וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצאה לעצלנים: המיטה שמסדרת לעצמה את המצעים בדקה

17.5.2016 / 23:27

נמאס לכם לסדר את המיטה כל בוקר? הכירו את המיטה החכמה שמסוגלת לסדר את עצמה במהירות. המיטה פועלת גם באוטומט ותסתדר לעצמה את המצעים 3 שניות אחרי שתקומו ממנה

המצאה לעצלנים: המיטה שמסדרת לעצמה את המצעים בדקה/Ohea

אם יכולתם לחסוך לעצמכם משימה אחת קטנה אבל ממש מעצבנת - כמו סידור המיטה בבוקר - לא הייתם האדם המאושר בעולם? אז זהו, שהרשת גועשת בימים האחרונים סביב מיטה מתוחכמת שיכולה לסדר את עצמה - כשהדעות חלוקות בין "איזה כיף! זה יכול להקל עלינו בענק" ל"איזה עצלנים! זה כולה דקה".

אלה שיומם רווי במשימות מתישות ישמחו בוודאי להוציא סכום לא מבוטל של כסף על המיטה המשוכללת הזאת, מיטת Ohea Smart Bed, שיכולה לסדר את עצמה ללא עזרתנו ב-50 שניות בלבד. המיטה החכמה לעצלנים מצוידת בטכנולוגיה חדשנית שיכולה "להרגיש" מתי אנחנו כבר לא שוכבים עליה ולפעול ברגע שזה קורה. המיטה עובדת במצב ידני ובאוטומט - לאלו שגם סתם לחיצת כפתור מכבידה עליהם - כשבמצב אוטומט המיטה מתוכננת לסדר את עצמה 3 שניות אחרי שקמתם ממנה. מהפכנית ככל שתהיה, המיטה אינה מסוגלת לעבוד עם שמיכות וכריות רגילות - אז תאלצו לרכוש גם מצעים מיוחדים המותאמים לה.

סידור מיטה אוטומטי. Ohea, צילום מסך
שתלמד להכין גם קפה: המיטה החכמה שיודעת לסדר את עצמה לבד/צילום מסך, Ohea

על אף שהומצאה לראשונה בשנת 2012, מיטת Ohea צצה שוב בעזרת כוחן הנסתר של הרשתות החברתית. "זה באמת לוקח - פיזית - רק דקה לסדר את המיטה. עכשיו אתם רוצים לשלם טונות של כסף עבור מכשיר שיעשה את זה בשבילכם?", כתבה מיכאלה רודריגז בסטטוס עצבני בפייסבוק. אחרים היו פחות קשים עם ההמצאה, וטענו שהיא יכולה להיות מאוד מועילה לאנשים עם מוגבלויות. חוץ מזה, היא מעולה גם לאנשים שמתקשים למצוא זמן לבצע את כל משימות היום, "זה חלום שהתגשם. חלקנו לא אוהבים לסדר את המיטה, וזה לא אומר שאנחנו לא עובדים קשה בתחומים אחרים בחיים שלנו", כתב רובי הו, "היא גם יכולה להקל על הורים שיש להם משימות נוספות בבית". עכשיו רק שימציאו לנו "מחליף סדינים אוטומטי" ואנחנו מסודרים.

עוד באותו נושא

בלנדר-מסור-אופנוע - המצאה מטורפת לכל אירוע. צפו

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully