וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קן אוהבים: 4,400 שקלים לדירת 90 מ"ר

11.8.2015 / 8:40

תמהיל מגוון של חפצי וינטג' ומזכרות אותנטיות מהמשפחה מרכיבים את סביבת המגורים המתוקה הזו. בני הזוג שגרים פה משלמים 4,400 שקלים לחודש תמורת 90 מ"ר ברמת גן. שווה, לא?

דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
חלל צבעוני, שמח וייחודי, משקף את אופי הדיירים שחיים בו/דרור עינב

לאן הגענו
רחוב תלפיות ברמת גן, לדירת 3 וחצי חדרים בגודל 90 מ"ר.

כאן גרים
יוני צ'ילניצקי (34) ועדיה שוקר (32), בני זוג. הוא מעצב רב תחומי ובעלים של סטודיו "אקסטרה", העוסק בעיצוב ותכנון. את התואר הראשון הוא עשה בעיצוב פנים, אך עוסק כיום בעיקר בעיצוב מוצר, עיצוב גרפי ואדריכלות. "אני מוצא המון סיפוק בתהליך הזה שבו מחשבה, קונספט או צורך, קורם עור וגידים ונבנה לצורה, חלל ואווירה". היא, משתייכת לאותו עולם ובימים אלה היא לומדת עיצוב פנים ב"שנקר". "כבר בתור ילדה עיצבתי את החדר לי ולחברות ותמיד בניינים הקסימו אותי. החלום שלי הוא ליצור פרויקט שמשלב בין עיצוב פנים ויזמות חברתית".

שולחן העץ שלכם עם סימני מים?

השניים הכירו לפני 6 שנים כשיוני חיפש שותפה לדירה. עדיה הגיעה לבדוק, אך במקום שותפות נולדה אהבה גדולה והשאר, היסטוריה. את דירתם חולקים הדיירים עם זוג נוסף - ג'יזל ורודי, חתול וחתולה שאימצו. בזמנם הפנוי הם אוהבים לטייל בעולם, כשהמוטו הוא לטוס אחת לשנה לחופשה ארוכה.

דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
שותפים לחיים ולתשוקה הגדולה לעיצוב. יוני ועדיה/דרור עינב

הום סטיילינג
יוני ועדיה עברו לפני שנתיים וחצי, כשאת מרבית החפצים בדירה הם מצאו ושיפצו או בנו בעצמם. "רצינו שהעיצוב יהיה חמים ונעים עם הרבה פריטים צבעוניים", הם מסבירים. כך בסלון בולטים שטיחים עליזים משוק הפשפשים וכורסה מרופדת בבד טורקיז שתפרה עדיה. רהיט נוסף ששודרג באדיבות הדיירים הוא שולחן כתיבה ישן שנמצא ברחוב ובאמצעות שיוף וציפוי ווקס הפך לכוכב של הסלון, ספרי מסע מטיול בהודו ואוסף עציצים מקשטים אותו. את המראה הייחודי של החלל משלימים שידת טלוויזיה ושולחן קפה, מעשה ידי נגר שהוא גם חבר קרוב ו"רב אמן" לדברי הדיירים. על התאורה בסלון אמונה מנורה שבני הזוג יצרו בעצמם מבובת דיגום ומוט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
פריטי וינטג', אווירת רטרו ושפע של תאורה. מבט אל הסלון/דרור עינב

צדו השני של הסלון, גם הוא עמוס פריטי וינטג', כמו שידת עץ עם מגירות שעליה מכונת תפירה בת כמאה שנים. סבו של יוני שהיה קצין בצבא האדום בזמן מלחמת העולם ה-2, מצא אותה בסוף המלחמה והעניק במתנה לאשתו, סבתו של הדייר, שתפרה בה עד יום מותה. פריט נוסף מהמשפחה שעשה את כל הדרך מלטביה, הוא מכשיר טלפון ישן משנות ה-80. את אווירת הרטרו מחזקים שולחן אוכל כתום ועליז שמסביבו כיסאות בסגנונות שונים, כמו גם סטנד עיתונים שהתחיל את דרכו כמדפים ישנים ששודרגו באמצעות רגליים חדשות ושלל מגזינים צבעוניים.

דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
מכונת תפירה בת מאה שנים מקשטת שידה עתיקה שנמצאה ברחוב/דרור עינב

בחדר השינה של בני הזוג, גם הוא עליז וצבעוני, מושך את תשומת הלב ארון קיר גדול בצבעי כחול לבן. מולו ניצבת מיטה בעלת ראש מיטה שיוני שיפץ באמצעות הוספת חתיכות פרקט מסוגים שונים. כורסה ומתלה שנמצאו ברחוב וצמד גלשנים מוסיפים עניין לחדר ומשקפים את תחביבי הדיירים. יציאה מהחדר מובילה אל המטבח, שם בנה יוני באר ממדף ישן שחיבר לו רגליים מעץ. בני הזוג אוהבים לשבת כאן ולשתות את הקפה של הבוקר, כשאת הארוחות הם נוהגים לאכול בפינת האוכל.

בין קפה לארוחה, יוני ועדיה עסוקים מאוד ולכן יצרו לעצמם חדרי עבודה בבית. בחדרה של עדיה היא עומלת על העבודות ללימודים, כמו גם על התחביב שלה שכולל תפירת תיקים, כיסויים ווילונות. מכונת התפירה שקיבלה מאמה, אמנם לא בת מאה שנים כמו זו שבסלון, משרתת נאמנה את הדיירת היצירתית. החדר משמש גם כחדר אורחים, בו אירחו לאחרונה בני הזוג חייל בודד במשך חודש. חדר העבודה של יוני נמצא בשימוש יומיומי כיוון שמרבית הזמן הוא עובד מהבית. שלוש תמונות עשויות מבדים שמתחו הדיירים על מסגרות, שטיח פרוותי ועציץ מקשטים את החדר.

דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
את הבר בנה יוני בעצמו. מבט אל המטבח/דרור עינב

מוציאים חוזה
שכ"ד- 4,400 שקלים בחודש. ארנונה- 700 שקלים לחודשיים, חשמל- 500 שקלים לחודשיים.

מצב רוח
בכל חדר בדירה יש מזגן מלבד בחדר העבודה של יוני. "השבוע אנחנו מאוד מאוד אוהבים את המזגן", הם אומרים "הוא פועל נונסטופ".

דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
ראש מיטה ששודרג, מתלה בגדים ששופץ וגלשנים צבעוניים. חדר השינה/דרור עינב

כביסה
מכונה ומייבש כביסה ממוקמים בנישה ייעודית בחדר הרחצה, כשהאחראי הבלעדי על המטלה הוא יוני. "הוא אשכרה אוהב לעשות כביסה, זכיתי", מכריזה עדיה.

פאנלים
לראשונה במדור נמצא הזוג שמחבב את מלאכת הניקיון. אחת לשבוע (בדרך כלל בסופ"ש), הם מנקים בצוותא את הבית כשיוני אחראי על שאיבת אבק ועדיה על שטיפת הרצפה.

דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
קטניות, אגוזים ורטבים הם חומרי הגלם המרכזיים במקרר של הזוג/דרור עינב

דו"ח מקרר
בני הזוג משתדלים לאכול בריא, כשעדיה היא צמחונית ויוני כמעט לא אוכל בשר. כמי שעסקה בבישול במשך עשור לפני שעשתה הסבה לעיצוב פנים, עדיה היא הבשלנית של הבית. במשך השבוע, הבישולים מתרכזים סביב חומרי הגלם שנמצאים בבית וכוללים תבשילי קינואה, פשטידות וסלטים יצירתיים. השניים אוהבים לארח בסופי שבוע ואז מוגשות לאורחים ארוחות מושקעות שכוללות מספר בלתי מבוטל של מנות. במקרר שלהם יש תמיד את כל סוגי הקטניות, אגוזים, פירות ורטבים.

עתידות
"אנחנו בדירה הזאת עד שיפנו אותנו", מכריזים בני הזוג בהחלטיות. השניים אוהבים מאוד את הדירה ומחבבים את האזור, בעיקר בשל הקרבה ל"שנקר". החלום שלהם לטווח הרחוק הוא לעבור למושב, לבית משלהם, עם מרחב ונוף. "מושב והכל אבל שיהיה קרוב למרכז", הם אומרים בחיוך.

רוצים להשתתף במדור? שלחו מייל לגילי אלעד
gili_elad@hotmail.com

דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
שידת הטלוויזיה ושולחן הקפה עוצבו ויוצרו על ידי נגר שהוא גם חבר של הדיירים/דרור עינב
דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
מדפים ששודרגו והפכו לסטנד מגזינים דקורטיבי/דרור עינב
דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
שולחן כתיבה ישן ויומנים מהודו, מוסיפים הרבה אופי לסלון/דרור עינב
דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
הכניסו את הטבע אל תוך הבית באמצעות שלל עציצים/דרור עינב
דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
שולחן כתום וכיסאות בסגנונות שונים יוצרים פינת אוכל צבעונית ועליזה/דרור עינב
דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
מכשיר טלפון ישן שעשה את כל הדרך מלטביה לישראל/דרור עינב
דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
מנורה ייחודית שבני הזוג יצרו בעצמם מבובת דיגום ומוט ישן/דרור עינב
דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
ארון קיר בצבעים פטריוטיים, מוסיף סטייל לחדר השינה/דרור עינב
דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
כאן אירחו בני הזוג חייל בודד במשך חודש. חדר האורחים/דרור עינב
דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
צדו השני של חדר האורחים משמש כחדר העבודה והלמידה של עדיה/דרור עינב
דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
כאן שוקד יוני על עיצוב מוצר, עיצוב גרפי ואדריכלות. חדר העבודה/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully