וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהקל לכבד: מותג הבטון הבינלאומי מגיע לישראל

שמפניירה, רמקולים ואילו מוצרי טקסטיל. מעצמת הבטון ההונגרית מגיעה לארץ עם חנות מוצרים מפתיעה. איך יגיבו הישראלים לחומר הכבד?

מוצרים מבטון לבית, איוונקה. יח"צ,
כיורים עומדים מבטון בצורות גיאומטריות/יח"צ

כמעט עשור חלף מאז הבטון כבש את לב הישראלים ואת רצפת ביתם. בתחילה הוא התקבל בגבות מורמות ואט אט, המקומיים התחילו לחבב את הבטון המוחלק. המראה האפרורי לא השתלב בכל סביבת מגורים, אך המעבר התפיסתי מרצפת אבן, או חריגה מהשימוש באריחי גרניט פורצלן הקונבנציונלי לחומר המאסיבי, ראויה להערכה עיצובית.

אז כמו בכל אבולוציה, גם לחומר הכבד הזה יש גלגולים נוספים. הוא הגיע גם לרשתות הסניטריה עם אמבטיות וכיורים והיום, יש בשורה חדשה בארץ. מותג הבטון ההונגרי - איוונקה (IVANKA), נחת בישראל אחרי נוכחות ב-40 מדינות. חנות הדגל שנפתחה לאחרונה במתחם 'החממה' ברחוב חנויות העיצוב הראשי בבני ברק נחשבת לאולם תצוגה מרשים. קטלין איוונקה, המייסדת והבעלים, מסרה בהודעה לעיתונות "פתיחת אולם התצוגה היא צעד גדול קדימה למטרה של החברה בהתפרסות בעולם. פתיחת חנות הדגל היא לא רק אבן דרך להרחבה בעולם של המותג אלא גם לשימור היחסים הכלכליים הישראליים-הונגרים. במהלך פעילות יצוא 5 השנים האחרונות לישראל, מדינת ישראל הפכה לאחד מהשווקים המרכזיים של IVANKA בנוכחות הבינלאומית שלהם".

מדובר במותג בולט בתחום עיצוב הבטון בעולם. הסטודיו ידוע כמי כחלוץ קידומו של עיצוב בטון. בתמהיל המוצרים אפשר למצוא פריטים לא שגרתיים כגון: פרטי דקורציה לבית, כלי מטבח, רמקולים ואפילו מוצרים טקסטיל.

בטון תאמינו או לא, הפך לטרנד מבוקש בעולם העיצוב. הוא מוגדר כחומר שמתאים במיוחד לסגנון המודרני ויתרה מזו, לארץ ישראלי שהחל את דרכו עוד באדריכלות בעידן הברוטליזם. מיותר לציין שהבטון ישתלב בהרמוניה עם המינימליסטים שביננו, לשוחרי הקווים הנקיים ולמראה הרציני. הרי שמפנייה מבטון לא תתאים לשולחן זכוכית, מעוטר במפיות פרחוניות וגם לא ישתלב עם כלי פלסטיק צבעוניים.

מחירים לדוגמה: שמפניירה 350 שקלים; רמקולים החל מ-3,000 שקלים; שעון שולחני 300 שקלים; מחברת 120 שקלים; כיסוי טאבלט 400 שקלים.

החממה, הלח"י 7 בני ברק

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram
מוצרים מבטון לבית, איוונקה. יח"צ,
רמקולים מבטון, החל מ-3,000 שקלים/יח"צ
מוצרים מבטון לבית, איוונקה. יח"צ,
שמפניירה מבטון 350 שקלים/יח"צ
מוצרים מבטון לבית, איוונקה. יח"צ,
שעונים שולחניים במגוון צבעים 300 שקלים/יח"צ
מוצרים מבטון לבית, איוונקה. יח"צ,
ויש אפילו מחברות לחובבי הז'אנר ב-120 שקלים/יח"צ
  • עוד באותו נושא:
  • בטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully