וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכורות ומעוצבות: האוצרות שבנתניה

23.12.2015 / 8:48

היא חולשת על 75 מ"ר, שטופת שמש, עם מטבח שעושה חשק להקפיץ משהו במחבת ובעיקר יש בה הרבה אנרגיות טובות. כל זה תמורת 2,750 שקלים בלבד. עלינו לנתניה

דירה שכורה בנתניה. דרור עינב
מסודר, צבעוני ומלא חיים. הסלון/דרור עינב

לאן הגענו?
רחוב גורדון בנתניה, לדירת 2 חדרים בגודל 75 מ"ר.

כאן גרים
חגית ברק (33), מפיקת מדורי המגזין שלנו באתר וואלה!News בנוסף, ברק מוצאת סיפוק והנאה בספורט. "נדבקתי בחיידק בשנה האחרונה כחלק מתהליך של שינוי שעברתי, אני מתאמנת 6-7 פעמים בשבוע ונהנית מכל רגע". בזמן המועט שנותר לה בין העבודה והתחביב הממכר, אוהבת הדיירת העסוקה לבשל ובעיקר לאפות. היא שומרת על תפריט מאוזן ובריא אבל נהנית לפנק אחרים בשלל מאפים מעשה ידיה.

דירה שכורה בנתניה. דרור עינב
משקיעה את כולה באהבות שלה. חגית ברק/דרור עינב

יגעת ומצאת
בתום 8 שנות מגורים במרכז החליטה ברק לחזור לעיר הולדתה. את הדירה מצאה דרך תיווך לפני 9 חודשים והרגישה בה מיד בבית. "זה הרחוב שגדלתי בו, הייתה לי פה תחושת שייכות מיידית".

הום סטיילינג
אחרי אינספור דירות שכורות וקטנות שחיה בהן בתל אביב, תחושת הספייס בדירה הנוכחית שבתה את ליבה של ברק והתוותה את העיצוב. "אני חוגגת את המרחב הגדול כאן. יכולתי סוף סוף לקנות רהיטים שאני אוהבת ושיש להם פה מקום". את הכוורת, שידת הטלוויזיה ושולחן הקפה בסלון למשל, רכשה יחד מתוך כוונה לשוות לדירה הישנה מראה מודרני יותר. כדי להכניס חום וצבעוניות לחלל הוסיפה כורסה והדום צבעוני, כמו גם ספה בעלת ערך סנטימנטלי שקיבלה מאחות של סבתה שהייתה כמו סבתא בשבילה. את המראה השמח משלימות כריות נוצצות שמאירות את החדר.

בחלל הסלון ממוקמת גם פינת אוכל פונקציונלית בסגנון וינטג'. "אחרי שנים של אכילה על הספה בסלון, זה מרענן שיש פינת אוכל", היא מסבירה. המטבח גם הוא, מרווח ונוח ביחס למטבחים בדירות קודמות, קריטריון שהיה לה חשוב כחובבת בישול ואפייה. שטח גדול, שיש רחב ושפע של מקומות אחסון מספקים לדיירת חוויית בישול יעילה ונעימה. "זו ההגדרה לבית בעיניי, זה לא מרגיש כמו עוד תחנת מעבר". את הטאץ' האישי במטבח נותן שולחן אוכל משנות ה-50 שאמה צבעה ושידרגה באמצעות אריחי קרמיקה צבעוניים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דירה שכורה בנתניה. דרור עינב
ספייס מרווח ושפע של מקומות אחסון יוצרים מטבח שנעים לבשל בו/דרור עינב

בחדר השינה כמו בסלון, בולטים רהיטים בגוונים בהירים ואת הצבעוניות מכניסים הפריטים האישיים. "לבן זה צבע שתמיד מתאים מבחינתי, גם כשמשתנה הטעם. הוא גם נותן תחושה של ניקיון". בדירה הנוכחית פינקה את עצמה בשולחן טואלט ובטלוויזיה בחדר, שני דברים שתמיד רצתה. "זה בעצם חדר הנסיכות שמעולם לא היה לי", היא מכריזה בחיוך. בובות דווקא היו לה בילדות בשפע, שמלוות אותה עד היום ובולטות בחדר השינה, כמו גם דמויות אהובות מרחוב שומשום אותן מסגרה ותלתה במסדרון. מחדר השינה יש יציאה למרפסת, שם יצרה פינת ישיבה נוספת. ספת פוטון, שולחן וינטג' מבית אמא וחפצים דקורטיביים מרכיבים פינה נינוחה שנעים לבלות בה.

דירה שכורה בנתניה. דרור עינב
שולחן אוכל משנות ה-50 ששופץ, מוסיף נגיעה של צבע במטבח/דרור עינב

מוציאים חוזה
שכ"ד- 2,750 שקלים בחודש. ארנונה- 520 שקלים לחודשיים, חשמל- 220 שקלים לחודשיים.

פאנלים
הדיירת מעידה על עצמה שהיא חולת ניקיון, "לא יכולה לצאת מהבית אם יש לי צלחת מלוכלכת בכיור". מדי שישי היא עורכת ניקיון יסודי שכולל בין היתר החלפת מצעים ושימוש נרחב באקונומיקה בפינות שונות של הבית. "אחד מהרגעים האהובים עלי זה רגע לפני כניסת השבת, כשכל הבית כבר נקי וריחני מאפייה. אז מתחיל הסופ"ש שלי".

חדר משלהם. דרור עינב
ירקות, יוגורט ואוכל מבושל, מרכיבים תפריט בריא ומאוזן/דרור עינב

דו"ח מקרר
כחלק מהשינוי שעברה בשנה האחרונה, מקפידה ברק על תזונה נכונה ומאוזנת. "ההתחלה הייתה קשה אבל זה הפך לדרך חיים". אחת ליומיים היא מבשלת לעצמה מטעמים בריאים ובמקביל, משתדלת לא לאכול הרבה בחוץ. במסגרת התפריט היא נמנעת מחטיפים, מתוקים, קמח לבן ואלכוהול ולכן, המקרר שלה מכיל בעיקר מזונות בריאים כמו ירקות, יוגורט וטחינה.

עתידות
ברק מרוצה מאוד מהבית שיצרה לעצמה, "הדירה הזאת היא השתקפות שלי, היא מאוד אני. יש פה גם המון מרחב שזה משהו שחסר לי בעבר". בעתיד הקרוב היא מתכננת ליהנות מהדירה ומכריזה שגם אם תעבור דירה "מהסיבות הנכונות" כלשונה, היא לא מתכוונת לעזוב את העיר. "אפשר להוציא את הבחורה מנתניה אבל אי אפשר להוציא את נתניה מהבחורה", היא חותמת.

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שלחו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

דירה שכורה בנתניה. דרור עינב
רהיטים בגוונים בהירים ושלל פריטים צבעוניים. מבט אל חדר השינה/דרור עינב
דירה שכורה בנתניה. דרור עינב
טלוויזיה ושולחן טואלט בחדר מגשימים לחגית חלום ילדות ישן/דרור עינב
דירה שכורה בנתניה. דרור עינב
שילוב של הדפסים וטקסטורות, יוצר עניין בסלון/דרור עינב
דירה שכורה בנתניה. דרור עינב
אחרי אינספור דירות קטנות במרכז, תחושת הספייס שבתה את ליבה של חגית/דרור עינב
דירה שכורה בנתניה. דרור עינב
תמונות וחפצים דקורטיביים מכניסים הומור ואופי לדירה/דרור עינב
דירה שכורה בנתניה. דרור עינב
שותה כאן את הקפה של הבוקר. פינת הישיבה במרפסת/דרור עינב
דירה שכורה בנתניה. דרור עינב
מקפידה על ניקיון בכל חלקי הבית וכך גם בחדר האמבטיה/דרור עינב
דירה שכורה בנתניה. דרור עינב
אריחים מצוירים משדרגים את שולחן האוכל/דרור עינב
דירה שכורה בנתניה. דרור עינב
אוהבת לאפות אבל את העוגיות שומרת לאורחים/דרור עינב
דירה שכורה בנתניה. דרור עינב
אהבה והשקעה בפרטים הקטנים, ניכרות בכל חלקי הבית/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully