וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן: בקרוב תהיה לכם מברשת אסלה "נקייה מצואה"

23.10.2015 / 6:24

גארי סטיוארט, שזכה בעבר בפרס על פטנט שהמציא, מפתיע הפעם את הרשת עם המצאה יוצאת דופן: מברשת אסלה קלה לשימוש ומיוחדת, שצפויה לחולל מהפכה בשירותים. זה מריח טוב

יוטיוב

מכשיר מהפכני לניקוי האסלה כובש את הרשת והצליח לזכות כבר במימון של 20 אלף ליש"ט מגולשים נלהבים - מפתיע בהתחשב בזאת שמדובר בסה"כ במברשת לניקוי האסלה. המכשיר המהפכני - כך מבטיחים - הוא מברשת אסלה "נקייה מצואה", שלא משנה כמה תשפשפו איתה במקומות המלוכלכים, היא תשאר נקייה לגמרי.

גארי סטיוארט בן ה-52, ממציא הגאדג'ט החדש, מושך תשומת לב בינלאומית בעקבות מברשת האסלה החדשה שלו - שגם אם קריאת שורות אלו מעבירה בכם גועל - כדאי שתתאפקו כי לפי גארי, המברשת מציעה פתרונות יעילים ובעיקר נקיים לחסרונות שבמברשת המסורתית. המברשת החדשה שזכתה לשם "LooBlade" מגיעה עם 8 להבי סיליקון במקום הזיפים המוכרים, היא מגיעה בקלות גם למקומות הכי נסתרים באסלה שלכם ומכילה תוסף אנטי-מיקרוביאלי העוזר לחסל 99.9 אחוזים מהחיידקים. גארי טוען שהודות לטכנולוגיית "SwipeClean" החדישה, המשתמשים לא צריכים להפעיל כוח רב בקרצוף המקומות המלוכלכים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מברשת מהפכנית לניקוי האסלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גארי, תושב דנפרמליין, בריטניה, הצליח לזכות במימון של 20 אלף לי"שט ב"קיקסטארטר" תוך 10 ימים בלבד וכבר חתום על עסקה קמעונאית בגרמניה. "רגע ההארה שלי היה כשישבתי בבית וראיתי שהפעוט שלי משתמש במברשת האסלה בתור מברשת לשיער. לקחתי ממנו את המברשת וחשבתי לעצמי שהיא פשוט נוראית", הוא אמר ל-The Mirror, "מברשת האסלה המסורתית פגומה מהיסוד. היא לא מנקה ביעילות, מטפטפת בכל מקום, מתלכלכת בקלות, גורמת לשימוש מופרז בחומרי ניקוי ומים ואנשים שונאים את המראה שלה".

עוד באותו נושא

מפחדים להתפנות: נחשי פיתון נמצאו בשירותים

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גארי סטיוארט משחרר לנו את הסתימה בשירותים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כמעט לכולם יש מברשת אסלה בבית, וכל מי שהשתמש באחת - יודע שיש צורך אמיתי בגישה חדשנית ומודרנית לאזור המוזנח הזה". גארי, בונה בתים לשעבר, שבאמתחתו פרס על פטנט אחר שהמציא, מספר שהמברשות הראשונות ימסרו למי שתרם לקמפיין ב"קיקסטארטר" - ובדצמבר היא תהיה זמינה לכולם. "לקחתי סיכון מחושב כשהחלטתי לעלות עם המוצר הזה בקיקסטארטר, אך המהירות שבה השגתי את היעד אליו כיוונתי מוכיחה שאנשים רבים מעוניינים במוצר וחולקים עמי את חוסר שביעות הרצון שלהם ממברשות האסלה הקונבנציונליות".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully