וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם יושבים? כיסא גאוני לחדר הילדים

הבשורה הזאת תשמח בעיקר את ההורים שביננו שצריכים להתמודד עם סידור חדר הילדים כל פעם מחדש. הכירו את הכיסא המקורי שיחסוך לכם כאב ויאתגר את הקטנים

יוטיוב

(בווידאו: עוד המצאה משמחת להורים - נעלי בית חדשות של לגו)

עיצוב פריטים לילדים מאז ומתמיד היה אתגר עבור מעצבי המוצר. האסכולה הראשונית הייתה לעצב עבור הקטנים באופן קטנוני וילדותי. בשנים האחרונות צמחה אסכולה שונה, נוספת שמציעה לילדים פריטי עיצוב (ריהוט, תאורה וטקסטיל) בדיוק כמו של המבוגרים רק במידות קטנות. גם צמרת המעצבים הבנינלאומיים התגייסו למשימה.עכשיו, מגיעה בשורה משמחת להורים: לא רק רהיטים שנראים בוגרים יותר אלא כאלה ששומרים על הסדר בחדר הכי מבולגן בבית. כיסא חדר וגאוני מבית היוצר של המעצב האיטלקי קרלו קונטין מציע הרבה נחת להורים שביננו.

הכיסא עשוי פלסטיק אקרילי שקוף ומעוצב בצורה שבה יש גם משענת נוחה לגב. הוא עמיד במים וניתן לניקוי בקלות, כך שלמקרה שהילדים מחליטים לקשקש עליו כמו על רוב המשטחים בבית - מגבון לח יעלים כל סימן לא רצוי. עיצוב הכיסא משתנה בהתאם לצעצועים המאוחסנים בתוכו. גם צורנית וגם צבעונית. יש לו פתח עליון באזור המשענת שדרכו הילדים יכולים להכניס את הצעצועים בתום השימוש, ובזכות גלגלים קטנים המורכבים בתחתית הכיסא, ניתן להעביר בקלות ממקום למקום.

הורים רבים מתמודדים באופן יום יומי עם סידור חדר הילדים אחרי שהקטנים איבדו את העניין ומיצו את המשחק. הקטנים מצדם, לא תמיד משתפים פעולה - כך שהכיסא המקורי בהחלט עשוי לתרום לשלום בית. הוא זכה לכינוי "אימא", אולי כי היא שנשאה את הקטן בתוכה 9 חודשים. נכון להיום אין טעם לחפש אותו על המדפים. קונטין המעצב מציג אותו כאב טיפוס ועובד על פיתוחו ושידרוגו לתוצאה סופית מושלמת יותר.

כיסא לאחסון צעצועים. יח"צ,
לא צריך להבהל מהבלגן - הכל נכנס לתוך הכיסא/יח"צ
כיסא לאחסון צעצועים. יח"צ,
הרהיט שיעשה לילדים חשק לסדר אחריהם/יח"צ
כיסא לאחסון צעצועים. יח"צ,
העיצוב משתנה בהתאם לצעצועים המאוחסנים בתוכו/יח"צ
כיסא לאחסון צעצועים. יח"צ,
פלסטיק שקוף, פשוט וקל לניקוי/יח"צ
כיסא לאחסון צעצועים. יח"צ,
גם סידור החדר יכול להפוך למשחק/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully