וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוי: מה שצבע יכול לעשות

25.10.2015 / 13:10

דיירים מטקסס שהחליטו להיות מקוריים ולצבוע את ביתם בצבע כחול קיבלו איומים לחייהם. השכנים קבעו פה אחד זה: זה נראה כמו בית דרדסים ויש לשנות במיידי את הצבע הכחול

מערכת וואלה!

בזמן שברחבי העולם מעודדים צביעה של בתים בגוונים מפתיעים ומשמחים, בטקסס המצב הפוך לגמרי. בני הזוג קילי ופטר דוברובה החליטו לרענן את סביבת המגורים שלהם, ולא רק מבפנים. הם קנו גלונים של צבע כחול, מברשות ורולרים והחלו לצבוע במרץ את חזית ביתם הויקטוריאני. עכשיו, כולם יכלו לראות את בית הפרוורים המתוק הזה למרחקים. אלא שכאן העלילה מסתבכת. השכנים שמסביב לא אהבו את הצבע, בלשון המעטה. אחד השכנים צילם את היצירה והעלה את התמונה לאתר מקומי וכל התושבים הסכימו פה אחד: הבית מזעזע ונראה כמשכנם של הדרדסים. כעבור זמן קצר קיבלו בני הזוג דוברובה מכתב מאיים במיוחד: אם הצבע הכחול לא יוסר לאלתר, יעלה הדבר בחייכם. קילי ופטר נכנעו והמסקנה: בטקסס מעדיפים את גרגמל וחתחתול.

בית כחול בטקסס. דיילי מייל, צילום מסך
מי שונא דרדסים?/צילום מסך, דיילי מייל

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully