וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומדים להתחתן? מזל טוב! עכשיו תשננו את הטרנדים ליום המאושר בחייכם

27.7.2015 / 12:17

איזה צבעים היום הכי חמים בשוק, מה מביאים כשי קטן לאורחים ומה יהפוך את החתונה שלכם לבילוי הכי שווה? 10 הטרנדים העיצוביים לכבוד עונת החתונות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איזה יום שמח, יום של הפתעות/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיאו של הקיץ מביא עמו גם את שיאה של עונת החתונות, ולצד הזוגות הצעירים שפוסעים לחופה נמצאים גם הטרנדים הלוהטים ביותר של העונה הנוכחית. בעוד שזיכרון החתונה הוא לכל החיים, האופנות בחתונות משתנות וכל קיץ מביא עמו את הסגנון שלו. היום תתקשו למצוא חתונה שלא שזורה מאלף ועד תף בקונספט אחיד, מההזמנה דרך פתקי ההושבה ועד למתנות לאורחים. "פעם היינו מתאמצים להסביר מה זה מיתוג חתונה", מספרת שלי כהן, המעצבת הראשית של "מינט דיזיין". "פעם היינו צריכים לבקש מהזוגות להגיע עם לוח השראה ולדמיין יחד, היום כל אחת מגיעה עם אייפד ודוגמאות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תשומת לב לקטנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניגוד לשנה שעברה, נראה כי סגנון ה-DIY ("עשה זאת בעצמך") ששלט בחתונות הקיץ הקודם הולך ודועך. "כלות חוזרות לעיצובים העשויים על ידי יד מקצועית ופחות הולכות לכיוון של ה'פינטרסט' (רשת חברתית לשיתוף רעיונות והשראה, י.ח). כבר אין למשל מרכזי שולחן עם פרחים מהשדה בכלי משומש", מוסיפה כהן. הכלה הישראלית מסתכלת החוצה, לארצות הברית ואירופה וסופגת משם קונספטים ותפישות מאוד לא ישראליות. לפתע לכל חתונה יש את הצבעים שלה, קונספט ותכנים עיצוביים שונים. אז מה הטרנדים החמים ביותר של הקיץ? ומה יבטיח שהחתונה שלכם גם תהיה המילה האחרונה בעיצוב?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טוטאל לוק

אם עד היום הנטייה הייתה לשלב כמה אלמנטים בודדים דומים (כמו סידורי שולחן והזמנות) ולקרוא לזה "קונספט" - לא כך המקרה בקיץ הנוכחי. הזוגות הולכים עד הסוף עם הקונספט. "מהרגע שקובעים טון צבעוני, דבקים בו כמה שיותר. קונספט יכול להיות מאוד תיאטרלי או אווירתי, אך כך או אחרת הוא צריך קו אחד, מרמת ההזמנות עד לכל האלמנטים בחתונה, אפילו עד לרמת האוכל", אומרת נאוה דרוטמן מ-"המיתוגיה". "חתונה יכולה להיות כולה בשחור-לבן או בקיצון השני - אליס בארץ הפלאות". בחתונה שמעצבת דרוטמן לראש השנה למשל, הקונספט הוא "התחלות חדשות ומשאלות". "הקונספט שזור באלמנטים של עץ משאלות לצד מרכזי השולחן עם תפוחים ורימונים ו"מילות רוח" ועוגיות מזל עם ברכה או משאלה לכל אורח. אפילו בעמדת הצילום אפשר לכתוב ברכות ולהצטלם איתן. מה שתמיד צריך להוביל זה התוכן".

בוהו שיק

אחד הסגנונות הבולטים ביותר שנספגו מאירופה הוא הבוהו שיק. "זה כמה שפות יחד - וינטג' ואתני, שילובים של טורקיז וזהב - כשהשפה הזו משתלבת יחד זה עובד", מסבירה שלי כהן. כך גם נפוץ לשלב בין כמה שפות וכמה חומרים. "אם בעבר היה צריך לבחור בין פרחים 'אלגנטים' יותר כמו ורדים וסחלבים לבין פרחי שדה, היום זה גם וגם", מסבירה כהן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קישוטים , ולא רק על השמלה של הכלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שי קטן לאורחים

החתונות האירופיות גם ידועות במתן תשומת לב עיצובית אישית לכל אורח. "לא רק בדברים גרנדיוזים, אלא בניואנסים קטנים, של מחוות לאורח שמחכה לו על המפית פתקית הושבה אישית בצורה של סלט פירות או כוס משקה ממותגת", אומרת דרוטמן. " אותו יחס אישי מעניק לאורחים את אפקט ה"וואו". ההשראה הגיעה כאמור מהחתונות האירופיות, אך שם מספר האורחים מגיע ל-20 עד 50 אורחים. איך הסגנון הזה משתלב בחתונות הענק הישראליות? "זה כרוך בהרבה השקעה, עבודת יד ותכנון נכון. המטרה היא לתת את התחושה שנתנו תשומת לב לכל אחד ואחת. אם זה אומר להדביק משהו למשהו 500 פעמים בעבודת יד מקצועית - זה שווה את זה. אנשים מבינים ששווה לעשות את המאמץ הנוסף", מספרת דרוטמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם לאורחים מגיע שי קטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

פריטים אישיים מהבית

ואם כבר מגע אישי, זוגות רבים בוחרים להביא את הבית לחתונה. "זוגות אוהבים להביא את עצמם לידי ביטוי בעזרת תמונות או אביזרים מהבית שלהם", מספרת מפיקת האירועים ספיר זוהב. "נניח, בעמדת תמונות הפולארויד תלינו תמונות של הזוג והבאנו אקססוריז מיוחד מהבית שלהם לרקע. גם בכניסה לחתונה אפשר לתלות תמונות מגניבות של הזוג בסיטואציות שונות, בטיולים וכו'".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם המראה המסורתי יכול להראות שונה וייחודי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה שצבע יכול לעשות

נראה כי הזוגות הישראלים כבר לא מפחדים מצבעוניות עזה. "פעם כולם רצו רק צבע אחד - או שחור, או לבן, או נניח כתום", מספרת קרני כהן, מפיקה ומעצבת אירועים ב"אלומה". "היום רוצים גם אדום, גם כתום וגם צהוב". לדברי שלי כהן, מצבעי הפסטל והגלידה שבלטו בשנה שעברה "פתאום מדברים יותר על זהב, על צבעים יותר עמוקים, סגולים, ועל צבעים מעושנים יותר".

המגמה הצבעונית הזו בולטת מאוד בתוך שני הקונספטים הבולטים של הקיץ - חתונה טרופית, קובנית או מקסיקנית. ניתן ליצור צבעוניות מדהימה, למשל, בסידורי הפרחים בלבד על ידי שילוב של פירות טרופים. "אפשר להוסיף קשים ומטריות, בירות על השולחנות, שמפניירות וגם שייקים שהם לחלוטין חלק מעיצוב האירוע", אומרת קרני. דרוטמן מוסיפה כי אפשר גם לחלק כובעים לכל האורחים שיכניסו אותם לאווירה או עמדת סיגרים - "שילוב של הוויה, צבעים ואלמנטים שמזכירים את העולם הזה".

את אותה הצבעוניות ניתן להשיג גם בעזרת אלמנטים עיצוביים מנייר. החומר הפשוט יכול להפוך להמון קישוטים המעניקים צבעוניות ורכות לסגנון של החתונה, מסבירה ערבה ווינשטיין מסטודיו "ציפורות" לעיצוב ומיתוג אירועים. "ניתן לשלב פלייסמנטים ממותגים מנייר מתחת לכל צלחת או קונוסים מנייר כמעמד לפרחים או ככלי לנשנוש פופקורן". מגמה מעניינת נוספת היא קישוט החופה עצמה במניפות נייר צבעוניות. אפשר גם להכין קונפטי צבעוני שיוכלו האורחים לזרוק על הזוג בדרך לחופה. "אנחנו גם אוהבים לקחת גליל נייר קראפט ולפרוס אותו על פני שולחנות גדולים במקום מפה. זה נותן מראה כפרי מאוד יפה", מוסיפה ווינשטיין. גם אוריגמי יכול לשרת את הקונספט של החתונה, למשל בחתונה ליד מאגרי מים בה שולבו סירות נייר כפתקיות ההושבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפילו הקינוחים בצבעי החתונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עניין של גובה

"זוגות מתחילים להבין את השפה של משחקי גבהים בעיצוב החלל", אומרת שלי כהן. "עיצוב מרכזי שולחן של פרחים ופמוטים גבוהים חוזרים עכשיו. מתחילה נטייה להסתכל על כלל החלל ולא רק על הפרטים הקטנים ולהתעסק בתלייה, מלמעלה למטה". כהן מציעה לתלות הכל - מצמחייה ופרחים עד מניפות ונוצות. "כשמישהו נכנס לחלל, צריך משהו אחד שתפס את העין", היא מוסיפה, "והשימוש בתלייה מלמעלה באמת עובד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שילוב של חפצים אותנטיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הולוגרמות. לא רק למיליונרים

אמנם בישראל קשה לשנות את החלקים היותר מסורתיים בחתונה, "אבל לדעתי הדבר הבא יהיה חופות אלטרנטיביות", אומרת זוהב. "זה יכול להיות ברמת הצבעים והחומרים. ארבעת המוטות נשארים כמו שהם, אבל למעלה מחליפים את החופה עצמה בסרטים ופרחים שנתלים מהמרכז. זה עניין של זמן ויש חשש לשנות, אבל זה לגמרי שם".

טרנד אחרון מוקדש לזוגות הבינלאומיים. מדובר בטרנד החם ביותר בחתונות מעבר לים וכולל הולוגרמות, מספרת קרני כהן. "זה יכול להפוך לחלק מדהים מהעיצוב. ההולוגרמות הם בגווני תאורה ואש. יצא לי להיתקל למשל בהולוגרמות של ציפורים ש'עפות' ברחבת הריקודים. כרגע זה נחלתם של המיליונרים של צרפת וארה"ב, אבל זה בדרך לכאן".

אז בין אם הלכתם על קונספט מטורף ובין אם על חתונה פשוטה וקלאסית, העיקר שיהיה במזל.

טיפים נוספים לעיצוב חתונה מושלמת מחכים לכם בוואלה! מזל טוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אווירה של מסיבה טרופית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחתנים בחוץ? קשטו גם את הסביבה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עד שהוא הציע לא תשקיעי באירוע?!/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחירה של לוקיישן תואם לקונספט העיצובי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם החופה יכולה לקבל טוויסט מיוחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחפשים את גני האירועים המומלצים ביותר? הקליקו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully