וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק שמלה או בושם: דיור משיקים חנות לכלי בית

מותג ההוט קוטור הצרפתי מצטרף באופן רשמי לרשימת מותגי האופנה שמציעים גם ליין פריטים לעיצוב הבית. אז אם אין לכם תקציב לקנות שמלה מדיור הנה הזדמנות לרכוש מחברת מהודרת

מערכת וואלה!

תגידו מזל טוב – מותג האופנה היוקרתי מתחדש בחנות כלי בית. מהיום, הלקוחות הקבועות של דיור יוכלו לרכוש לעצמן לא רק שמלה שחורה וקטנה או בושם בניחוח דומיננטי, אלא גם כרית נוי או סט צלחות מהודר. ליין עיצוב הבית של דיור איננו חדש – החנות המותג שבפריז מציעה כבר זמן מה מחלקה שלמה לבית, אבל החנות הגדולה שנפתחה לאחרונה בבירת הממלכה הבריטית היא חתיכת הכרזה. דיור מצטרף רשמית למותגי הוט קוטור אחרים כמו ארמני, הרמס וורסצ'ה שמציעים כבר מספר שנים פרטי עיצוב. שיתוף פעולה עם 11 מעצבים הוליד מוצרי נייר עם הדפסים מוכרים של המותג, גם כלי אוכל מקרמיקה ואגרטלים מקריסטל יש במתחם החדש, ואפילו מצעים עם רקמות בעבודת יד. על עיצוב החנות אחראי האדריכל פטר מרינו שמצנח על כל חנויות המותגים הגדולים בעולם. אז אם אין לכם מספיק מזומנים לקנות שמלת דיור מתנפנפת הנה ההזדמנות שלכם לקנות מחברת.

מיותר לציין כי אין טעם לצפות למחירים מוזלים בחנות החדשה. כמו מותג ההלבשה, גם הפריטים האחרים של דיור נושאים תגי מחיר יקרים ביחס לפריטים דומים בשוק, אך יחד עם זאת נגישים הרבה יותר משאר המוצרים המוכרים לבית האופנה היוקרתי.

עוד בנושא:

האדריכל פטר מרינו. GettyImages
אחראי על כל עיצוב חנויות האופנה הממותגות בעולם - האדריכל פטר מרינו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully