וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת כוכבים: ג'ניפר אניסטון נגד איל נדל"ן עשיר

ג'ניפר אניסטון יוצאת למלחמה על הבית בשכונת בוורלי הילס. איל הנדל"ן מוחמד חדיד משפץ את המגה אחוזה שבבעלותו ומרעיש בטירוף לשכנים הכוכבים

מערכת וואלה!

ג'ניפר אניסטון שוב עולה לכותרות. לא מדובר בארוס או סרט חדש, גם לא במלחמה רגשית נגד אנג'לינה ג'ולי. הפעם, אניסטון מובילה מחאה נגד תוספות בנייה לאחוזה עצומה השוכנת בסמוך לביתה.

אבל אל תתנו למילה תוספות לבלבל אתכם. לא סוגרים פה מרפסת או מוסיפים חדר על הגג. האחוזה בבברלי הילס חולשת על יותר מ-8 דונמים והיא כוללת חמאם תורכי, בריכת שחייה עצומה, מגרשי טניס ואפילו כרם. אבל כל זה כנראה לא מספיק ועכשיו מוסיפים לה עוד גנים וחצרות.
מי שעומד מאחורי הפרויקט הפומפוזי הוא כריש הנדל"ן מוחמד חדיד, אחד מהיזמים העשירים בעולם. הוא לא מתכוון לגור פה, אלא לשדרג את הנכס ולמכור אותו ב-150 מיליון דולרים.

אז על מה בדיוק אניסטון והשכנים רותחים? המשאיות, שובלי העפר והרעש הופכים את שכונת הכוכבים למתחם בנייה. ואם כל זה לא מספק את הרשויות, המוחים יגייסו גם את בעלי החיים. אז מי ינצח במאבק - העשירים או העשירים יותר? נחכה ונראה

ג'ניפר אניסטון מובילה מחאה נגד שיפוץ הבית של מוחמד חדיד. דיילי מייל, צילום מסך
כריש הנדל"ן מוחמד חדיד ממנף את הנכס בלוס אנג'לס ומפריע לשכנים/צילום מסך, דיילי מייל

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'ניפר אניסטון בבכורת טקס פרסי גילדת שחקני המסך – SAG, לוס אנג'לס, 9 מרץ 2003. Jon Kopaloff, GettyImages
רותחת מעצבים בשל הרעש בשכונת הכוכבים - ג'ניפר אניסטון/GettyImages, Jon Kopaloff

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully