וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכורות ומעוצבות: 70 מ"ר בהרצליה

29.3.2016 / 9:05

הם מילאו את דירתם ברהיטים פרי עיצובם ויצרו בה פינות מעניינות וייחודיות. על 70 מ"ר ונוף למדשאה ירוקה, המשפחה הקטנה הזאת משלמת 4,000 שקלים בחודש בלבד

צלם: יוסי ציפקיס; עריכת וידאו: ליאור נאור

לאן הגענו?
רחוב הכוזרי בהרצליה, לדירת 3 חדרים בגודל 70 מ"ר.

כאן גרים
משפחת ברודר-בדוסה: לירון (32), גיל (32) ומתן (2). לירון וגיל, מעצבי פנים במקצועם, הכירו לפני עשור במכללת "שנקר" וכבר בשנה הראשונה ללימודים הפכו לזוג. גם היום, 10 שנים אחרי, שניהם עוסקים בתחום- היא מעצבת פנים תחת המותג "ברודר-בדוסה" וכותבת בלוג עיצוב והום סטיילינג. הוא מעצב פנים והנדסאי אדריכל, בעל חנות לעיצוב וייצור רהיטים בהתאמה אישית, בשם "בדוסה". "אני אוהבת את זה שאפשר ליצוק פרוגרמה של אדם אל תוך חלל", מסבירה לירון וגיל מוסיף "זה עולם עם הרבה יופי, אסתטיקה ותשוקה, וחיים ללא תשוקה הם לא חיים". בני הזוג משתפים פעולה ומתייעצים אחד עם השנייה לעיתים קרובים, "אנחנו בשני כובעים שונים אבל הם מתמזגים לא מעט". בזמנם הפנוי אוהבים השניים לבלות זמן איכות עם מתן, במקומות החביבים עליו כמו הים והפארק.

דירה שכורה בהרצליה. דרור עינב
חולקים את התשוקה לעיצוב ואסתטיקה. לירון וגיל, עם מתן הקטן/דרור עינב
דירה שכורה בהרצליה. דרור עינב
פינת אוכל מזמינה במרפסת הסגורה/דרור עינב

יגעת ומצאת
אחרי מספר שנות מגורים בדירת 45 מ"ר, ביקשו בני הזוג לעבור לבית גדול יותר בו יהיה למתן חדר משלו. לדירה הנוכחית הגיעו דרך מודעה באתר והיא מצאה חן בעיניהם מיד בשל מיקומה, השקט שמאפיין את האזור והמדשאה הרחבה מחוץ לבניין.

הום סטיילינג
כמעצבי פנים בעלי חנות לייצור רהיטים בהתאמה אישית, לירון וגיל היו נרגשים לשלב בביתם החדש רהיטים פרי עיצובם. "היה לנו חשוב שמכלול הרהיטים יעבוד טוב יחד, לא בהכרח כאילו יצא מקטלוג, אלא שתהיה שפה משותפת". כך בסלון למשל, יש קשר ברור בין הצבעים והחומרים, כששני הגוונים הדומיננטיים הם צהוב ואפור. שידת טלוויזיה הכוללת מגירות בסקאלת גוונים משמנת לחרדל כהה, מתכתבת עם מזוודת וינטג' שנמצאה ברחוב ושולחן סלון בעל נגיעות חרדליות. גם ספת ה-ר' האפורה משתלבת היטב עם הגוונים ומספקת השראה לדגם מוקטן שעוצב במיוחד עבור דור העתיד, מתן. מסלון ישנה יציאה למרפסת המשמשת כפינת אוכל, כמו גם פינת רביצה אל מול המדשאה שבחוץ. לצד שולחן האוכל, הם יצרו גינה אורבנית מלאת חן מקופסאות שימורים וארגז לחם, המשמשים בסיס למבחר פרחים וצמחי תבלין.

דירה שכורה בהרצליה. דרור עינב
מקבץ רהיטים פרי עיצובם של הדיירים, יוצרים חלל מעניין וייחודי/דרור עינב

מבואת הכניסה מעוצבת גם היא בקפידה ועונה על מספר פונקציות. את פני הנכנסים לדירה מקבלת שידה גדולה בעיצובו של גיל, המספקת תשובה עדכנית לקיר הספרייה של פעם. בשידה יש נישות לאחסון ותצוגה, כשבמשבצת התצוגה בולטים שעון ומטרונום ישנים שאביה של לירון, אספן חובב, העניק לה במתנה. על הקיר שממול, פינה בלוק נוסטלגי, המורכבת מסדרת צילומים מ"הצלמנייה" במסגרות עץ שהדיירת שדרגה באמצעות ניירות עטיפה איכותיים וקליפסים שנצבעו בזהב. בהמשך המסדרון, קיר מחופה בטפט שעם ועליו קומפוזיציה של מסגרות ואימאג'ים שבני הזוג בחרו בקפידה. ולבסוף, המבואה מכילה גם פינת עבודה קומפקטית אך מנוצלת היטב, ובה, שולחן ששודרג עם טפטים צבעוניים, כיסא שנמצא ברחוב ויחידת מגירות בצבעים תואמים.

דירה שכורה בהרצליה. דרור עינב
על אף מבנהו הצר והמוארך, המטבח נוח לעבודה/דרור עינב

רהיטים נוספים בעיצובם של בני הזוג, אפשר למצוא בחדר השינה שלהם. משני צדי המיטה למשל, ניצבות שידות מעץ אגוז, כל אחת בעיצוב אחר שמתאים לצרכיהם השונים. זוג מנורות לילה ישנות שאהיליהן הוחלפו בחדשים וצמד כריות המשמשות כראש מיטה, מוסיפות טאץ' רומנטי וזוהר לחדר. על הקיר בולטת ארונית תרופות ישנה ששודרגה באמצעות הורדת אחת הדלתות והוספת טפט, כשמתחתיה ניצב כיסא שחודש ורופד בבד המתכתב עם דוגמת הטפט שמעליו.
בחדר השינה של מתן הושקעו לא פחות מחשבה ואהבה. שתי ספות בצבעי ג'ינס עם הדפסים גיאומטריים שתוכננו ועוצבו על ידי ההורים המוכשרים, משמשים פתרון לשידת ההחתלה המקורית, כמו גם מקומות ישיבה בעת הצורך. על הרצפה פרוש שטיח PVC מאויר שמשמש את מתן למשחק ומוסיף צבע לחדר, כשאת כל אלה מאירים גופי תאורה מתוקים בצורת אייל והאות M, שלירון יצרה מקרטון ביצוע, בשילוב טפט שעם, ספריי זהב ונורות לד בדוגמת לבבות.

דירה שכורה בהרצליה. דרור עינב
במבואת הכניסה- שידה בעיצוב אישי לצד פינת העבודה של לירון/דרור עינב

מוציאים חוזה
שכ"ד- 4000 שקלים בחודש. ארנונה- 300 שקלים לחודשיים, חשמל- 400 שקלים לחודשיים.

פאנלים
בני משפחת ברודר-בדוסה חובבים סדר וניקיון ומקפידים לסדר את הדירה על בסיס יומיומי, כשאחת לשבועיים הם עורכים ניקיון מקיף. בגזרת התפקידים: לירון אחראית על הסלון והכביסה, גיל על המטבח והספונג'ה, ומתן על האווירה.

דירה שכורה בהרצליה. דרור עינב
במקרר המשפחתי- פירות, ירקות, יין ובירה/דרור עינב

דו"ח מקרר
לוח הזמנים הקולינרי של המשפחה מסודר ומושתת על תזונה נכונה והם מקפידים לאכול ארוחת ערב משותפת באופן קבוע. גם גיל וגם לירון אוהבים לבשל, כשבמהלך השבוע היא הדומיננטית במטבח ובסופי שבוע הוא מפתיע עם פנטזיות קולינריות משובחות. המקרר שלהם מכיל תמיד ירקות, פירות, גבינות מעניינות, בירה ויין.

עתידות
גודלו, מיקומו וההשקעה המרובה בעיצובו של הבית, חביבים על הדיירים והם מתכוונים להאריך את חוזה השכירות שלהם לשנה הקרובה. באשר לעתיד הרחוק יותר הם מכריזים כי "רוצים להמשיך לגור בהרצליה, כל עוד טוב לנו כאן ובעיקר למתן".

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

דירה שכורה בהרצליה. דרור עינב
חפצים עם היסטוריה וסיפור, מקשטים את ארון התרופות/דרור עינב
דירה שכורה בהרצליה. דרור עינב
גלויות, תמונות והדפסים שנבחרו בקפידה, מחמיאים לקיר שחופה בטפט שעם/דרור עינב
דירה שכורה בהרצליה. דרור עינב
גופי תאורה מעשה ידיה של לירון, מאירים את החלל/דרור עינב
דירה שכורה בהרצליה. דרור עינב
הצבעים והחומרים בסלון משתלבים זה בזה ויוצרים שפה עיצובית משותפת/דרור עינב
דירה שכורה בהרצליה. דרור עינב
גינה אורבנית עם פרחים וצמחי תבלין, מכניסה את הטבע לדירה/דרור עינב
דירה שכורה בהרצליה. דרור עינב
שידת טלוויזיה בסגנון רטרו, מתאימה לגוונים החרדליים שבסלון/דרור עינב
דירה שכורה בהרצליה. דרור עינב
צילומים במסגרות ששדרגה הדיירת, יוצרים פינה עם מראה של פעם/דרור עינב
דירה שכורה בהרצליה. דרור עינב
דירה שכורה בהרצליה/דרור עינב
דירה שכורה בהרצליה. דרור עינב
שידות בעיצוב הדיירים וזוג מנורות ששודרגו, יוצרים חדר שינה רומנטי ונעים/דרור עינב
דירה שכורה בהרצליה. דרור עינב
דמויות מעולם הילדות, מככבות על קירות חדרו של מתן/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully