וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנה מקום: מלאני גריפית פורקת מזוודות בכתובת החדשה

מלאני גריפית מצאה לעצמה חלקת אלוהים, אבל ממש לא קטנה. שנה אחרי הגירושים המתוקשרים עם אנטוניו בנדרס היא מצליחה להשתקם בסביבת מגורים מרהיבה ומעוררת קנאה

מערכת וואלה!

שנה חלפה מאז שהזוג הוותיק של הוליווד פרק את החבילה. אנטוניו בנדרס ומלאני גריפית חיו חיים משותפים במשך 18 שנים, תקופה מכובדת במונחי הכוכבים הגדולים, אך בסופו של דבר החליטו להפריד כוחות. לפני כחודש דיווחנו כאן בוואלה! בית ועיצוב שהזוג הנוצץ מכר את האחוזה המשותפת בלוס אנג'לס במחיר שיא ועכשיו, מגיעה בשורה נדל"נית חדשה. גריפית, שהתרגלה לחיים בסביבת מגורים מרווחת ומרהיבה מצאה השבוע כתובת חדשה. הבית שמעוצב בסגנון ים תיכוני, מזכיר קצת את אחוזה הספרדית שלה ושל בנדרס. הוא נמצא בהוליווד הילס, איך לא, כולל ארבעה חדרי שינה עצומים שלכל אחד מהם חדר רחצה צמוד, אולם קולנוע, חדר עבודה ובריכת שחייה עצומה. סביר להניח שהדיירת החדשה, הנחשבת לגרושה טרייה, תערוך בחצר העצומה מסיבות רבות משתתפים. שכנים - הוזהרתם!

מלאני גריפית קונה בית חדש בהוליווד הילס. Splash, splash
מזכיר את האחוזה המשותפת עם הגרוש הטרי/splash, Splash

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אנטוניו בנדרס ומלני גריפית' בטקס הפתיחה של פסטיבל קאן, 11 מאי 2011. Pascal Le Segretain, GettyImages
בימים הטובים. אנטוניו בנדרס ומלאני גריפית/GettyImages, Pascal Le Segretain

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully