וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיזה ריח תעדיפו את הבית שלכם?

24.5.2016 / 9:09

סנו משיקה ליין של מבשמי פרימיום לבית בהשראת ניחוחות של רגעים קסומים: ספא מרגיע, גשם ראשון ותינוק חדש, שיעניקו לסביבת המגורים תחושה נעימה

בישום לבית מבית סנו. מוטי פישביין,
ניחוחות חדשים שירעננו לכם את סביבת המגורים/מוטי פישביין

בשורה משמחת לחובבי הריחות - חברת סנו נכנסת בימים אלה לתת קטגוריה חדשה בבישום הבית תחת המיתוג Fresh Home Perfume (בושם מרענן לבית) ומשיקה את סדרת הבישום היוקרתית לבית הנקראת "Magical Moments" (רגעים קסומים).

"בהשקה החדשה אנו מביאים לראשונה אל הצרכנים מוצרים יוקרתיים שעד היום נמכרו רק בחנויות קונספט" כלשונה של תמר לנדסברג, מנהלת אסטרטגיה ופיתוח עסקי בקבוצת סנו. "ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי ובמיתוג בנקודות המכירה, עם סטנדים ייעודיים וטסטרים המאפשרים התנסות בניחוחות הסדרה".

חוש הריח נחשב ככזה המעלה זיכרונות ותחושות בעוצמה חזקה יותר מכל חוש אחר. כאשר הזיכרון נעים, הריח הנלווה לו יהיה אהוב. וממחקר שערכו בחברת סנו, עולה כי שלושת הריחות המובילים אליהם צרכנים היו רוצים להתעורר בבוקר הם: ניחוח של תינוק המעורר תחושת שמחה והתרגשות, ניחוח הגשם הראשון המעניק תחושת התחדשות ורעננות וניחוח ספא מרגיע. מתוך מסקנות המחקר, בחברת סנו, החברה הישראלית המובילה למוצרי טיפוח ואחזקה לבית, פיתחו את סדרת Magical Moments – סדרת מוצרים יוקרתית לבישום הבית, בהשראת ניחוחות המזכירים את הרגעים הקסומים שכולנו אוהבים.

שלושת הניחוחות בסדרת הבשמים החדשה מגיעים בבקבוק בושם עם מתז (100 מ"ל), עשוי זכוכית, בעיצוב נקי, מעודן ויוקרתי. הבשמים נעשו באיכות גבוהה ובאחוזי בישום גבוהים בדומה ל-Eau de Toilette. הסדרה כוללת גם מקלות בישום (75 מ"ל) המגיעים בכלי חרסינה לבנים, בעיצוב נקי ומינימליסטי ומתאימים לבישום לכל חדרי הבית. בנוסף, מדובר במוצר שאיננו מיועד להיסגר מאחורי ארונות הניקיון בבית לצידם של שאר חומרי הניקוי. כמו כל בושם, גם הבשמים החדשים מבית סנו מיועדים לתצוגה על מדף גלוי בכל חדר שתבחרו בבית.

חברת סנו נחשבת לחברה המובילה בישראל בתחומי מוצרי הטיפוח, הניקיון, ותחזוקת הבית. סנו מייצרת ומשווקת מוצרים במגוון תחומים, תוך שמירה על הבטיחות, הסביבה וניהול האיכות ומקפידה כל הזמן לחדש ולהפתיע. כל מוצר חדש או הרחבת סדרת מוצרים קיימת נבחנים על פי פרמטרים הכוללים את טובתו, זמנו ותקציבו של הצרכן בהתאם לסגנון החיים, הצרכים והטעמים הייחודיים של הצרכן הישראלי.

מחיר לבקבוק 100 מ"ל: 29.90 שקלים

בישום לבית מבית סנו. מוטי פישביין,
תחושת רעננות שמתאימה במיוחד לעונה החמה/מוטי פישביין
בישום לבית מבית סנו. מוטי פישביין,
שלושה ריחות שהתגלו כאהובים על רוב האנשים/מוטי פישביין
בישום לבית מבית סנו. מוטי פישביין,
כי הרבה מאיתנו מתרגשים מריחות של תינוקות/מוטי פישביין
בישום לבית מבית סנו. מוטי פישביין,
עיצוב קלאסי לבקבוק זכוכית אלגנט/מוטי פישביין
כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully