וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירה למכירה: משכנה של המלכה ויקטוריה מככב בלוחות הנדל"ן

המלכה ויקטוריה העבירה בבית הזה שנים של נימוסין והליכות ועכשיו, הטירה הזו עומדת למכירה במחיר מציאה. ארמון בסגנון ניאו גותי שעולה כמו דירה לונדונית ממוצעת. איך? כל הפרטים בפנים

מערכת וואלה!

63 שנים היא נשאה בכתר - יותר מכל מלך בריטי אחר. תקופת מלכותה נחשבה לעידן הזוהר והיום, הטירה שלה עומדת למכירה. המלכה ויקטוריה העבירה שנים של נימוסין והליכות בבית הזה, שנמצא באי ווייט השוכן לחופי בריטניה. זה האזור שבו בילתה בילדותה והוא שהותיר בה חוויות נעימות ונוסטלגיה מתוקה. הטירה הציורית שמככבת היום בלוחות הנדל"ן היוקרתיים של אנגליה, כוללת 15 חדרי שינה וכמה אולמות שבהם נערכו פעם נשפים מפונפנים. האדריכל הבריטי ג'יימס וויט תכנן את הטירה בסגנון ניאו גותי, מה שמעניק לה לוק של מצודה מימי הביניים. אבל אל תתנו לעבר של הבית להטעות אתכם. בגלל שהטירה זקוקה לשיפוץ וריענון, מחירה עומד על מיליון אירו בלבד, בערך כמו דירת שני חדרים בלונדון.

עוד בתים מסקרנים שכדאי לכם לראות:
מייקל בלומברג התחדש באחוזה מהמאה ה-18
45 חדרי שינה וקירות מזהב: כזה בית עוד לא ראיתם
לא תאמינו: דירה מטריפה בתוך מגדל שעון

הטירה של המלכה ויקטוריה עומדת למכירה מיליון אירו. צילום מסך דיילי מייל, צילום מסך
15 חדרי שינה וכמה אולמות נשפים שידעו ימים עליזים/צילום מסך, צילום מסך דיילי מייל

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully