וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכורות ומעוצבות: יפו במחיר מציאה

2.2.2016 / 8:39

היא ממוקמת בלב שוק הפשפשים, משקיפה על העיר ומלאת שיק צעיר ומעניין. עבור התענוג משלמים זוג המעצבים שחיים בה 4,900 שקלים בחודש ונהנים מהתמורה

דירה שכורה ביפו. דרור עינב
המטבח, הסלון והמרפסת יוצרים חלל אחד גדול שבו נהנה הזוג לארח/דרור עינב

לאן הגענו?
רחוב רבי תנחום בפרויקט הרובע ביפו, לדירת 2 חדרים בגודל 60 מ"ר. בבניין חנייה פרטית ומעלית.

כאן גרים
בני הזוג שחר יעקובי (32) ודנאל גנץ (29). הם הכירו במהלך לימודי עיצוב תעשייתי במכון הטכנולוגי בחולון, אלא שאז הקשר היה חברי בלבד. שנה לאחר סיום התואר, מפגש מקרי ברחוב התגלגל להתאהבות רומנטית ומאז, הם ביחד. מלבד זוגיות וחיים משותפים, חולקים השניים את אותו המקצוע. הוא מעצב עצמאי בעל סטודיו בשם "hu.be", העוסק בעיקר בעיצוב משרדים לחברות סטרטאפ, היא מעצבת מוצר בחברת "קלגב" המייצרת תיקים, בגדים ואביזרים. "זה מקצוע מרגש, יש כל הזמן אתגרים חדשים", מספרת דנאל ושחר מחזק את דבריה "כל יום אנחנו ממציאים את עצמנו מחדש". בזמנם הפנוי הם אוהבים לרכוב על אופניים ובעיקר, לבשל ולארח חברים בביתם.

דירה שכורה ביפו. דרור עינב
רהיטים ממוחזרים ופריטים ייחודיים, יוצרים סביבת מגורים צבעונית ומעניינת/דרור עינב

יגעת ומצאת
כשהחלו בחיפושים, היה ברור לשניהם שהאזור המיועד הוא יפו, גם בגלל הקרבה לסטודיו של שחר וגם כי אחרי שנים של מגורים במרכז העיר דנאל מאסה בחיפושי חנייה. את הדירה מצאו לפני חצי שנה דרך מודעה באתר והתאהבו בה מיד. "חנייה, מרפסת שמש, נוף שווה ותחושה ביתית. מה צריך יותר מזה".

הום סטיילינג
תוך יומיים מרגע שנכנסו אליה, הדירה כבר עמדה מסודרת. "בגלל ששנינו נורא עסוקים לא היה הרבה זמן להשקיע, הסנדלר הולך יחף" מסביר שחר בחיוך. כשני מעצבים היה להם חשוב ליצור את מרבית הרהיטים בעצמם ולרכוש רק את הפריטים המשלימים. "ליקטנו דברים שהיו מסביבנו ועשינו עליהם מניפולציות". ואכן, בכל חלקי הבית בולט השימוש בחומרים כמו עץ ממוחזר, מסגרות ומודלים שונים. בסלון למשל, ניצבים סטנדים של מדפים עשויים קורות עץ שנחתכו לפי מידות וממסגרות מתכת שנותרו כשאריות מפרויקטים של הסטודיו. הכיסאות הייחודיים בחדר, גם הם נעשו מחומרים קיימים, כחלק מפרויקט מחזור של שחר. את הראשון יצר מחוטי חשמל שלופפו על בסיס הכיסא ואת האחרים מפלסטיק שיצר בעצמו בכבישה חמה של אינספור חוטי חשמל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
מעצבים, יוצרים ומארחים. דנאל ושחר/דרור עינב

בשל חיבתם לאירוח לא הסתפקו השניים בספה וכיסאות, ודאגו להכניס ספה נוספת שבולטת בצבעה הכתום. נגיעות נוספות של צבע בחלל מספקים מגוון חפצים דקורטיביים הממוקמים על מדפים שיצרו וצבעו. חיות מעץ שבנה הדייר, אוסף מניונים חינני ומצלמות של דנאל, הם רק חלק מאותם פריטים קטנים שמכניסים לבית חן. על שאר הקירות תלויים מוטיבים מעולם המתוקים- סוכריה על מקל, ערכה להכנת שרשראות מסוכריות ואוסף בובות מביצי קינדר מבטאים את חיבתם הגדולה למתוק. מלבד מתוקים, שניהם אוהבים לאכול ולבשל ונוהגים לעשות זאת לעיתים קרובות. מטבח מרווח שנמצא בחלל משותף עם הסלון, הופך את המלאכה לפשוטה ונעימה, בעיקר בימים של אירוח.

דירה שכורה ביפו. דרור עינב
וילונות ומצעים לבנים יוצרים תחושה של ניקיון ושלווה. חדר השינה/דרור עינב

בחדר השינה השתדלו השניים ליצור אווירה רגועה יותר. "פחות מקושקש, פחות פיצ'פקעס והמצעים חייבים להיות תמיד לבנים", הם מתוודים על ההרגל. וילונות בגוונים בהירים ושידה שמצאו ברחוב וצבעו בשמנת, מוסיפים לתחושת הניקיון והשלווה. גם כאן, לא ניתן לפספס את היצירות של זוג המעצבים המוכשרים. שרפרפי עץ שעיצב שחר משמשים כשידות משני צדי המיטה ומעמד בצורת עץ שיצרה דנאל משמש אותה לאחסון תכשיטים. מחדר השינה יש יציאה לחדרון נוסף המתפקד כחדר ארונות ופינת עבודה לעת מצוא. ולבסוף, האזור החביב על השניים - המרפסת. ספה פונקציונלית שאת בסיסה הרכיבו משאריות עץ, זוג כורסאות וינטג' ובר מתקפל שבנו בעצמם, יוצרים פינה מלאת אווירה, עם נוף המשקיף על חלק ניכר מהעיר.

דירה שכורה ביפו. דרור עינב
מטבח נוח לשימוש זוגי/דרור עינב

מוציאים חוזה
שכ"ד- 4,900 שקלים בחודש. חשמל- 600 שקלים לחודשיים, ארנונה- 250 שקלים לחודשיים.

פאנלים
"כביסה זה דנאל, כלים זה עלי", מכריז שחר. בימי שישי הם מאחדים כוחות ועורכים יחד ניקיון יסודי, שהכרחי לדבריהם בשל האירוח התכוף. הבית מלוכלך רק בימים שדנאל נמצאת בחו"ל מטעם העבודה ואז שחר חוזר ל"תקופת הרווקות שלו ומתפרע עם הבלגן", כלשונה.

נדבק לכם מסטיק לבגד? הנה טריק מוצלח להסרתו

דירה שכורה ביפו. דרור עינב
ירקות, רטבים לבישול ואלכוהול משובח לאורחים מככבים המקרר/דרור עינב

דו"ח מקרר
"שנינו קצת בעייתיים באוכל אז מעדיפים לאכול בבית", הם מספרים. הבשלן הראשי של הבית הוא שחר, שאוהב לפנק את זוגתו מדי ערב בארוחה משובחת. בסופי שבוע נפתחים הבית והשולחן, והחברים מגיעים להתארח, כשבתפריט ארוחות גורמה ובשבתות אפילו חמין.

עתידות
יש לא מעט דברים שמשאירים את בני הזוג בדירה ובאזור. "החברים שסובבים אותנו, הקרבה לים, לעבודה ולמלביה שמתחת לבית, האותנטיות של שוק הפשפשים". באשר לעתיד הרחוק יותר, הם עדיין מתחבטים. "מצד אחד זה המיקום הכי נוח ומפרגן לנו בעולם, מצד שני החלום הוא לגור במושב, לגדל עגבניות, שלושה כלבים ולספוג שמש".


חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שלחו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

דירה שכורה ביפו. דרור עינב
ספסל עץ פונקציונלי בכניסה לדירה מקבל את הבאיםפנימה/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
אוסף בובות מביצי קינדר, מוסיף עניין לחדר הרחצה/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
מעמד תכשיטים שהכינה דנאל, משרת אותה היטב/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
שרפרפים מעץ ומתכת מעשה ידי שחר, משמשים כשידות לצד המיטה/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
יצאו מהארון ועברו אל הקיר. ממתקים כקישוטים דקורטיביים/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
מצאו פתרונות עיצוב מלאי סטייל, משאריות של עץ ומסגרות מתכת/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
אוסף מניונים וחיות עץ ששחר בנה, מקשטים את המדפים/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
כיסא ששחר יצר בעצמו וספה קטיפתית, מוסיפים זריקות של צבע בסלון/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
את פלסטיק הכיסאות יצר הדייר מחוטי חשמל שעברו תהליך של כבישה חמה/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
המרפסת משקיפה על חלק ניכר מהעיר/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully