וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפארל וויליאמס נשבר מהאינסטלטורים

פארל וויליאמס החליט לעזוב את הפנטהאוז המפונפן במיאמי ביץ' לאור בעיות צנרת. הזדמנות להציץ לסביבת המגורים של הראפר השובב, שנראית כמו לונה פארק אמנותי

מערכת וואלה!

הוא נחשב לילד הקול של תעשיית המוזיקה הבינלאומית, ומלבד היותו מוזיקאי ומפיק מוכשר, פארל וויליאמס הוא גם מעצב אופנה ומתחזק לוק מושלם. בימים אלה הוא מעמיד למכירה את הפנטהאוז שלו במיאמי והנה, עוד זווית של היוצר המוכשר נחשפת. וויליאמס חי בסביבת מגורים שנראית כמו גן עדן לילדים, או אם תרצו: לונה פארק צבעוני ובורגני. הבית, שתוכנן ב-93', מעוצב כמו קונכייה עגולה, עם קירות זכוכית ונוף של 360 מעלות למרכז מיאמי ביץ'. יש בו חמישה חדרי שינה המחוברים באמצעות מסדרונות ארוכים מעוטרים בפופ ארט. יש גם בריכת שחייה, אולם קולנוע ועוד חללים שבכולם מככבים רהיטים של מיטב המעצבים. אבל אל תתנו לכל החגיגה הזאת לבלבל אתכם, הנכס סבל מלא מעט דליפות במערכת הניקוז ולדייר נשבר מהאינסטלטורים והוא החליט למכור. המחיר? אחד עשר מיליון דולרים אחרי הנחת בלאי.

עוד בנושא:

פארל וויליאמס מוכר את הבית. CURBED.COM, צילום מסך
פריטים של מעצבים מוכרים בבית של וויליאמס/צילום מסך, CURBED.COM

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

פארל וויליאמס מוכר את הבית. CURBED.COM, צילום מסך
פנטהאוז בצורת קונכייה/צילום מסך, CURBED.COM
פארל וויליאמס מוכר את הבית. CURBED.COM, צילום מסך
גרם מדרגות לולייני כמו פסל באמצע החלל/צילום מסך, CURBED.COM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully