וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגלגל לו: לא תאמינו מה אפשר לעשות מצמיגים

10.8.2016 / 9:22

הוא חזק, עמיד ובעיקר יכול לשמש את הראש היצירתי שלכם - הצמיג. הנה כמה דברים מיוחדים שתוכלו להכין איתו. ממיטה מתוקה לכלב ועד ארגז חול לילד

צלמים זמניים מורשים

במקור הם היו שחורים, מחורצים וכעורים - אבל עם קצת מחשבה יצירתית, גם צמיגי האוטו הישנים שלכם יכולים להיות פריט עיצובי מהנה ומקורי. אז נכון, החוק הישראלי המורה על מחזור צמיגים אולי אינו חל על אנשים פרטיים, אבל תמיד כיף לדעת שרהיט שיצרתם בעצמכם יש לא רק ערך עיצובי, אלא גם ערך נוסף של מחזור ושמירה על הסביבה. הנה כמה רעיונות נאים לצמיגים שיכולים להציג את החיים החדשים והמעוצבים שקיבלו, ועוד כמה צעדים להכנה.

חממה:
הצבה של שני צמיגים אחד על השני תיצור מיכל גדול למדי, שלאחר מילי שלו באדמה וקצת דשן יכול להיות בית גידול מצוין לצמחים מכל סוג שרק עולה על דעתכם. הגומי העבה סופג חום וישמור על האדמה קרירה ואת הלחות בפנים. אם אתם לא בטוחים מאיזה חומרים הצמיג שלכם נוצר, אולי עדיף שתוותרו על גידול ירקות אכילים ותשתלו במקומם עץ נוי.

מדפים:
למה לא לשמור על הקשר בין הצמיג לבין עולם המכוניות? אם לילד שלכם יש אוסף של מכוניות צעצוע, אין ארון אחסון מושלם יותר מאשר צמיג ישן שעבר ניקוי, אפשר להתקין בצמיג מדפים, ולתלות אותו על קיר בחדר הילדים. אם אתם רוצים לקנות אחד מוכן - בחנות המקוונת etsy כבר הכינו אחד בשבילכם.

עציצים:
לא רק כשמניחים אותם אחד על השני - גם כאשר הוא תלוי על הקיר, הצורה של הצמיג יכולה להיות מושלמת בתור עציץ לפרחים. קצת צבע זה כל מה שיידרש מכם, אבל חשוב לזכור שהסוד לחיי פריחה טובים טמון במקרה הזה בכמה חורים שנקדחו בתחתית ומתחתם הותקנה פחית קטנה, זאת על מנת לאפשר ניקוז של המים המצטברים בתחתית לאחר ההשקיה.

נדנדה:
הילדים שלכם ממש יאהבו את הרעיון הבא: חיתוך של הצמיג לשניים וחיבור שלו לקרש פשוט יהפוך אותו מיד לשתי נדנדות שהקטנים שלכם לא ירצו לרדת מהן. אנחנו היינו מוסיפים גם כמה ידיות לאחיזה טובה יותר, והנה טיפ: לחיתוך קל יותר, הטו את הצמיג בזווית של 45 מעלות.

רהיט גן:
צמיג הגומי תוכנן במקור לעמוד בתנאי חום וקור קשים במיוחד, אז למה לא לנצל את זה לטובת הפיכה שלו לרהיט גן שלבטח יעמוד בכל סוגי האקלים. צבעו שני צמיגים בירוק בהיר והניחו אחד על השני. מעל הניחו משטח זכוכית עמיד וכפול. רוצים אפילו להרשים את האורחים שלכם יותר? התקינו בפנים מנורה קטנה.

ארגז חול לילדים:
מי שלא התמזל מזלו לחיות בקרבה לחוף הים יכול בקלות להביא אותו אליו - כל מה שצריך זה צמיג גדול, צבע כחול, כמה שקים של חול, ויש לכם ארגז חול אולטימטיבי לילדים שלא ירצו לצאת ממנו. כמו בים, גם בחצר מומלץ שלא לשכוח שמשיה בשביל הצל, ומומלץ לצפות את דפנות הצמיג בחומר שימנע מפגש עם החלקים החדים יחסית.


רוצים לעשות בעצמכם עוד פריטים לבית? כנסו לכאן

סוס נדנדה עשוי מצמיגים. ShutterStock
סוס נדנדה מקורי עם תוספת של לוח עץ/ShutterStock
כיסאות עשויים מצמיגים. ShutterStock
למתקדמים. כיסאות עשויים מצמיגים/ShutterStock
עציצים עשויים מצמיגים. ShutterStock
אפשר כעציץ בודד או כגינה שלמה/ShutterStock
עציץ עשוי מצמיג. ShutterStock
ואפשר גם בתלייה על הקיר. לא לשכוח פתחי ניקוז למים/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully