והארעי, הטומן בחובו ¬¬פעמים רבות סיפורים, חוויות ורגשות.
במטרה לבחון שיטות ואופני חיבור שונים בין שני החומרים, עוצבו חפצים לשלושה תחומי שימוש המסמלים מרחבים שונים: סדרת תכשיטים המבטאים את המרחב האישי, סדרת כלים המסמלת את המרחב המשפחתי ושרפרף המייצג את המרחב החברתי. בכל אחד מהאובייקטים מוצגת טכניקה שונה לשילוב הטקסטיל והבטון, ממנה מתקבלים, ערכים אסתטיים שונים בצבעוניות ובמרקם.


תערוכת הבוגרים של המחלקה לעיצוב בסמינר הקיבוצים מוצגרת עד ה-20.7 במרכז עמיד שבשוק הפשפשים, יפו. רחוב עמיעד 12. שעות פתיחה: 16:00-21:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully