וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 הבתים היפים שהפילו לנו את הלסת השנה

28.12.2015 / 15:20

שנה שלמה שאנחנו מציצים לבתים ודירות של אחרים ועכשיו, הגיע הרגע הקשה שבו אנחנו צריכים לבחור: מי הפיל לנו את הלסת? ואיפה היינו חולמים להתעורר? מצעד עשרת הבתים המהפנטים יוצא לדרך

מערכת וואלה!

(בווידאו: הבית שעיצבה דיאן קיטון השנה)

נתחיל בדיאן קיטון שלא שמה את כל הביצים שלה בסל אחד וכמו אלן דג'נרס, גם היא קונה בתים, מעצבת אותם, מזניקה את ערכם ומוכרת אותם בסכום מכובד. תקראו לזה השלמת הכנסה, יצירתיות או ביטוי עצמי, כך או אחרת - הכוכבת הכי אלגנטית על המסך עשתה זאת שוב השנה. קיטון, עיצבה בית בשלושה מפלסים השוכן בלוס אנג'לס. הרצפה בו עשויה קורות עץ כהות שיוצרות קונטרסט עם הקירות הצחורים. האלמנט המרכזי והחביב שקיטון בחרה בבית הזה הוא כרזות וכיתובים גרפיים. כך למשל בחדר השינה הונח שלט "לא לאכול" ובפינת האוכל הודבק טפט ועליו הכיתוב: "אנחנו שמחים שאתה פה". עלות הנכס נאמדה בחמישה וחצי מיליון דולרים והיום, אחרי הרמונט של קיטון, מחירו הוא שבעה מיליון דולרים למעוניינים בסביבת מגורים מלאה באבק. אבק כוכבים כמובן.

היידי קלום שוכרת בית במנהטן. מערכת וואלה!
קרובה לחבר. היידי קלום/מערכת וואלה!

הטופ מודל היידי קלום, נהנית מחיי רווקות מזה שלוש שנים ומבלה לאחרונה בחברת סוחר אמנות מיליונר, ויטו שנאבל, שצעיר ממנה ב-13 שנים. אז כדי להיות קרובה לבויפרנד החליטה קלום לעזוב השנה את לוס אנג'לס ולשכור דירה בלב התפוח הגדול. ובתור חובבת נכסים מדופלמת, אתם יכולים לנחש כבר שלא מדובר בדירת שניים וחצי חדרים מחולקת.

הדירה השכורה של קלום צופה בקו ישיר לנהר ההדסון וכוללת חמישה חדרי שינה וארבעה חדרי רחצה. ארבעת ילדיה של קלום יוכלו ליהנות כאן משני בתי קולנוע, מגרש כדורסל פנימי וג'קוזי גדול שנמצא על מרפסת הגג. והמחיר? בקטנה! שבעים אלף דולרים לחודש וגם אתם יכולים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
הבית של סלינה גומז עומד למכירה. ספלאש
לא מפחדת מצבעים. סלינה גומז/ספלאש

כמעט שאין נער או נערה שלא יודעים מי היא. עם ניסיון כזמרת, שחקנית ומעצבת אופנה, הצליחה לסחרר תעשייה שלמה והיום, היא מראה צד נוסף שלה. סלינה גומז, הכוכבת הצעירה שהחלה את הקריירה בסדרת הילדים "החברים של בארני" מוכרת את הבית שבו התגוררה השנה. לגומז בת ה-23 בלבד יש לא רק כישרון, אלא גם סגנון שהיא מתחזקת בסביבת המגורים. הרוכשים החדשים צפויים לקבל לידיהם נכס בשטח של 700 מ"ר, עם חמישה חדרי שינה צבועים בצבעים שונים ושישה חדרי רחצה, מכון כושר ואפילו בית אורחים. בין הפינוקים שיש בבית של גומז נמנים מרתף יינות, חדרי ארונות עצומים ושטחים ירוקים שלא היו מביישים מלכים צרפתים. המחיר: 4.5 מיליון דולרים, הלוקיישן: לוס אנג'לס והשכנים: רשימה ארוכה של כוכבים.

טריילר לסרט העלילתי: אני יריתי באנדי וורהול. יוטיוב, צילום מסך
חלום הוליוודי. בית הקיט של אדי וורהול/צילום מסך, יוטיוב

כ-200 ק"מ ממנהטן, בעיירה קטנה בלונג איילנד בשם מונטוק, נמצא בית החוף המרהיב ששימש עבור וורהול כמקום מפלט מהעיר הגדולה. הנכס הנדיר חולש על כ-120 דונמים- ממש על שפת האוקיינוס. הוא גובל בשמורת טבע ומאפשר לבעליו ליהנות מנוף עוצר נשימה, רצועת חוף פרטית ופרטיות מוחלטת.

הבית שמכונה Eothen נבנה בתחילת שנות השלושים עבור אחת המשפחות העשירות בארצות הברית (יצרנית מוצרי הניקוי והחיטוי ARM&HAMMER) כמתחם נופש בסגנון מחנה דייג. המתחם שתוכנן עבורם כולל חמישה בתי עץ קלאסים, כאשר אחד מהם משמש כבית המרכזי ומכיל שבעה חדרי שינה, חמישה חדרי רחצה, ארבעה אחים לימים הקרים ומגוון אזורי אירוח.

במשך שנים, נהג וורהול להימלט מהעיר הגדולה אל המתחם השקט ביחד עם חבריו המפורסמים שנהנו מרצועת חוף פרטית באורך כ-200 מ' ועשרות דונמים של צוקים המשקיפים אל האוקיינוס.

פארל וויליאמס מוכר את הבית. CURBED.COM, צילום מסך
צורת קונכייה עם מלא יצירות אמנות. האחוזה של פארל וויליאמס/צילום מסך, CURBED.COM

הוא נחשב לילד הקול של תעשיית המוזיקה הבינלאומית, ומלבד היותו מוזיקאי ומפיק מוכשר, פארל וויליאמס הוא גם מעצב אופנה ומתחזק לוק מושלם. השנה, הוא מעמיד למכירה את הפנטהאוז שלו במיאמי והנה, עוד זווית של היוצר המוכשר נחשפה. וויליאמס חי בסביבת מגורים שנראית כמו גן עדן לילדים, או אם תרצו: לונה פארק צבעוני ובורגני. הבית, שתוכנן ב-93', מעוצב כמו קונכייה עגולה, עם קירות זכוכית ונוף של 360 מעלות למרכז מיאמי ביץ'. יש בו חמישה חדרי שינה המחוברים באמצעות מסדרונות ארוכים מעוטרים בפופ ארט. יש גם בריכת שחייה, אולם קולנוע ועוד חללים שבכולם מככבים רהיטים של מיטב המעצבים.

הבית החדש של דיוויד וויקטוריה בקהאם. צילום מסך דיילי, צילום מסך
מברוק. הבית החדש של הבקהאמים/צילום מסך, צילום מסך דיילי

עשרה חדרי שינה, שישה חדרי רחצה ושטח עצום שמספיק למגרש כדורגל. הכירו את הבית החדש שרכשו השנה הזוג המלכותי, דייוויד וויקטוריה בקהאם. וכיאה למעמד הדיירים, המעון החדש מעוצב כמו בית מלוכה של ממש. מלבד עיצוב הפנים המתוקתק, שכולל בין היתר נברשות מוזהבות, וילונות עם גדילים ומראות עצומות שמכפילות את החלל הענק, הנכס מוקף בגנים מפוארים שעוצבו על ידי האדריכל המוערך של המאה הקודמת סיר אדווין לנדסר. הבית שוכן בגלוסטרשייר, באזור רווי טירות וארמונות. מן הראוי לציין שבסביבה הזאת בדיוק התרחשו הרומנים הרומנטיים של הסופרת האנגלייה ג'יין אוסטין. הרכש הציורי יעלה לבקהאמים 27 מיליון לירות שטרלינג.

הבית החדש של בריטני ספירס. דיילי, צילום מסך
עוד אחד לאוסף של בריטני ספירס/צילום מסך, דיילי

בזמן שבריטני ספירס לא מושכת אש ופרובוקציות היא מתפנה לדברים חשובים יותר - נדל"ן כמובן. השנה רכשה דיוות הפופ נכס מרהיב ביופיו השוכן בלוס אנג'לס כשזיהתה שמדובר בעסקה משתלמת במיוחד – שלא לומר חצי חינם. אל תטעו, לבריטני ושני בניה יש כבר מקום להניח בו את הראש. הכוכבת שוכרת בית לא רחוק מהרכש החדש ובבעלותה נכס נוסף, אלא שהבית הזה שבה את ליבה והנה - עוד אחד לרשימה. הנכס כולל 28 דונם – לרבות השטחים הפתוחים כמובן. יש בו חמישה חדרי שינה ושבעה חדרי רחצה, מגרש טניס, מגרש גולף, בריכה ומרתף יינות. בניגוד לסטיילינג המוכר והמצועצע של הדיירת החדשה עיצוב הבית חמים, ואלגנטי, אין בו קישוטים מיותרים והנוף פשוט מדהים - כל זה תמורת 7.4 מיליון דולרים.

הבית החדש של נורה ג'ונס. דיילי מייל, צילום מסך
בית מהסרטים של נורה ג'ונס/צילום מסך, דיילי מייל

השחקנית והזמרת האמריקאית נורה ג'ונס היא הדיירת המאושרת שרכשה השנה את הבית המפורסם מהסרט "לאכול, להתפלל, לאהוב" השוכן בניו-יורק. הבניין הוותיק נמצא בשכונת ברוקלין והוא נבנה במאה הקודמת כמבנה רחב של מחלקת כיבוי האש השכונתית. בהמשך, הוסב המבנה לבניין מגורים בעל שתי יחידות דיור אשר להן שלוש קומות המחוברות בגרם מדרגות. הקומה המרכזית משתרעת על כ-200 מ"ר עם תקרה בגובה כפול, בעוד הקומה השנייה מצוידת במרפסת יפהפייה עם פינת אוכל חיצונית.

שי מיטשל מעמידה למכירה את ביתה בלוס אנג'לס. ספלאש
שי מיטשל מוכיחה כישורי עיצוב נעלים/ספלאש

כוכבת שקרניות קטנות ויפות, שי מיטשל העמידה השנה למכירה את ביתה הקסום בשכונה קטנה, דרומית לבברלי הילס. המבנה שנבנה בשנות ה-30', עוצב בסגנון של אחוזה ספרדית. זה בא לידי ביטוי באדריכלות שמקיפה את הבית בקשתות וכן, גם בחלוקה הפנימית של החדרים. הבית כמו מסתתר מאחורי צמחייה וחומת קיר עם שער עץ קשתי. אין שום סימן שמגלה מה הוא טומן בחובו ובכך, העניק לכוכבת הצעירה פרטיות מוחלטת.

הבית החד מפלסי, חולש על כ-200 מ"ר. הוא כולל סלון עם תקרה גבוהה, חדר אוכל לאירוח ארוחות רשמיות, שלושה חדרי שינה ושלושה חדרי רחצה. חדר שינה אחד הוסב לארון וחדר הלבשה עם כוורת מיוחדת שנעשתה עבור מספר גדול של זוגות נעליים, כמו גם ארון קיר עבור תכשיטים ותיקי יד אותם הדיירת חובבת במיוחד.

חלל פטיו מקורה מוביל למוסך הבית שהוסב למשרד וחדר כושר. בחצר האחורית של אפשר ליהנות מבריכת שחייה ויש פה אפילו חנייה לארבעה רכבים. מיטשל ששינתה כתובת (לטובת מקום מרווח יותר), הציעה את הנכס הצנוע במחיר של 1.8 מיליון דולר בלבד.

מלאני גריפית קונה בית חדש בהוליווד הילס. Splash, splash
בית הרווקות של מלאני גריפית/splash, Splash

שנה חלפה מאז שהזוג הוותיק של הוליווד פרק את החבילה. אנטוניו בנדרס ומלאני גריפית חיו חיים משותפים במשך 18 שנים, תקופה מכובדת במונחי הכוכבים הגדולים, אך בסופו של דבר החליטו להפריד כוחות. גריפית, שהתרגלה לחיים בסביבת מגורים מרווחת ומרהיבה מצאה השנה כתובת חדשה. הבית שמעוצב בסגנון ים תיכוני, מזכיר קצת את אחוזה הספרדית שלה ושל בנדרס. הוא נמצא בהוליווד הילס, איך לא, כולל ארבעה חדרי שינה עצומים שלכל אחד מהם חדר רחצה צמוד, אולם קולנוע, חדר עבודה ובריכת שחייה עצומה. סביר להניח שהדיירת החדשה, הנחשבת לגרושה טרייה, תערוך בחצר העצומה מסיבות רבות משתתפים. שכנים - הוזהרתם!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully