וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונים מהר: כך תמנעו מנעליים שישוטטו לכם בבית

23.11.2015 / 18:11

זוגות הנעליים מאיימים להשתלט לכם על הסדר והארגון בבית? הנה כל הפתרונות שאתם חייבים להכיר

נעליים. ShutterStock
אל תתנו להן להתפזר לכם/ShutterStock

הן כאן כדי להישאר גם אם לא הולכים איתן יותר מדי וטבען להתפזר אם לא דואגים למצוא להן פתרונות אחסון מתאימים. נעליים. המחלה של רבים מאתנו. ארון הוא הפתרון הארכאי והקל, אבל הוא תמיד תופס הרבה מקום בבית, צובר אבק וריחות לא נעימים. אז מה עושים עם כל זוגות הנעליים שממשיכים להיערם ולגרום לתחושת אי סדר בבית? הנה כמה פתרונות.

אישה נועלת נעליים. ShutterStock
מרוב זוגות לא רואים את הרצפה?/ShutterStock

לפני הכל, ניקיון – נעליים שעומדות ללא שימוש אמנם צוברות אבק, אבל גם שימוש יומיומי לא הופך אותן לנקיות יותר. כך או אחרת, אחסון נעליים שאינן נקיות יפגע בניקיון הבית ולאורך הזמן, גם באיכות הנעל עצמה, במיוחד כזאת שעשויה עור או זמש. זכרו לא לאחסן אותן בערמות כדי לא לשבש את צורתן ובמקום רחוק מהשמש, מאבק וממים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
זוגות נעליים וסנדלים. ShutterStock
אל תתעצלו. סדר יום-יומי יביא לתוצאות מדהימות בבית/ShutterStock

מיון לפי סגנון – לא משנה איך בחרתם לאחסן את הנעליים בבית, כדי שתמיינו אותן לפי סגנון הלבוש ותדירות הנעילה. כלומר למקם על מדף אחד את המגפיים שלכם בלבד ובמדף לידו או בכל מקום אחר בבית, את נעלי הערב או נעלי הספורט. ככה תדעו לאן לגשת לפני כל יציאה מהבית. אפשרות נוספת היא מיון לפי צבע או ותק.

ערימת נעליים. ShutterStock
ערימות הן האיום הגדול של נעליים/ShutterStock

תקראו את זה – פתרון יעיל נוסף הוא לאחסן את הנעליים בתוך מדפי הספרים (בתנאי כמובן שיש לכם מקום שם – ועדיף שכמה שפחות) או על מדפי ספרים שתלויים על הקיר. נעלי ערב למשל, עשויים להוות פריט קישוט לא רע, לעתים אף יותר מעציצי פלסטיק ושאר פריטי דקורציה. בשוק קיימים מדפי ספרים קטנים הניתנים לתלייה בקלות, שיסייעו לכם להימנע מנעליים מפוזרות על הרצפה.

אחסון נעליים. ShutterStock
תראו כמה נוח שהכל עומד במקום/ShutterStock

מזג האוויר כשחקן חיזוק – מומלץ שלא לאחסן את הנעליים במרתף או במחסן לא מאוורר שבוער בקיץ ומקפיא בחורף. השינויים במזג האוויר פוגעים בסיבי הנעל ויעוותו את צורתה. אם בכוונתכם לאחסן את הנעליים לתקופת זמן ארוכה מדי, מלאו אותן בנייר דק או נייר טואלט (לא נייר עיתון) כדי לשמור על צורתן המקורית.

מגפיים ומטרייה בכניסה לבית. ShutterStock
גם המגפיים צריכות אחסון משלהם/ShutterStock

מגפיים הפוכים – אחסון מגפיים דורש מחשבה יצירתית יותר. כדי לשמור על צורתם יש להימנע מאחסונם בערמה עם שאר הזוגות. הדרך הטובה ביותר היא להניחם בצורה הפוכה עם העקב כלפי מעלה, על ראש של בקבוק יין ריק ויבש. כך תדעו שהן יהיו שמישים בדיוק כפי שהשארתם אותם.

אחסון נעליים. ShutterStock
מצאו שיטות אחסון שמתאימות לבית שלכם/ShutterStock

לרדת מהסולם – למקרה שאתם במצוקת מקום אחסון רצינית, הצטיידו בסולם עץ לצורך העניין. אולי תופתעו לגלות שהוא יכול לשמש כמתקן נעליים נהדר שנשען על הקיר ואף מקשט את החדר.

הימנעו מרטיבות – נעליים המאוחסנות בעודן רטובות הן מקור לטחב וריחות רעים. בנוסף, זכרו שנעליים מעור חייבות לנשום ומומלץ לא לעטוף אותם בשקיות או קופסאות פלסטיק. רוצים ריחות נעימים? הוסיפו למקום האחסון עצי ריח ולא כדורי נפטלין ובעיקר על תניחו את הנעליים אחת על השנייה כדי לא לחנוק את הנעל ולעוות את צורתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully