וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנסו את זה בבית

22.6.2015 / 17:23

הוא מעורר הזיכרונות האולטימטיבי, יש לו השפעה מכרעת על הרגשות שלנו ובכל זאת מעטים מאיתנו משקיעים מחשבה בריח של הבית. איך נפטרים מריחות רעים ומה עושים כדי שריח הנקיון יישאר?

ריצפז לניקיון הרצפה, סנו. סנו,
שלושה ריחות נעימים לסביבת המגורים/סנו

כשאנחנו מעצבים את הבית שלנו, אנחנו משקיעים מחשבה רבה בהצבת גופי התאורה, בסידור הרהיטים ובבחירת צבע הקירות, אבל אלמנט אחד בדרך כלל נשמט מתשומת הלב שלנו – הריח. אם ישאלו אותנו איך הרגשנו במקום שביקרנו בו בעבר או בסיטואציה חברתית שחלפה, ריח יהיה כנראה הדבר האחרון שנציין, אבל יש לו השפעה חזקה מאוד על מצב הרוח שלנו. הוא ידוע כמעורר הזיכרונות האולטימטיבי וקשור קשר הדוק להתרשמות הראשונית שלנו ממקום או מאנשים, אבל אנחנו לא תמיד מכירים בהשפעה זו.

אישה אוכלת מהמקרר. ShutterStock
בדקו שאין שום דבר רקוב במקרר שעשוי להעלות ריח רע/ShutterStock

כדי לשפר או לשנות את האווירה בבית, מומלץ אפוא לשנות את הריח. המשימה הראשונה בשינוי הריח בבית היא, כמובן, התגברות על ריח רע שמקורו בדרך כלל במוקדי חיידקים שנוצרו כתוצאה מריקבון או טחב ועובש שנוצרו כתוצאה מלחות. פח אשפה מלא, כיור עם שאריות מזון, ערמות של נעליים לחות מזיעה, רטיבות במזגן, כביסה שנותרה לחה, ערימת פירות שבתחתיתה תפוח רקוב, ארגז הצרכים של החתולים, מאפרות – כל אלו יכולים להפיץ ריח רע בכל הבית ולכן חשוב לסלקם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שומעת מוסיקה ומקרצפת. ShutterStock
ריח נעים בסביבת המגורים יתרום למצב הרוח/ShutterStock

ריחו הממכר של הניקיון

"האף שלנו מתרגל לריחות, וכשהריח קונסיסטנטי אנחנו מפסיקים להרגיש בו. לכן, את הריח בבית מריחים היטב רק כאשר נכנסים אליו מבחוץ" אומרת דלית ברנד לוין, סמנכ"ל הפיתוח של סנו.

כדי לנטרל ריחות רעים ממליצה ברנד לוין לנקות את המוקדים הבעייתיים באמצעות חומרים בעלי כוח השמדת חיידקים. מי שמכור לניקיון יודע שאין כמו הריח המשכר שמציף את הבית כאשר הוא נקי. הרצפה היא המשטח הגדול ביותר בבית – היא נמצאת בכל חדר - ואם מבשמים אותה באופן אפקטיבי, כל הבית נעים. הבעיה היא שאחרי שעה קלה הריח בדרך כלל מתפוגג. את הבעיה הזו פתרו בסנו באמצעות סדרת המוצרים ריצפז פרש הום. "רצינו לפתח מוצר שיאפשר לאנשים לנקות את הבית בבוקר, לחזור מהעבודה אחר הצהריים ועדיין להרגיש את הניקיון. חשוב היה לנו לפתח מוצר שמבריק, מנקה ומגן על הרצפה באופן מעולה, כמו כל סדרת ריצפז, ובנוסף נותן גם אפקט בישום מתמשך. וזה מה שעשינו".

אישה פותחת וילון. ShutterStock
פתחו חלונות ואווררו את הבית/ShutterStock

בישום ביתי

לפני שמנקים את הבית, אומרת ברנד לוין, יש לדאוג שלא תהיה רטיבות במזגן, שלא יהיה טחב על הקירות, שפח האשפה יהיה מרוקן ונקי (גם כשמשתמשים בשקית, צריך מדי פעם לשטוף אותו עם נוזל בעל כח השמדת חיידקים), שבמדיח הכלים לא יעמדו כלים מלוכלכים. תמיד כדאי לפתוח חלונות ולאוורר את הבית. מוקדי חיידקים יפיצו מיד בתום הנקיון ריחות רעים ולכן חשוב להפטר מהם לפני שמבשמים את החלל.

אם רוצים לבשם את הבית בתום הנקיון ניתן לעשות זאת במגוון דרכים יצירתיות. החל משימוש במבשמים או במרכך כביסה מדולל ישירות בחלל. וכלה בנידוף חומרים ארומתיים מפירות, פרחים ותבלינים על ידי הרתחתם בסיר עם מים. . . גם המזגן הינו אמצעי מצויין לבישום הבית, המזגן מפזר אויר בכל חלקי הבית ולכן בישום שלבי המזגן על ידי מריחה של מרכך כביסה, מבשם או שמן ארומתי סביב פתחי יציאת האויר תבשם בצורה יעילה את החדרים.

ריצפז לניקיון הרצפה, סנו. סנו,
ניחוח מרענן שנשאר לאורך זמן/סנו

סדרת ריצפז פרש הום פותחה בשיתוף עם מיטב מומחי הבישום בעולם וזכתה בפרס החדשנות של מוצר השנה 2014 בקטגוריית חומרי הניקוי. בסדרה ריחות האהובים מאוד על הקהל הישראלי: כותנה מלטפת, טבע רענן, סבון מפנק וגם ניחוח ספא מרגיע - תערובת של לוונדר פטצ'ולי ווניל – שמשרה תחושה של רוגע. כל הניחוחות מאוזנים ונשארים בחלל לאורך זמן, בהתאם לגודלו. הריחות רכים ועדינים ומייצרים תחושה מתמשכת של ניקיון

כתבה פירסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully