וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבת ההפתעות המפוארת שבפרו

34 סוויטות מעוצבות, לאונג' פאר ושתי מסעדות שף - זה מה שרכבת היוקרה החדשה תציע למבלים בה. היא תושק בשנה הבאה בפרו ועד אז תוכלו לשטוף את העיניים בלוקסוס אמיתי

מערכת וואלה!

ב-2017 תושק אחת הרכבות המפוארות ביותר בעולם. מדובר ברכבת תיירותית שתעבור במסלול ייחודי באזור פרו ובוליביה, אך מעבר לנופים הקסומים שיהיה אפשר לראות במהלך הנסיעה - עיצוב הרכבת הזאת יעניק לנוסעים חוויה של לוקסוס אמיתי. המעצבת הבריטית אינגה מור שחתומה על עיצוב של מאות פרויקטים, מלונות, מסעדות ובתים ברחבי העולם, היא שאחראית ליצירת הפאר הזאת. 34 הסוויטות שתכננה ברכבת מבוססים על השראות ששאבה מהאזור הגיאוגרפי ובהן, גם שימוש בבד פרואני וצמר אלפקות. יש פה גם לאונג' עם פסנתר קטן ושתי מסעדות שיגישו אוכל מקומי מחומרי גלם איכותיים. מבט בתכניות של מור מדגיש כיצד ניצלה בחכמה כל מילימטר של הקרונות. ועל הניצול האסתטי הזה המבלים יאלצו לשלם 323 לירות שטרלינג ללילה ולוותר על חוויית הדיוטי פרי כמובן.

חברת Belmond שמספקת אתרי תיירות יוקרתיים ברחבי העולם, היא שאחראית גם על קו רכבת הפאר החדשה. אינגה מור שעומדת בראש המותג הבילאומי HBA זכתה בפרסי עיצוב רבים בפלח העסקי של חללים מסחריים ואין זאת הפעם הראשונה שהיא משתפת פעולה עם חברת התיירות האמורה.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully