וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולה זקן תוביל קמפיין למותג רהיטים חדש

שולה זקן לא עוצרת בעסקת טיעון וחצי שנה בכלא. בקרוב היא תוביל קמפיין למותג רהיטים חדש - לצידה יככבו שני שחקנים בתפקיד שוטרים

יח"צ - חד פעמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב - שוב על המסך שלכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם חשבתם שאתם לא הולכים לשמוע עליה יותר בשל עסקת הטיעון - טעיתם! שולה זקן שבשנים האחרונות מככבת במדורי הפלילים תוביל בקרוב קמפיין מפתיע ולא שיגרתי לרשת הרהיטים URBAN. רשת הרהיטים החדשה שתפתח השבוע מיועדת לפלח השוק הצעיר עם תקציב הוצאות קטן. היזמים שעומדים בראש החברה הינם משפחת איתני - א.פ עיצובים המחזיקים גם ברשת כרמל שטיחים, ביתילי ואי דיזיין. מן הראוי לציין כי מותג מוזל נוסף בבעלות החברה שפונה לפלח הצעיר כבר נמצא בשוק מספר שנים, הוא נקרא My Home Page וכולל 15 סניפים ברחבי הארץ.

אז בזמן שיהודה לוי יוביל את קמפיין לרשת האופנה רנואר, זקן תשתלט על סביבת המגורים. מדובר בקמפיין הומוריסטי כביכול, שאיננו מתעלם ממצבה הכלכלי של זקן והיחסים בינה ובין בנה שעבר לדירה חדשה וצריך לרהט את הבית. שולה מתגייסת לעזרתו וגם "חושפת" את מקורות המימון שלה. מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום של רשת URBAN, יהושע\ TBWA.

יוצרי התסריט מודים שהבחירה בשולה היא מפתיעה אך היא תקדם במהירות את המסר שמדובר ברשת המציעה מגוון רהיטים במחירים ללא תחרות.

צילומי הקמפיין בכיכובה של זקן יערכו ביום שלישי הקרוב בסטודיו בתל אביב. בימים האחרונים עובדים אנשי המשרד ובמאי הסרט עם זקן על חזרות לתסריט. לצידה של זקן ישתתפו שני שחקנים בתפקיד חוקרי משטרה.

זקן שמנוסה בהופעה מול מצלמה השתחררה בינואר 2015 מהכלא אחרי חצי שנה שבו ריצתה את עונשה בגין עבירות שוחד והלבנת הון במסגרת פרשת הולילנד. היא שימשה כשחקנית הראשית בעלילה שהסעירה את המדינה כשבנה - נדב, שיתף איתה פעולה.

את תגובתם של בעלי החברה בבחירת זקן לקמפיין, לא היה ניתן להשיג לפי שעה.

נחשפו הקלטות של שולה זקן ואולמרט
האזינו לשיחת שולה זקן עם המתקשרת: "מכרו אותי"
שולה זקן משתחררת מהכלא: "תנו לי לחזור לחיים נורמליים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully