וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להיות מקוריים בפורים הזה?

22.3.2016 / 14:03

למקרה שעדיין לא מצאתם תחפושת מקורית להסתובב איתה בפורים הזה, הנה כמה רעיונות שווים לקבלת הלוק המושלם של מעצב, אמן או אדריכל בינלאומי

צלם: נמרוד סונדרס; עריכת וידאו: מאיה בן ניסן

(בווידאו: כך תכינו משלוח מנות מפנק - באדיבות "הילולה")

למקרה שמאסתם (ובצדק) בכל התחפושות הנדושות של אבירים, נסיכות וכוכבות קולנוע סקסיות, הנה רעיון פורימי מקסים לתחפושת מקורית בחג הזה. מיטב המעצבים, האמנים והאדריכלים הבינלאומיים מתחזקים מראה חיצוני ייחודי, וזאת ההזדמנות שלכם להראות בדיוק כמותם ליום אחד (ואולי יותר). אל תבנו על זה שכולם ידעו בדיוק למי התחפשתם, תתכוננו לממטר של שאלות. אבל ביננו מה זה משנה? העיקר שבחרתם בדמות מיוחדת ואולי אפילו הרחבתם את הידע של השואלים. סביר להניח שתמשכו הרבה תשומת לב ומבטים מסתובבים. ואם אכן זה יקרה - הצלחתם. עכשיו, כל שנותר לכם לעשות הוא שתמצאו מסיבה טובה, עם תחרות תחפושות, כי יש אפשרות סבירה שתיקחו את אחד המקומות הראשונים.

יאיוי קוסמה

האמנים היפנית יאיו קוסמה. AP
מלכת הנקודות - האמנית היפנית יאיוי קוסמה/AP

אם מתחשק לכם משהו משוגע בלי יותר מדי מאמץ הלוק של האמנית הכי מצליחה ביפן יאיוי קוסמה בדיוק בשבילכם. השיגו פאה אדומה ובגד כלשהו עם הרבה נקודות. קוסמה היא מלכת הנקודות (פולקה דוטס) ולכן, לא משנה מה תשימו על עצמכם - כל עוד הם שם התחפושת מושלמת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

קארים ראשיד

קארים ראשיד. אינסטגראם, צילום מסך
מתאים אפילו את הלק ללבוש הכללי- קארים ראשיד/צילום מסך, אינסטגראם

המעצב קארים ראשיד מחליף את המראה החיצוני שלו בתדירות גבוהה, אבל הקעקועים שמעטרים את גופו והמשקפיים הגדולים הם האקססוריז הקבועים של ראשיד. הוא מקפיד ללבוש צבע אחד ומתאים לו אפילו את התכשיטים ואת הלק על הציפורניים.

רון ארד

המעצב והאדריכל רון ארד. AP
העיקר הכובע - רון ארד/AP

את המראה החיצוני של האדריכל והמעצב הבינלאומי רון ארד יהיה לכם מאוד קל להשיג - ובתנאי שאתם לא מורידים את הכובע מהראש. את הדגם הספציפי לא בטוח שתמצאו, למרות שהוא נמכר בארץ עד לא מזמן, אבל פיסת לבד, קסקט ומבט נונשלאנט בהחלט יעשו את העבודה.

אילן פיבקו

ראיון אולפן עם האדריכל אילן פיבקו. מערכת וואלה!
בלורית בהירה ומשקפי שמש - האדריכל אילן פיבקו/מערכת וואלה!

האדריכל הישראלי אילן פיבקו מוכר לכולם עם הבלורית הבהירה ומשקפי השמש הכהים והקבועים שמונחים על חותמו. פיבקו גם מתקשט בתכשיטים, שרשראות ולפעמים צמידים ואלו בהחלט יתרמו לדמות כולה.

זאהה חדיד

האדריכלית זאהה חדיד. AP
דמות נערצת אז למה לא בפורים? האדרילית זאהה חדיד/AP

האדריכלית המצליחה בעולם זאהה חדיד היא דמות נערצת על רבים ברחבי הגלובוס. לכן, אין סיבה שהיא לא תככב גם ברשימת התחפושות הזאת. את הלוק של חדיד אפשר להשיג בזכות פאה כהה עם הבהרה בקצוות, פלולה (חן) ליד האף ובגד שחור ארכיטקטוני.

לה קורבוזייה

לה קורבוזיה. GettyImages
נימוסים אירופאיים - לה קורבוזיה/GettyImages

האדריכל השוויצרי לה קורבוזיה, היה אחד מגאוני האדריכלות של המאה ה-20. את מרבית חייו בילה בפריז ומכאן, גם חזותו החיצונית. הוא הסתובב באופן קבוע בחליפה הכוללת מספר חלקים מהסוג המשובח, כולל פפיון פרפר תואם וממחטה מגוהצת שנחה לה בכיס הקדמי של המקטורן. אחד מהאביזרים הדומיננטיים שהפכו לסמלו המסחרי של האדריכל הנערץ היו זוג משקפי ראייה עגולים (ז'בוטינסקי סטייל)

פטר מרינו

האדריכל פטר מרינו. GettyImages
המקבילה של ג'ורג' מייקל בעולם האדריכלות - פטר מרינו/GettyImages

פטר מרינו הוא אדריכל אמריקאי שאחראי על תכנונם של כל החללים המסחריים ואולמות התצוגה של מותגי האופנה היוקרתיים. קארל לגרפלד, לואי ויטון, שאנל ועוד הם חנויות שלא נפתחות ללא נוכחות ידו היצירתית של מרינו. ואם בחרתם להתחפש למרינו, סביר להניח שיש שיתבלבלו ויחשבו שאתם מחופשים לג'ורג' מייקל כי על פניו, שני הענקים האלה די מזכירים אחד את השני. חליפת עור, זיפים ומשקפי שמש כהים ויש לכם תחפושת שווה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully