וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכשיט של הבית: איך בוחרים תאורה דקורטיבית?

6.6.2016 / 7:00

גופי תאורה נחשבים ל"תכשיט של הבית". בלי שנדליר בכניסה או אהיל דקורטיבי בסלון, סביר להניח שסביבת המגורים שלכם תיראה אנמית. אז איך תפיחו בה חיים בצורה הטובה ביותר?

יח"צ - חד פעמי

כשזה מגיע לגופי תאורה מעוצבים, מה שחשוב זה קודם כל האיזון שלהם - שלכל גוף יהיה את המקום שלו. יש גופי תאורה שנראים יותר, אחרים נראים פחות וחשוב ליצור איזון ביניהם, מסביר דיוויד דובשני, מעצב התאורה מטעם קרני תכלת. כשמאפיינים גופי תאורה לחלל, קודם כל צריך לשים לב שהם מאירים. ישנם גופים שנראים מעולה, אבל מאירים פחות. במצב כזה ניתן להשלים אותם עם גופי תאורה על הקיר או על התקרה, שיאירו יותר את אותם גופים שאנחנו רוצים שיהיו דקורטיביים. ואפשר גם לעשות הפוך, ללכת על עיצוב נקי ולשים גופים שהם בנראות מאוד נמוכה אבל מאירים מאוד טוב את החדר.

מה קונים קודם את הריהוט או את גופי התאורה? מה נותן את הטון?
את הגופים הכי חשוב להתאים בתחילת תהליך השיפוץ, משום שזה מכלול שלם. לפעמים צריך להכנס לרצפה או להכין נקודות מיוחדות ולכן חשוב לקחת את זה בחשבון בתכנון. ישנם גופים דקורטיביים קטנים שלא משפיעים על החלל כמו מנורות שולחן או מנורה עגולה במרכז חלל סלון. אולם, פינת אוכל למשל, יכולה להיות מאוד כבדה או מאוד מינימליסטית, והגוף חייב להתאים לצבע ולמרקם של אותו רהיט. לכן אזורים כמו פינות אוכל כדאי להתאים לגופי התאורה.

אילו טרנדים נראה בתחום התאורה בשנה הקרובה?
הצבע הצהוב שולט, אנחנו נראה הרבה מאוד גופים שהם צהובים. נראה גם את פסי הצבירה, שנותנים תאורה טכנית והיום נמצאים כמעט בכל בית. טרנד נוסף הוא שנדלירים, אבל לאו דווקא השנדלירים המסורתיים מקריסטלים, זה יכול להיות גם גוף מכמה גופי תאורה שמחוברים יחדיו ויוצרים שנדליר.

מערכת וואלה! בשיתוף קרני תכלת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully