וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוץ לאקווריום הולכים אנשים: הקולקציה החדשה של האחים קמפנה

צמד האחים הברזילאים אומברטו ופרננדו קמפנה משיק ליין חדש של שידות בהשראת אקווריומים. אלו משלבות בצורה יוצאת דופן ניגוד של חומרים. "אנחנו אוהבים ליצור יצורי כלאיים" אומרים המעצבים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בועות שדרכן אפשר לראות את תכולת השידה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברשימת הסטארים הגדולים שמצליחים למגנט אליהם אלפי מבקרים במהלך שבוע העיצוב במילאנו - נמצאים צמד האחים הברזילאים, אומברטו ופרננדו קמפנה. השניים שהקימו את הסטודיו שלהם בברזיל לפני יותר מ-20 יצרו קו עיצובי של פריטים פיסוליים וסוריאליסטיים החל מרהיטים, גופי תאורה, מוצרי טקסטיל דרך אביזרי דקורציה וכלה בפרטי אופנה שזכו להכרה כלל בינלאומית. חלק מהמוצרים שנושאים את חתימת ידם של האחים ניתן לראות בחברות מובחרות, המובילות את שדה העיצוב העולמי, כגון: אדרה, קפליני, מליסה, חברת התכשיטים היוקרתית ה. שטרן. מדובר במעצבים הברזילאים הראשונים שעבודותיהם הוצגו במוזיאון לאמנות מודרנית בניו יורק, חלק מהמוצרים שלהם הפכו לפרטי אספנות כדוגמת עטוף בבובות ודובונים (Banquete) שנמכר בבית המכירות סותביס' במחיר מופקע של 66 אלף דולרים.

השנה הפתיעו המעצבים עם לוק לא שגרתי בנוסח "כלאיים" כלשונם. מדובר בשילוב של זכוכית צבעונית ועץ. ומי שמכיר את השניים האלה מבין שזה לא סולידי כמו שזה נשמע.

נציין כי שילוב של זכוכית בעולם העיצוב זכה לעדנה מחודשת בשבוע העיצוב שנערך במילאנו בשנה שעברה, והאחים קמפנה החליטו להמשיך איתו גם השנה. בשיתוף פעולה עם המותג הספרדי BD Barcelona Design הציגו הברזילאיים סדרת רהיטים שבה הזכוכית בתפקיד של בועות.

שורה ארוכה של מעצבים הציגו בשנה שעברה במילאנו רהיטים שקופים בשילוב זכוכית ביניהם היו המעצבת והאדריכלית פטרישיה אורקיולה, המעצב והאמן היפני טוקוג'ין יושיוקה, וכן צמד המעצבים הבריטים ג'יי אוסגרבי ואדוארד ברבר. אבל הליין החדש של האחים קמפנה עושה שימוש בזכוכית בעלת צבע חזק - ובצורות א-סימטריות שמעניקות לשידות ומזנוני העץ להזכיר צורה של אקווריום. המעצבים מצידם לא מתעלמים מהדמיון. "מה שנתן לנו את ההשארה ליצור את הפריט הזה אכן היה אקווריום של דגים", אמר פרננדו במהלך אירועי ההשקה של הסדרה.

מזנון העץ הקובייתי שעיצבו האחים קמפנה זכה לכינוי "Aquário" והוא בנוי מעץ אורן, בו נוסרו חורים בצורות רנדומליות, החתוכים בחזית ובחלק העליון. פתחים אלה נסגרים על ידי לוחות הזכוכית, ואלה מאפשרים הצצה פנימה אל תוך תכולת הרהיט. "אנחנו אוהבים לבנות יצורי-כלאיים באמצעות שני חומרים שונים; אחד חם ואחד קר", כלשונו של אומברטו קמפנה. "זה הפך להיות חלק מהשפה העיצובית שלנו".

בתוך הרהיט ומאחורי דלתותיו הותקנו מדפים שקופים, כך שהאור הנכנס דרך חלקו העליון - עובר דרכם בקלות. "רצינו גם לשחק עם הרעיון של משקלים הפוכים", מוסיף הומברטו קמפנה, ומציין את "הקלילות של הזכוכית והמאסיביות של העץ". ארבע רגלי עץ נטויות בזווית שונות מחזיקות את המזנון, שיהיה זמין בשתי גרסאות צבע שונות.

לעוד חדשות ועידכונים משבוע העיצוב במילאנו כנסו לכאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אומברטו ופרננדו קמפנה- נבחרת ברזיל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיזוק מעמדה של הזכוכית בזירת העיצוב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרהיט מגיע בשתי גרסאות צבע שונות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצור כלאיים ובו שילוב של חומר חם וחומר קר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם במשטח העליון אפשר לראות את צורת הבועות השקופות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully