וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדשא של השכן: דירה שכורה בכפר סבא הירוקה

8.7.2015 / 13:57

הם נהנים לגדל פה את הילדים הקטנים ומשלמים על דירת 100 מ"ר 4,600 שקלים. מה אתם אומרים, שווה לגור בכפר סבא הירוקה?

דירה שכורה בכפר סבא הירוקה. דרור עינב
עברו רק לפני חודשיים וכבר הספיקו לעצב סביבת מגורים ביתית ומושקעת/דרור עינב

לאן הגענו
רחוב זליוונסקי בכפר סבא הירוקה, לדירת 4 חדרים בגודל 100 מ"ר.

כאן גרים
יעל (30), אילן (38), ינון (5) וארי (3). היא מנהלת מכירות בחברת "וריפון" המספקת פתרונות תשלום לבתי עסק, מזה עשור. "אני אוהבת את הדינמיות של התפקיד, אין יום עבודה קבוע וכל הזמן פוגשים אנשים חדשים". הוא בעליו של עסק המספק שירותי מוזיקה לחתונות. לאחר 20 שנים בתחום הוא עדיין נהנה מהמקצוע שבחר, "אוהב את הריגוש, את הזוגות, את היכולת לעשות שמח לאנשים". השניים הכירו לפני 7 שנים בבר תל אביבי, חודש לאחר מכן כבר גרו ביחד ותוך פחות משנה היו נשואים. עד מהרה הצטרפו אל הקן החמים ינון ואחריו ארי, ויחד, המשפחה אוהבת לטייל, לבקר בים ולבלות זמן איכות בדירה שעיצבו לעצמם.

דירה שכורה בכפר סבא הירוקה. דרור עינב
משפחת לוגסי בדיוקן משפחתי. יעל, ארי, אילן וינון/דרור עינב

הום סטיילינג
בני המשפחה נכנסו להבית לפני חודשיים בלבד, כשזו הדירה הרביעית שעברו אליה בשש השנים האחרונות. "אילן טוען שאני עוברת דירות רק כדי לעצב אותן", מספרת יעל בחיוך. מה שקנה אותם לדבריהם, היה המטבח המעוצב וגודל החדרים שלא אופייניים לדירות קבלן טיפוסיות. עיצובית, יעל אוהבת את השילוב של עץ עם אלמנטים מודרניים ולכן, מרבית הריהוט בסלון עשוי עץ עם טוויסט כלשהו. כך למשל מזנון הטלוויזיה בסלון מעץ תפוח אפריקאי, מצופה בשכבת פוליאסטר המעניקה לו מראה מודרני יותר. את שולחן האוכל העשוי מעץ אלון, שידרגו באמצעות רגל מנירוסטה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
דירה שכורה בכפר סבא הירוקה. דרור עינב
לא חובבי בישול גדולים. מבט אל המטבח/דרור עינב

שולחן הקפה בסלון גם הוא עשוי עץ וצורתו האובלית נבחרה על מנת למנוע מהילדים להיפגע מפינות חדות. כדי להסתיר את נקודות החשמל מאחורי הספה, יצרה יעל פינה משתי שידות וינטג' ומעליהן מסגרות ופריטים דקורטיביים. "במסגרת העבודה יוצא לי להסתובב הרבה, ובכל פעם אני רוכשת לעצמי משהו אחר". פריטים רבים בבית הם משוק הפשפשים, כאשר החיבה ללבבות מהווה מוטיב חוזר בדירה. כך למשל, בכניסה שלט גדול של המילה HOME שעליו תלוי לב עשוי זרדים.

דירה שכורה בכפר סבא הירוקה. דרור עינב
ריהוט מעץ בשילוב אלמנטים מודרניים. פינת האוכל/דרור עינב

בחדר השינה ביקשו הדיירים ליצור אווירה רגועה ושקטה שתקנה תחושה של שהות בבית מלון. חדר ארונות מרווח, כיסוי מיטה מרשים ושימוש בגוונים רכים בהחלט עונים על הדרישות. בחדר בולט שולחן איפור בסגנון רומנטי ולידו כיסא, את שניהם צבעה יעל בגוונים מנוגדים: אפור וצהוב. "בכל דירה שהיינו בה היה לי שולחן איפור, חשוב לי שתהיה לי את הפינה הנוחה שלי". משני צדי המיטה שידות עם פריטים דקורטיביים, כאשר את אחת מהן צבעה הדיירת ושידרגה באמצעות ידיות חדשות. מעליה מקשט את הקיר קולאז' תמונות מההיריון עם ארי. קולאז' משפחתי נוסף מחוץ לחדר השינה מכונה בפי אילן "היכל התהילה".

דירה שכורה בכפר סבא הירוקה. דרור עינב
טפט כוכבים עליז משדרג את חדר השינה של הבנים/דרור עינב
דירה שכורה בכפר סבא הירוקה. דרור עינב
פינת למידה לינון שעולה לכיתה א' בשנה הבאה/דרור עינב

את חדר הילדים עיצבה יעל בגווני כחול, תכלת ואדום, כשאת ההשראה שאבה מחדרי ילדים אמריקאים. טפט כוכבים עליז, קופסאות תואמות ומוטיבים מעולם הים, מוסיפים לחדר צבע ואופי, בזמן ששלל הצעצועים מאוחסנים מתחת למיטות. לאחרונה, יצרה הדיירת גם פינת למידה המורכבת משולחן ומדף מקושט, לטובת ינון שעולה לכיתה א' בשנה הבאה. חלל נוסף שבו משחקים הילדים הוא המרפסת, שם הוקצתה להם פינת זולה, שהופכת לחללית שיגור לעת מצוא, במסגרת משחקי הבנים. פינת ישיבה עם כריות צבעוניות בצדה השני של המרפסת מספקים להורים פינה משלהם. בסוף כל יום, נהנים בני הזוג מזמן איכות זוגי הכולל רביצה נעימה ובריזה טובה.

דירה שכורה בכפר סבא הירוקה. דרור עינב
ביקשו ליצור תחושה של בית מלון. מבט אל חדר השינה/דרור עינב

מוציאים חוזה
שכ"ד- 4,600 שקלים לחודש. ארנונה- 1,100 שקלים לחודשיים, חשמל- 1,000 שקלים לחודשיים.

מצב רוח
בדירה מיזוג מרכזי ובני המשפחה מרבים להפעיל אותו. מכיוון שהמזגן חדש, עד כה "קפאו מקור" לדבריהם ורק לאחרונה גילו את פונקציית האוורור שאומצה על ידם בחום.

דירה שכורה בכפר סבא הירוקה. דרור עינב
צבעה את שולחן האיפור והכיסא בצבעים שיוצרים קונטרסט/דרור עינב

כביסה
יעל אחראית הכביסה בבית. מדי שישי מפעילה לא פחות מ-6 מכונות. בדירה הנוכחית היא השקיעה במייבש כביסה משודרג כדי לחסוך בזמן שהמטלה גוזלת מימי שישי היקרים לה.

פאנלים
"אנחנו לא אוהבים לנקות, אבל בהחלט אוהבים שהבית נקי", מספר אילן. חלוקת התפקידים בניקיון הבית היא שוויונית, "כל אחד עושה הכל מהכל" כלשונם. בכל יום הם מטאטאים, טוענים ומפרקים את מדיח הכלים ונהנים מתמיכתם של המכשירים החשמליים: מכונת כביסה, מדיח ואיי רובוט.

דירה שכורה בכפר סבא הירוקה. דרור עינב
שפע של תאורה טבעית וחלל מרווח הופכים את הסלון למקום שנעים לבלות בו/דרור עינב

דו"ח מקרר
בני הזוג מעידים על עצמם שמלאכת הבישול היא לא הצד החזק שלהם. לדברי יעל, היא מבשלת אחת לשבוע וברוב הזמן נעזרת בכישורי הבישול של הסבתות, כמו גם מזמינה אוכל מבחוץ, "אנחנו מפרנסים את כל המסעדות בכפר סבא רבתי", היא מספרת בחיוך. בני הבית אוכלים הכל, אבל יעל מקפידה על תזונה נכונה ואף הורידה עשרה קילו בשלושת החודשים האחרונים. במקרר ניתן למצוא תמיד מוצרי חלב, מעדנים, ירקות, פירות ואוכל מהסבתות.

עתידות
"השכונה הזאת היא מקום מדהים לגדל בו ילדים מבחינת האוכלוסייה והפסיליטיז, זה אידיאלי", מדגישים בני הזוג ומכריזים על כך שהם לא רואים עצמם חיים באף אזור אחר. אם בעתיד יעברו לדירה אחרת, זה יהיה רק משיקולים של גודל או כפי שיעל מסכמת "אולי יתחשק לנו פנטהאוז".

רוצים להשתתף במדור? שלחו מייל לגילי אלעד
gili_elad@hotmail.com

דירה שכורה בכפר סבא הירוקה. דרור עינב
פינת אירוח צבעונית במרפסת/דרור עינב
דירה שכורה בכפר סבא הירוקה. דרור עינב
קולאז' משפחתי המכונה בפי אילן "היכל התהילה"/דרור עינב
דירה שכורה בכפר סבא הירוקה. דרור עינב
חיבתה של הדיירת לצהוב ניכרת בפריטים שונים בבית. שידה בחדר השינה/דרור עינב
דירה שכורה בכפר סבא הירוקה. דרור עינב
צבעים מונוכרומטיים בחדר העבודה/דרור עינב
דירה שכורה בכפר סבא הירוקה. דרור עינב
גוונים של כחול, תכלת ואדום דומיננטיים בחדר הילדים/דרור עינב
דירה שכורה בכפר סבא הירוקה. דרור עינב
שידות וינטג' ופריטים דקורטיביים יוצרים פינה מקסימה בסלון/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully