וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד שנייה מאייקון: הבית של גוצ'י עומד למכירה

20 שנה אחרי שנרצח, הבנות שלו מעמידות למכירה את הבית המפואר שרכש בשנות ה-70. מאוריציו גוצ'י מצא את סופו בנסיבות טרגיות, אך הנכס הפומפוזי שלו יסיים לגמרי אחרת

מערכת וואלה!

20 שנה אחרי שנרצח בהזמנת אשתו, שחשדה כי ניהל רומן מאחורי גבה, הפנטהאוז של גוצ'י האב עומד למכירה. שתי בנותיו, אלכסנדרה ואלגרה – יורשות שושלת האופנה הידועה - מפרסמות בימים אלה את הנכס המרהיב בלוחות הנדל"ן. הפנטהאוז שנרכש על ידי מאוריציו גוצ'י בשנות ה-70, שוכן בשדרה החמישית בניו יורק בקומות החמישים והחמישים ואחת של גורד שחקים מפואר. הוא כולל שמונה חדרי שינה חלומיים ותשעה חדרי רחצה – כך שאפשר להתקלח, לשיר משהו ולהביט באמפייר סטייט בילדינג, שניצב ממול. מן הראוי לציין ששתי הבנות דאגו לתחזק את הבית ולשמור על יופיו והדרו וזאת הסיבה שהשוכרים שילמו 60 אלף דולרים בחודש. אז הסאגה המפורסמת של משפחת גוצ'י שוב עולה לכותרות, ולא רק בארץ האספרסו אלא בכל העולם. מה שמאפשר לנכס להשביח את מחירו שעומד על 45 מיליון דולרים.

הבית של גוצ'י עומד למכירה בניו יורק. צילום צסך דיילי מייל, צילום מסך
20 שנה אחרי הירצחו מוכרים את הפנטהאוז שלו - נצר למשפחת גוצ'י/צילום מסך, צילום צסך דיילי מייל

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully