וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגעת צהובה: המיניונים כובשים את עולם העיצוב

היצורים הצהובים שבסך הכל ביקשו להיות משרתים של נבל על, הפכו באופן רשמי לגיבורי תרבות. המיניונים, שעולים היום לאקרנים עם סרט חדש מספיקים לכבוש את עולם העיצוב ואף מקבלים שער בווג

מערכת וואלה!

קיץ 2015 הולך להיות צהוב במיוחד. מדובר בצבע הטרנדי התורן לעונה, אבל יתרה מכך, המיניונים, הם שאחראים לא מעט על התופעה. היצורים הקטנים והחד תאיים יעלו היום (חמישי) למסכים הגדולים בישראל ויתנו את הופעת חייהם בסרט חדש (ספין אוף), אחרי שבשני הסרטים הקודמים תיפקדו על תקן שחקני המשנה. הדמויות המצוירות שבסך הכל מבקשות לשרת נאמנה רשע תורן (כלשהו, ולא משנה מיהו) מצליחים לכבוש את עולם העיצוב בצעדי ענק.

חדר ילדים בריטי בהשראת המיניונים. ספלאש
עולם העיצוב נסחף אחרי הקסם של היצורים הצהובים/ספלאש

מיותר לציין כי טרפת הצהובונים החלה עם ערימות של מרצ'נדייז כמקובל על פי המסורת. ביניהם, אפשר למצוא בובות, חולצות ומחזיקי מפתחות אבל התופעה האמורה מקבלת ביטוי חזק יותר באנגליה, בחדר של אלכסנדר ומייקל ראלף. מדובר בשני אחים, כשהגדול בן 6 והצעיר בן 4, החולקים חדר משותף כמו גם הערצה זהה לגיבורים הקטנים. גם אמא סטפני (31) מאוהבת ביצורים דוברי שפת ג'יבריש מתוקה ולכן, החליטה להפוך את חדר ילדיה למקדש צהוב במיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חדר ילדים בריטי בהשראת המיניונים. ספלאש
נמצא הגוון המדויק של הגיבורים המאוירים/ספלאש

אז כמו בכל עיצוב פנים, ולא משנה אם הוא מוקדש לגיבורים מאוירים או אחוזה מפוארת, צבע הקירות הוא אחד השלבים החיוניים. לפיכך, אמא סטפני עשתה תחקיר מקיף על הגוון המדויק של הצהובונים הקטנים, ומרגע שמצאה אותו נתנה לילדים להתפרע על הקירות. הצבע הייחודי נעשה בטכנולוגיה מתקדמת של חברת הצבעים Valspars colour, הידועה ככזו שמצליחה לספק כל גוון אפשרי.

חדר ילדים בריטי בהשראת המיניונים. ספלאש
מגופי התאורה ועד בובות הדקורציה, החדר של אלכסנדר ומייקל ראלף/ספלאש

אז מלבד הצבע שמעניק לחדר מראה זורח וזוהר יש פה גם חפצי עיצוב נוספים החל מהמצעים, דרך גופי התאורה ועד הווילונות והתמונות. אלכסנדר ומייקל שעל פי רוב לא מבלים שעות נוספות בחדרם לא רוצים לצאת מהחדר מאז הוא עוצב מחדש, כך מדווחת האמא סטפני ל"ספלאש ניוז".

חדר ילדים בריטי בהשראת המיניונים. ספלאש
לא רוצים לצאת מהחדר - המעריצים המושבעים/ספלאש

שגעת המיניונים כמובן לא נעצרת כאן. תעשיית העיצוב כבר החלה להניע גלגליה במרץ והיום, כבר אפשר להשיג מדבקות טפט לקישוט הקירות והתקרות, מוצרי טקסטיל, רהיטים ואיך אפשר בלי בובות קטנות ודקורטיביות, שיעניקו לכל פינה חשוכה קרן אור קטנה ושובבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החותמת הרשמית לגיבורים הטרנדים - ווג הבריטי יולי 2015/מערכת וואלה!, צילום מסך

מן הראוי לציין כי טרנד המיניונים מגיע בטיימינג מושלם של קיץ 2015 כשצהוב הוא הצבע התורן. את החותמת הרשמית לתופעה מעניק מגזין ווג הבריטי שהקדיש את שער יולי לכוכבים החדשים. מבקרת האופנה המיתולוגית, סוזי מנקס המשמשת גם עורכת בינלאומית של אתרי ווג העולמיים היא שעומדת מאחורי ההחלטה והרעיון המקורי. באתר ווג הרשמי מציינת מנקס כי "עולם האופנה אוהב ילדים רעים, ואולי יהיה זה השער הנמכר ביותר של כל הזמנים".

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תעשיית העיצוב מניעה גלגליה ומציעה מגוון של פריטי טקסטיל עם המיניונים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש גם מדבקות קיר ווילונות משעשעים/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מיניונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully