וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימות המשיח? חולת ניקיון שוכרת מנקה וזו לא בדיחה

מערכת וואלה! בשיתוף סנו

15.5.2015 / 7:59

כשחולת ניקיון מחליטה לשכור מנקה לביתה הפרטי המשימה הופכת למורכבת. נחשו איך צלחו אותה השתיים

ניקיון. ShutterStock
למטבח היא כבר הגיעה?/ShutterStock

"למה שלא תקחי לעצמך עוזרת?" הציע לי, בן זוגי, אחרי ששוב התלוננתי על כך שאין לי זמן לנקות את הבית. מאז שקבלתי קידום בעבודה הגעתי למסקנה שהאישה היחידה שיכולה להיות וונדר וומן היא גל גדות. שאר בנות התמותה מגלות כי קשה מאוד עד בלתי אפשרי לשלב עבודה בפול טיים יחד עם מטלות הבית.

ובכל זאת חששתי להפקיד את ביתי בידי עוזרת. שמעתי סיפורי זוועה על כך שעוזרות גונבות תכשיטים, מרביצות לכלב או צורחות על התינוק. בעבר גם הייתה לי התנסות לא נעימה עם עוזרת שרק לכלכה לי את הדירה, וחבל לשלם על זה כסף כשבן הזוג עושה זאת בחינם.

דחיתי מכל וכל את ההצעה לעוזרת, עד שבן זוגי העלה רעיון מבריק: "תתקיני מצלמות נסתרות". וכך, באחד הבקרים נכנסה לביתנו רבקה, אישה נמוכה ומלאה, עם חיוך גדול. "כשתחזרי מהעבודה את תראי שהבית שלך יהיה מצוחצח" היא הבטיחה לי, ומה שהיא לא ידעה זה שכבר במשרד אני אוכל לבדוק אם הבית אכן נקי. בזכות תוכנה שהתקנתי במחשב וששלטה במצלמות האבטחה בבית, יכולתי לחזות בעוזרת בלייב. כן, ממש כמו באח הגדול.

ישבתי מול השידור החי וראיתי את רבקה משוטטת לה בבית. יש שיגידו שזה מציצני מצדי לצפות ככה בבני אדם. מצד שני, ערוץ 2 עשו מזה אחלה רייטינג. אז נכון שרבקה לא ממש מודעת לחוקי הפורמט ולכך שמתעדים אותה, ובסיום השידור היא תקבל 300 שקלים ולא מיליון. מצד שני, היא לא צריכה לריב על התקציב או להרכיב מיטה ביחד עם מושיק עפיה. ונכון שבחוץ לא מחכה לה ג'וב חלומי בערוץ 24 או אירועי השקה, אבל היא לפחות לא צריכה לישון עם אריאנה מלמד. בסך הכל, אני רוצה לבדוק שהיא עושה את העבודה שלה כמו שצריך, ואם היא תוכיח שהיא עוזרת טובה אני בטוחה שהיא תהיה מאושרת יותר מהגברים כשהם צופים בשיר אלמליח לובשת מחשוף.

וכך, כשאני יושבת במשרד, פתחתי את התוכנה שהתקנתי וארבעה מסכים נפתחו. כל מסך תיעד אזור אחר בבית, חדר השינה, חדר העבודה, המטבח והסלון. חפשתי את רבקה במסכים ומצאתי אותה עומדת במטבח. "היא בטח תתחיל לנקות עכשיו את הכלים" חשבתי לעצמי. ורבקה אכן שטפה קערה מלוכלכת שישבה בכיור. עד כה הייתי מרוצה. רבקה התקרבה לארונות המטבח. טוב מאוד. בפעם האחרונה שניקיתי שם איציק זוהר שיחק בקבוצת הנוער של מכבי יפו. רבקה הוציאה מהארון במבה. חיכיתי שתרוקן את הארון כולו ואז תנקה אותו עם סמרטוט, אבל במקום זאת היא שפכה את הבמבה לתוך הקערה. מה היא עושה? עוד לא התחילה לעבוד וכבר היא רעבה? אחרי כמה שניות רבקה נעלמה מהמטבח. חפשתי אותה במסכים ואז מצאתי אותה בסלון. טוב, זה באמת אזור שחייבים לנקות. היא הרחיקה מעט את השולחן מהספה והייתי בטוחה שהיא מתכוונת לנקות את האבק שהצטבר מתחת, אבל במקום זה היא פשוט ישבה על הספה, כשרגליה על השולחן, קערת הבמבה מונחת לידה ולחצה על השלט. נדהמתי. במקום לנקות היא פשוט צופה לה בטלוויזיה! הפעלתי זום על המסך. זה היה ערוץ 26, ערוץ האח הגדול. וככה צפיתי ברבקה, צופה באנשים אחרים. מיד הודעתי לה שהיא מועמדת להדחה. ממני היא כבר לא תקבל סמס.

חזרתי הביתה והבנתי שאין טובה ממני בניקיון סביבת המגורים הפרטית שלי. יש אנשים שזה עובד להם טוב. אצלי זו אופרה אחרת לגמרי. אני מוכנה להקריב את שעות השינה שלי לטובת המטרה המקודשת. ובלבד שאפתח את הדלת בסוף יום עבודה ואראה שהרצפה מנצנצת.

לכל טורי הניקיון של חולת הניקיון שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully