וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפצים? בונים? כך תמצאו מעצב פנים ללא כאב ראש

3.4.2016 / 17:26

רוצים לשפץ או להלביש את הבית מחדש? כדאי שתכירו את האתר החדש שמתפקד כ"שדכן" בין אדריכלים ומעצבים ללקוחות פוטנציאליים

עיצוב פנים. סטודיו לעיצוב פנים בן רזניאלי,
הלקוח מציג את המחיר שהוא יכול לעמוד בו והמעצבים מתאימים לו תכנית/סטודיו לעיצוב פנים בן רזניאלי

עומדים לפני שיפוץ? רכשתם בית חדש ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל? הסלון שלכם זקוק למתיחת פנים שתעניק לו מראה עדכני ומרענן? לא משנה באיזה שינוי מדובר, קטן או גדול, השלב הבא, בו תצטרכו לבחור מעצב או אדריכל, הוא ללא ספק החשוב והמתיש מכל. מיזם ישראלי חדש יעזור לכם למצוא את המעצב שחיפשתם ללא כאב הראש והטירטור.

אתר dconcept, יאפשר לכם ללכת על בטוח מבלי להסתמך על המלצות או לבחור במעצב על סמך עבודותיו הקודמות בלבד. הפלטפורמה הייחודית מאפשרת למשתמשים לעלות את הפרויקט שלהם לאתר. כך לדוגמה, בעלי דירה שמבקשים לערוך שיפוץ לחדר השינה שלהם, מצרפים תמונות ו\ או שרטוט של החלל, הסבר מקיף על החזון העיצובי שלהם ותקציב הפרויקט. כל פרויקט עולה לאתר למשך שבוע. במהלך השבוע ניתנת הזדמנות למעצבים להגיש העצות עבורכם. בתום השבוע, מרכז האתר את כל ההצעות שהוגשו עבור הלקוח עם פרטי הקשר של מגישי ההצעה.

מאחורי היוזמה הישראלית הזאת עומדים שלום לוי - מעצב פנים, בוגר סטודיו 6 ויובל מן, שבעברו עסק בהפקת תוכן למדיה. "החיבור נולד בעקבות ההבחנה בקושי משותף- מצד אחד, קשה למעצבים להגיע ללקוחות. ומצד שני, ישנו קושי למצוא אנשי מקצוע", מסביר מן, "אתה מחפש המלצות, ניפגש, מספר מה אתה רוצה, מתרוצץ. לפעמים אתה נכנס לאתר ונדמה לך שמצאת את המעצב שאתה מחפש, אבל הוא רחוק שנות אור מהתקציב שלך- זה תהליך שצורך זמן".

"חשבנו על שני הצדדים, מצד אחד שלקוח יקבל הצעות קונקרטיות לעיצוב שלו, לטעם שלו ולתקציב שלו. מצד שני, לאפשר למעצבים להגיע ללקוחות שמתאימים להם".

איך אפשר לדעת שמדובר במעצבים בעלי הכשרה באתר שלכם?
"בעת הגשת התכניות המעצב חייב לציין את ההכשרה שלו, הניסיון והרקע. הלקוח מקבל מפרט מקצועי המקנה לו אפשרות להחליט תוך שקיפות מלאה".

ישנה היענות מצד המעצבים?
"ההיענות של המעצבים היא מפתיעה ומושקעת" אומר מן. "בפרויקטים גדולים יש השקעה מאד גדולה שכוללת סקיצות מפורטות. בפרויקטים של הום סטיילינג, מעצבים ממש מרכיבים רשימת קניות, עם תמונות של הריהוט ואיבזור המתאים ותג המחיר. זאת פלטפורמה מצויינת עבור מעצבים, במקום להשקיע בקידום אתה משקיע בצורה ממוקדת בלקוחות שאתה יודע שזקוקים לשירותים שלך ואתה כבר מודע לרצון והתקציב שלהם".

מה קורה במידה והלקוח לא אהב שום הצעה שהוגשה לו?
"הלקוח מקבל את כל ההצעות שהתקבלו והוא יכול ליצור קשר עם כל המעצבים שעניינו אותו. במקרה ששום הצעה לא מצאה חן בעיניו הוא רשאי להחיות את הפרויקט לשבוע נוסף".

כמה זה עולה לנו?
"השירות ניתן בחינם ללקוחות שזקוקים לשיפוץ. לגבי המעצבים ישנה עלות של 25 שקלים להגשת הצעה, ניתן לבחור בחבילות שמוזילות את המחיר".

מוכרחים לציין שזה לא יקר, מה הרווח שלכם?
"בפן הכלכלי הרווח מגיע מהגשת ההצעות של המעצבים. בעתיד אנחנו מקווים שהפלטפורמה הזאת תגדל לעוד תחומים".

לאתר dconcept

עיצוב פנים. סטודיו לעיצוב פנים בן רזניאלי,
הלקוח לא משלם לאתר תשלום/סטודיו לעיצוב פנים בן רזניאלי
עיצוב פנים. סטודיו לעיצוב פנים בן רזניאלי,
במקום לחפור באינטרנט הכל מרוכז במקום אחד/סטודיו לעיצוב פנים בן רזניאלי
עיצוב פנים. סטודיו לעיצוב פנים בן רזניאלי,
המעצבים מחוייבים לכתוב את הכשרתם/סטודיו לעיצוב פנים בן רזניאלי
עיצוב פנים. סטודיו לעיצוב פנים בן רזניאלי,
ויש גם אפשרות להום סטיילינג בלבד/סטודיו לעיצוב פנים בן רזניאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully