וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איך נראה חדר הרחצה של מייק טייסון

30.10.2015 / 11:36

לכוכבים ההוליוודים יש סיבה טובה לשיר במקלחת. מייק טייסון נהנה ממראות בחדר הרחצה, מרילין מונרו טבלה בג'קוזי שחור משיש ונחשו איך רוג'ר מור אהב להתקלח

מערכת וואלה!

בזמן שהאדם הממוצע משקיע בעיקר בעיצוב המטבח בבית, הכוכבים הגדולים מתפרעים דווקא בעיצוב חדר הרחצה. מרילין מונרו מנצחת על רשימת חדרי הרחצה המפוארים של הכוכבים. בפנטהאוז שבו התגוררה במנהטן יש ג'קוזי שחור ודרמטי משיש המוגבה על בימת עץ ומוקף קירות בגוון ורוד. אלוף האגרוף מייק טייסון, נהנה מחדר רחצה עצום בביתו שבאוהיו, עם תקרת מראה וקירות זכוכית הפונים לנוף פתוח. גם לסלין דיון יש חדר רחצה מפנק במיוחד, שבקלות אפשר לטעות ולחשוב שהוא חדר שינה. בבית הדיווה שבקוויבק יש שישה חדרי שינה ושישה חדרי רחצה שבאחד מהם אמבט עשוי עץ מהגוני הנסגר באפיריון משי. בחדר הרחצה של אנדי וורהול שבמנהטן היה סקיי לייט בדיוק מעל האמבטיה. ולרגל הסרט החדש נסיים עם רוג'ר מור, שגילם את ג'יימס בונד בעבר. גם הכוכב בן ה-88 שר לו באמבטיה עם נוף לגינה בביתו שבדרום אנגליה.

חשבתם שהיא רק פצצה? חכו שתראו את הבית של טיירה בנקס
קייטלין ג'נר מגלה עוד טפח
מייקל ג'ורדן מתקשה למכור את הבית

חדרי רחצה של כוכבי הוליווד. דיילי מייל, צילום מסך
מראות בתקרה הירוקה של מייק טייסון/צילום מסך, דיילי מייל

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חדרי רחצה של כוכבי הוליווד. דיילי מייל, צילום מסך
ג'קוזי שחור על במת עץ בפנטהאוז של מרילין מונרו/צילום מסך, דיילי מייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully