וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגל עונת החתונות: כך תצילו שמלה שהוכתמה

23.6.2015 / 16:30

יין אדום על השמלה הלבנה של הכלה וסימני ליפסטיק על החליפה יכולים לחרב את התמונות לאלבום החתונה. כל השיטות הזריזות להסרת כתמים מהבגדים החגיגיים

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

אולם או גן אירועים? הגשה או בופה? צ'ק או מזומן? אם אתם מתחבטים הרבה בשאלות האלה בזמן האחרון, כנראה שנכנסתם בסערה לעונות החתונות. בין אם אתם אלה שמתחתנים בקרוב או רק האורחים שמשלמים את הקנס, ישנן צרות נוספות מלבד מי יסיע את סבתא. למשל, מה עושים כשהשמלה היפה שלך מתלכלכת מיין אדום? ואיך מנקים את התכשיטים שרצית לענוד באירוע? הנה הפתרונות והטיפים לניקיון צחור כמו שמלת כלה. בקרוב אצלכם.

איך נפטרים מהכתמים? קבלו את הטיפים שלנו ושתפו בשלכם


הסרת כתמי יין אדום מהבגד
הרמתם כוס לחיי הזוג המאושר, וטיפה של יין אדום נחתה לה על הבגד שלכם. לפני שאתם נכנסים לפאניקה, בקשו מהברמן שישפוך לכם לכוס קטנה מעט יין לבן. כן, כן, יין לבן יביס את כתם היין האדום. טבלו מגבון לח ביין הלבן, והספיגו באזור הכתם. כשתחזרו הביתה, פזרו קצת מלח על הכתם והכניסו את הבגד למכונת הכביסה. ולכלה, אנחנו ממליצים בחום לשתות בחופה יין לבן ולא יין אדום. את לא רוצה לקחת סיכונים כאלה ביום המאושר בחייך.

אישה אודם ליפסטיק אדום מראה ראי שפתיים. ShutterStock
אישה אודם ליפסטיק אדום מראה ראי שפתיים/ShutterStock

הסרת כתמי ליפסטיק מהבגד
הגעתם לקבלת הפנים בחתונה, ודודה פנינה קפצה עליכם בנשיקה גדולה והכתימה עם הליפסטיק שלה את החולצה שלכם? לכו לשירותים, וטבלו את הכתם במעט סבון נוזלי. שפשפו בעזרת מגבון לח ושטפו היטב. אם יש לכם אומץ, המליצו לדודה שושנה לקנות ליפסטיק עמיד יותר בפעם הבאה.

נקיון נעליים
אתם מתארגנים לחתונה, התלבשתם למופת ועכשיו רק נשאר לכם לנעול נעליים. אלא שאתם מגלים כי הן מטונפות למדי. מה עושים? אם מדובר בנעלי עור, יש למרוח עליהן קרם לחות המיועד לנעלי עור, לאחר מכן לנקות אותן עם ספוגית לחה ולבסוף עם מטלית יבשה. נעלי בד יראו כמו חדשות באמצעות מטלית לחה הטבולה במעט אבקת כביסה, נעלי זמש וסנדלים כדאי לנקות על ידי שיוף בנייר זכוכית עדין ואת נעלי הספורט ניתן להכניס למכונת הכביסה, בחום גבוה. חשוב מאוד לתלות את נעלי הספורט לייבוש ולהכניס לתוכן עיתונים ישנים על מנת לשמור על צורת הנעל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
נעלי עקב בקופסה. ShutterStock
נעלי עקב בקופסה/ShutterStock

מניעת ריחות לא נעימים בנעליים

אחרי שעות ארוכות של ריקודים ברחבה, הנעליים עלולות להדיף ריח לא נעים בעליל. כדי למנוע זאת, מומלץ להשתמש בספריי למניעת ריחות רעים המיועד לנעליים, או לרסס בחלל הנעל דאודורנט. אחרי האירוע, במידה והנעליים לא בדיוק מריחות כמו זר כלה, ניתן למלא גרב בפתיתי סבון ולהניח בתוך הנעל, או לחלופין לפזר בתוכה מעט סודה לשתייה.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

ניקוי תכשיטים

כל אישה רוצה למשוך תשומת לב בחתונה, גם אם היא רק בת הדודה של האחיינית של האחות של הגנן של הכלה, ואין כמו לענוד תכשיטים יפים כדי להיראות מיליון דולר. אבל איך מנקים תכשיטים שהתלכלכו? כדי לנקות תכשיטי זהב וכסף, מלאו קערה עם מים חמים וטפטפו פנימה מעט אבקת כביסה או סבון כלים. הניחו את התכשיטים בקערה למשך חצי שעה ובעזרת מברשת שיניים צחצחו בעדינות את הפינות המלוכלכות. שטפו היטב וייבשו בעזרת מגבת בד או כותנה. כדי להסיר כתמים קשים מכלי כסף, הניחו את התכשיטים בתוך תבנית עטופה בנייר כסף, שפכו שתי כוסות מים וכף סודה לשתייה, הכניסו לתנור ב-150 מעלות למשך דקה או שתיים, שטפו במים וייבשו בעדינות. ומה לגבי תכשיטי גולדפילד (זהב הממולא במתכת)? הימנעו ככל האפשר ממגע עם מים והשתמשו במטלית יבשה ועדינה בלבד.

מערכת וואלה! בשיתוף סנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully