וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזארי אך מחמם: זו הסיבה לוותר על שמיכת הפוך לטובת שינה באוהלים

4.12.2015 / 6:42

גם שמיכות הפוך העבות ביותר לא מצליחות לחמם אתכם בלילות הקרים של החורף? תנסו לישון באוהל החימום החדשני שמבטיח שינה נעימה וחמימה יותר משינה בתוך כירבולית

ikamper

פוחדים לישון עם תנור חימום פתוח? רועדים מקור גם מתחת ל-2 שמיכות פוך? - למה שלא תנסו לישון הלילה באוהל? אל תסתכלו עלינו כאילו נפלנו מהשמיים: חברת iKamper פתחה במיזם חדש של אוהלי חימום למיטה שלכם - שמחזירים אותנו מאות שנים אחורה, לזמני מיטת האפיריון המלכותית. בהגדרה הפשוטה - המוצר החדש הוא בעצם אוהל הפרוס על המיטה שלכם, שחוסם חדירה של אוויר קר לבפנים ומונע בריחה של אוויר חם החוצה. סוג של מחנק מהנה שכזה.

המוצר החדש שזכה לשם "חדר בתוך חדר", צפוי להפחית באופן משמעותי את חשבון החשמל שלכם ולהקשות עליכם אפילו יותר את הקימה מהמיטה בבוקר. הרעיון של "חדר בתוך חדר" הוא ליצור חלל קטן וסגור - שנותר חמים ונעים בזכות חום הגוף בלבד - וללא שום אמצעי חימום אחר.

שיטה לחימום החדר. צילום מסך
פרסו אוהל על המיטה ולכו לישון/צילום מסך

האוהל עשוי מתערובת כותנת פוליאסטר בצפיפות גבוהה הנקראת "כותנת טריטון" - ומצויד בגומיות בפינותיו - המאפשרות מתיחה שלו להתאמה למזרנים גדולים יותר מהסטנדרט הקבוע. באוהל יש חלונות פוליאוריטן בעובי 0.3 מ"מ הבאות עם מסגרת פיברגלס וסגסוגת אלומיניום. כמו כן, הוא מגיע עם פתח איוורור בגג האוהל הנועד לתחלופה של אוויר צח - ומונע בריחה של אוויר חם מהאוהל.

בנוסף לכל הטוב הזה, האוהל מגיע עם אביזרים שנועדו להשאיר אתכם במיטה שעות נוספות. הראשון הוא מעמד למחשב שתלוי מגג האוהל והשני הוא קייס לסמאטרפון שתלוי גם הוא מצידי האוהל ומאפשר צפייה בתכנים ללא שימוש בידיים. "מה שטוב ב'חדר בתוך חדר' זה שיש לך כבר הכל מוכן בפנים", סיפרה ג'ניפר, ממשווקות המוצר, ל- London Economic, "האוהל מאפשר סביבת עבודה נוחה, והקייס הנשלף לסמאטרפון אינו פוגע כלל באיכות הצפייה ומגן על המכשיר מנזקים".

עוד באותו נושא

מדהים: המטייל שמצלם את העולם מתוך האוהל שלו

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין סיבה לקום מהמיטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו כל מייזם חדש, גם את ה"חדר בתוך חדר" אפשר למצוא בקיקסטארטר שם הוא מנסה לגייס סכום של 10 אלף דולרים עבור הפרויקט. אוהל מותאם למיטת יחיד יעלה לכם 100 דולר ולמיטה זוגית 114 דולר. אם החבר'ה ב-iKamper יצליחו לגייס את הסכום הנדרש בחודש הקרוב, האוהלים הראשונים יישלחו לתורמים הסובלים מקור כבר בינואר 2016.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חדר בתוך חדר" קצת מחניק אבל מתאים ללילות הקרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully