וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמיינו שהווילה הזו שלכם

וילת מצפה הוד הצופה לכנרת מעוצבת כך שהנופשים ירגישו בבית. המטבח מאובזר למשעי, המגבות הצחורות מגולגלות על המיטה והנוף הופך את החוויה למנוחה של ממש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דמיינו שאתם גרים פה - וילה מצפה הוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

"יציאה לחופש" הוא צמד מילים אהוב על רוב בני האדם. אבל יחד עם האהבה וההתרגשות לקראת, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהתכנון, האריזה והנסיעה, הרבה פעמים הופכים לפרויקט, כזה שיש לתכנן מראש. מיותר לציין שמספר אנשים באותה החופשה הופכים את התכנון למורכב יותר (בהנחה שלא כולם ספונטנים). אז רגע לפני שאתם מחדשים את הפספורט ובונים על שוקולדים בדיוטי, הנה מקום שתוכלו להתפנק בו בלי יותר מדי כאב ראש. הוא נמצא במרחק נסיעה, משקיף לאחד הנופים הקסומים של ישראל, מעוצב בצורה מוקפדת ומעל הכל, מעניק תחושה של בית. לא סתם בית, אלא כזה של מיליונרים. אז אם לא זכיתם לגור ביום יום בווילת שלושה מפלסים, כאן תוכלו לפנטז שהכל שלכם לכמה ימים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטבח אי מקצועי עם כל הכלים והציוד הנדרש/מערכת וואלה!, צילום מסך

וילת מצפה הוד שוכנת בירידה מקיבוץ אלומות לכיוון הכנרת, מעל מצפה הוד. היא ממוקמת בקצה השכונה ונחשבת לבית האחרון ברחוב הקטן וכמו מנותקת מסביב, מה שמעניק לה שקט נעים והכרחי. היא כוללת חמישה חדרי שינה, סלון ענק, פינת משפחה, מטבח אי נוח ופינת אוכל גדולה. בחצר הקדמית יש פינת אוכל נוספת עשויה גזעי עץ אקליפטוס שכמו מעניקה למתארחים תחושה של טבע. סמוך לה יש מנגל מקצועי וגדול שהופך את ארוחת הערב במקום לאטרקטיבית ואנינה. זה המקום להזכיר שכל מה שקשור בקולינריה באחריות האורחים, למעט ארוחת הבוקר שבדומה לצימר, ניתנת בהזמנה מראש.

בחצר האחורית יש שטח מדשאה מכובד למשחק כדורגל עם שערים קטנים, שמעוררים מיד את בלוטות החשק של חובבי הז'אנר. יש גם ג'קוזי חיצוני עם תאורה פנימית שמחליםה צבעים ואפילו מוסיקה בילד אין המתנגנת ברקע ומנעימה את הישיבה תחת זרמי המים. למרות שמדובר בעונה חמה במיוחד, בלילות הטמפרטורה יורדת והשימוש בג'קוזי נראה פתאום הכרחי. בריכת השחייה בווילה היא חלק דומיננטי במקום. היא עוצבה באופן שבו השוחים בה יכולים לראות את התמזגות המים עם הכנרת בהרמוניה מושלמת. וגם היא מעוצבת עם תאורה פנימית שהופכת את הרחצה הלילית למפתה יותר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד מחדרי השינה במפלס העליון. מגבות צחורות מגולגלות על המיטות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקומת הכניסה לווילה נמצאים החללים הציבוריים, כמו בכל בית משפחתי. המגירות והארונות במטבח מלאים בכלים וחפצים, מכוסות יין ועד סיר לקדירה. יש תנור, מדיח ומגוון מוצרי חשמל, וגם אם אתם לא שפים מדופלמים, התפאורה הזו בהחלט עושה חשק לבשל פה משהו. במפלס העליון יש שלושה חדרי שינה, אחד מהם הוא מעין סוויטה הכולל חדר רחצה גדול ומרווח עם מקלחת שקופה, שני כיורים וג'קוזי נוסף שצופה לנוף הקסום. בכל חדר מיטה זוגית מעוצבת עם שידות אישיות וארון בגדים גדול. העיצוב בחדרי השינה ממשיך את הצביון הביתי עם גופי תאורה ביתיים, תמונות קטנות ווילונות שיוצרים לוק חמים, אותו אחד שברגע אפשר להתרגל אליו ולהרגיש מקומיים. כמה חבל שבסוף יש לעשות צ'ק אאוט.

עוד פרטים על הווילה תמצאו פה.

גילוי נאות: הכותבת התארחה במקום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר הרחצה בסוויטה הגדולה. שני כיורים ומקלחת שקופה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם ג'קוזי פנימי עם המשקיף לנוף הקסום שמסביב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נקודת תצפית שבה הבריכה והכנרת מתמזגות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרפסת דק נעימה עם ערסלים וכורסאות קש/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למרות שחם - הג'קוזי הופך לפינוק כשהטמפרטורות יורדות בערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully