וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת שבועות: לא תאמינו מה אפשר לנקות עם חלב

20.5.2015 / 9:02

יש בו ויטמינים, סידן ויכולת ניקיון מפתיעה במיוחד. מרענון רהיטי עור ועד הסרת כתמי דיו מהחולצה. חלב - כל מה שתוכלו לעשות איתו בשבועות, גם אם אתם רגישים ללקטוז

חלב שקדים. ShutterStock
סידן, ויטמינים ויכולת ניקוי גבוהה במיוחד/ShutterStock

יש בו סידן, ויטמינים, הוא טעים ומזין, אבל מסתבר שלחלב יש עוד יתרונות: אפשר לנקות את הבית ועוד כמה כתמים עקשניים. כן, החלב מסייע לניקוי כתמים, הברקת כלי כסף ועוד ועוד. לכבוד חג השבועות, אנחנו ממליצים לכם להשאיר בצד בקבוק חלב ולהשתמש בו לצחצוח. אתם תראו שהבית יהיה מבריק שחלב על הזמן.

ניקיון של ספת עור עם מטלית. ShutterStock
מחזיר את ברק העור לחיים/ShutterStock

ניקוי ספת עור

חלב מכיל מחלבונים שונים ואנזימים טבעיים, ובזכות התכונות הללו החלב יכול לסייע להחזרת הברק ממוצרי עור שכבר דהו עם השנים. אם אתם רוצים שספת העור שלכם תיראה כמו חדשה, פשוט שפכו מעט חלב על סמרטוט לח, השאירו את הסמרטוט על הספה לכמה שניות על מנת שהחלב יחדור אל הכתם ושפשפו בתנועות מעגליות עד שהכתם נעלם לגמרי. לאחר מכן עברו על הספה עם סמרטוט לח, נגבו את כל שאריות החלב ועברו שוב עם מטלית יבשה. תוכלו כך גם לנקות תיקים ונעליים העשויים מעור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ניקיון כלים לכבוד פסח. ShutterStock
הברקת כלי כסף: חלב ומיץ לימון/ShutterStock

ניקוי כלי כסף

כלי הכסף מלוכלכים? אין צורך לקנות חדשים ולבזבז כסף. כל שעליכם לעשות הוא להכין תערובת בקערה הכוללת כוס חלב וכוס מיץ לימון. טבלו את הסכו"ם בתוך התערובת למשך לילה שלם, ובבוקר תיווכחו לגלות שהכלים מבריקים ונקיים.

הסרת כתמי דיו
לבשתם את החולצה הלבנה היפה שלכם, ולרוע המזל התלכלכתם מדיו של עט. אתם בטוחים שזה הסוף של הבגד, אבל לפני שאתם זורקים אותו לפח, כדאי שתנסו לשלוף את החלב מהמקרר. האנזימים בחלב יסייעו לפזר את כתמי הדיו, מבלי לפגוע בבד החולצה. טבלו מגבת בהירה במעט חלב והספיגו אותה על הכתם. לאחר מכן, הכניסו את הבגד המוכתם למכונת הכביסה וכתם הדיו ייעלם.

כתם דיו על חולצה. ShutterStock
כתם הדיו יעלם כלא היה הודות לכמה טיפות חלב/ShutterStock

הסרת כתמי דם

הבגדים שלכם הוכתמו בדם? האנזימים שבחלב מסייעים להסיר את כתמי הדם כמעט מכל בד. הספיגו במטלית נקייה מעט חלב והשרו את המטלית על הכתם למשך רבע שעה. לאחר מכן, שטפו היטב את הבגד עם מים קרים. הימנעו משימוש במים חמים שרק יקבעו את הכתם. שימו לב שפעולה זאת תתאים גם להסרת כתמי דם מכורסת הבד שלכם, אך לא מומלץ להסיר בעזרת החלב כתמי דם מהשטיח, משום שקשה להסיר ממנו את שאריות החלב.

גננות. ShutterStock
לעציצים שלכם מגיע חלב דל שומן/ShutterStock

ניקוי צמחים

אם אתם מגדלים עציצים, בוודאי נתקלתם לא פעם בכתמים על העלים. כדי להסיר את הכתמים, השתמשו בחלב דל שומן. הספיגו על העלים מעט חלב בעזרת מטלית ולאחר מכן עברו על העלים עם מטלית לחה. וודאו כי לא נשארה טיפה אחת של חלב על העלה, זאת משום ששאריות חלב מיובשות עלולות להזיק לצמחים.

מערכת וואלה! בשיתוף סנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully