וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצים לנשיאות: לגור כמו שועי עולם

מלון קרלייל הנחשב לאחד האייקונים המזוהים עם ניו יורק היווה ספוט אהוב בקרב נשיאים ושועים, ממשפחת קנדי ועד הנסיכה דיאנה. היום, אפשר לשכור בו סוויטה לטווח ארוך. 150 אלף דולר וגם אתם יכולים

עריכה: מאיה בן ניסן

הנסיכה דיאנה, משפחת קנדי, גם ג'ורג' קלוני ועמל אשתו, וודי אלן ואפילו משפחת המלוכה הצעירה הבריטית, כבר עברו בקונסיירג' הקבלה של מלון קרלייל המפואר בניו יורק. האייקון האדריכלי ששוכן בלב התפוח היה מאז הוקם בשנות ה-30 משכנם הקבוע של נשיאים ושועים.

מלון קרלייל לרוב נמצא בתפוסה מלאה, כיום הוא גם מארח את מכובדי גאלות האופנה והקולנוע שנערכות בעיר, והסיכוי להשיג בו לילה פנוי, על פי רוב קלוש. אלא שבאופן מפתיע רוחות הנדל"ן המנשבות בעיר פתחו ערוץ נוסף של אירוח במלון, כזה המאפשר לשכור בו דירה לתקופה קצרה. כך, נכנס לו המלון המפואר עם ההיסטוריה העשירה לשוק השכירות זו הפעם הראשונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלון קרלייל - אייקון ניו יורקי מובהק/מערכת וואלה!, צילום מסך

המלון כאמור נבנה ב-1930. הוא שוכן בשדרת מדיסון, באזור האפר איסט סייד ומכונה על שם ההיסטוריות הסקוטי תומס קרלייל. המלון שנמנה עם גורדי השחקים הרבים של ניו יורק מתנשא לגובה של 35 קומות. יש בו, 188 חדרים וסוויטות מסוגים שונים כשצביונו האדריכלי מבוסס על סגנון האר דקו, המאופיין ברפרטואר עשיר של עיטורים גיאומטריים. קודקודו הירוק של הבניין המואר בתאורה בולטת בשעות החשכה, הפך לחלק בלתי נפרד מקו הרקיע המקומי.

אז מהיום, בעלי היכולת יוכלו ליהנות בספוט הנחשק הרבה יותר מלילה או שניים כשהמלון מציע סוויטות המשקיפות לסנטרל פארק היפהפה. בתפריט השכירות אפשר למצוא סוגי סוויטות. דירת הסטודיו הקטנה החולשת על 50 מ"ר, מתומחרת לפי 12 אלף דולר לחודש ואילו הדירה הגדולה, הכוללת ארבעה חדרים ומשתרעת על 450 מ"ר תושכר בעבור 150 אלף דולר לחודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מלון קלרייל בניו יורק.
לגור בדירת פאר לתקופה קצרה

עיצוב הפנים במלון הוותיק נחלק לשנייים. שוחרי הלוק המסורתי ייהנו מסטייל רציני ומוקפד. אם תרצו אפשר לכנות אותו כמעונב ומחויט, ממש כמו רוב האורחים שמגיעים לכאן. לעומת זאת, גם הנון שלאנטים ימצאו כאן פינה חמה הודות לדירות המחודשות שמאופיינות בלוק ספורטיבי ומשוחרר. בשני סוגי הדירות, יש את כל הפסיליטיז הרצויים למגורים ארוכי טווח, לרבות מטבח, פינת אוכל ופינת אירוח מרווחת, כי אם כבר שוכרים כזו דירה, אין טעם לצאת ממנה.

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל סוויטה צופה לנוף של הסנטראל פארק/מערכת וואלה!, צילום מסך
מלון קרלייל בניו יורק. splash
סנון עיצוב מוקפד ומחויט בחלק מהסוויטות/splash
מלון קרלייל בניו יורק. splash
יש גם פינת אוכל רשמית בדירות המיועדות להשכרה/splash
מלון קרלייל בניו יורק. splash
חדרי שינה קלאסיים עם מראה אמריקאי הארד קור/splash
מלון קרלייל בניו יורק. splash
ויש גם את דירות הסטודיו שמאופיינות בסגנון קליל יותר/splash
מלון קרלייל בניו יורק. splash
דירות הסטודיו מתומחרות ב-12 אלף דולר בחודש/splash
מלון קרלייל בניו יורק. splash
מטבח מאובזר בכל אחת מהדירות/splash
מלון קרלייל בניו יורק. splash
אלמנטים דקורטיביים בהשראת האר קדו/splash
מלון קרלייל בניו יורק. יח"צ,
חלק בלתי נפרד מקו הרקיע המקומי/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully