וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש דברים שגם חולת ניקיון משאירה למקצוענים

12.6.2015 / 18:56

כשלחולת ניקיון מתעורר החשק לצבוע בעצמה קיר אחד בבית בגוון ורדרד, המטרה מתוקה אבל התוצאה פחות. כך התסיימה הסאגה עם הרולר

מברשות צבע. ShutterStock
בזהירות עם המברשות/ShutterStock

מכירים את המדריכים האלה ביוטיוב שמלמדים אותך איך לעשות דברים בעצמך? אז אני חסידה שלהם. איך לחתוך אבטיח לקוביות קטנטנות, כיצד לסרוג סוודר לחתול, איך לאפר את העיניים עם הלשון. בזכות אנשים כמוני הסרטונים האלה כל כך פופולאריים. יש משהו מרגש בלהציב אתגר ולעמוד בו, מבלי שתזדקק לאיש מקצוע. כשרואים את התוצאה שהגעת אליה אחרי מאמץ רב, ההישג הרבה יותר מתוק.

מצטערים כלים: אתם נשארים במדיח

זאת הסיבה שלפני שבוע החלטתי לצבוע את הבית בעצמי. השתוקקתי להביט בקירות שצבעתי לבד ולהתגאות בכך שהצלחתי במשימה. מעבר לכך, מדובר בחסכון כלכלי, כך שבמקום לבזבז כסף על צבעי, אבזבז אותו על בגדים מאיביי.

קניתי פחית צבע בגוון ורוד ורולר, הזזתי את הריהוט וחפשתי ברחבי הבית עיתונים כדי שאוכל לפרוש אותם על הרצפה ולהגן עליה מהצבע. אחרי חיפושים רבים הדפים המודפסים היחידים שמצאתי בבית היו חוברות הפלייבוי של בן זוגי. קצת קינאתי באינגה הענוגה וחסרת הבושה שהתנוססה על השער, אבל נקמתי בה כשקרעתי את הדפים ופרשתי אותם על המרצפות שצמודות לקיר. לבסוף, הנחתי על הראש מטפחת והתחלתי בעבודה.

צבעתי את הקיר בשתי וערב, לצדדים ולמעלה למטה, הקפדתי שכל פינה מכוסה בצבע החדש. את הסדקים שהיו בקירות כיסיתי עם שפכטל ואחרי שסיימתי לצבוע את תחתית הקיר, הייתי צריכה סולם. כן, ככה זה שאת לא בדיוק שאקיל אוניל ויותר שירי מימון. טיפסתי על הסולם בזהירות רבה והתחלתי בצביעה. נהניתי לחזות בקיר המלוכלך שלנו מקבל חיים חדשים בזכות הצבע, וכמעט סיימתי בצביעה כששמעתי את בן זוגי: מאמי תזהרי!".

זה קרה כמו בסרטון פספוסים. הרגליים שלי דלגו שלב בסולם ואני נחתתי על הישבן. אינגה מהפלייבוי בלמה את הנחיתה כך שהנפילה הייתה לא כל כך כואבת, אבל פחית הצבע, הרולר והשפכטל נחתו רחוק, באזור שבו לא הנחתי כלל עיתונים. הצבע ניתז לכל עבר. המרצפות קבלו גוון ורוד והגרוע מכל, היה הסלון- ספת הבד האפורה הפכה לורודה-הסיוט של בן זוגי והחלום של כל ילדה בת 10.

ישבתי על הרצפה בחוסר אונים, ספוגה כולי בצבע ונראית כמו הפנתר הוורוד. העזר כנגדי הביט בי ומלמל: "וואו, יש כאן הרבה צבע". את שארית הלילה בילינו בניסיון לנקות את הצבע מהרצפה- שפכנו מים חמים על כתמי הצבע העבים ובעזרת שפכטל גרדנו אותם. כתמים אחרים הסרנו עם סקוץ' ברייט ומים חמים, ושפשפנו היטב. לבסוף, הרצפה הייתה נקייה, אבל עמד בפנינו האתגר הגדול ביותר- ניקוי הספה מכתמי הצבע.
"אניטה, יש אולי מדריך ביוטיוב איך לנקות בעצמך ספת בד?" רועי שאל. נגשתי למחשב על מנת לחפש סרטון כזה ואז התחרטתי. במקום זאת העברתי לבן זוגי טלפון של מנקה ספות בעל וותק של 20 שנה. "אם יש משהו שלמדתי היום זה שיש דברם שעדיף להשאיר למקצוענים".

לכל הטורים של אניטה

מערכת וואלה! בשיתוף סנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully