וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי יפה בקליפורניה: הצצה לבית של ג'ף ברידג'ס

הוא מעניק תחושה של נופש תמידי וצופה לאוקיינוס השקט. הבית המושלם של ג'ף ברידג'ס עומד למכירה ואתם יכולים רק לשטוף את העיניים

מערכת וואלה

חדר מדיטציה, אולפן הקלטות, עצי זית ותאנה ואפילו גינת סחלבים מרכיבים את סביבת המגורים של השחקן ג'ף ברידג'ס. ביתם הענק של ברידג'ס ומשפחתו, בו הם מתגוררים כבר 21 שנים, שוכן בקליפורניה נחשב לאחד היפים בה. הוא משקיף לאוקיינוס השקט והמרפסות שצופות לים נותנות תחושה של חופשה תמידית. בעל הבית, או DUDE אם תרצו, מקפיד להתרחק מאור הזרקורים מחוץ לשעות העבודה. התרפיה שאימץ לעצמו בבית היתה הצמחייה. הוא אפילו גידל עם שלוש בנותיו עצי אלוורה שהפכו לתוספת דקורטיבית לבית. אבל כל האידיליה הזאת מסתיימת בקרוב. הדיירים כנראה מיצו את הסביבה הממכרת והחליטו לקפל מזוודות ולהזמין מובילים. הנכס עומד בימים אלה למכירה במחיר די גבוה של 29 מיליון דולרים, אבל המתווכים מבטיחים - הכל גמיש.

הבית של ג'ף ברידג'ס עומד למכירה. ספלאש
29 מיליוןן דולרים וגם אתם יכולים/ספלאש

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
או בקיצור ביג לבובסקי/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully